Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Platforma EPUAP 2 w praktyce – warsztaty, Szkolenie Administracja, publiczna, rządowa, samorządowa, Szkoły, Szkoły wyższe, Szkoły policealne, Szkoły zaoczne, Lublin. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-11-19

Było:290zł

Jest:145zł

Podstawowe informacje

Platforma EPUAP 2 w praktyce – warsztaty

  • Termin: 2017-11-24 - 2017-11-24
  • Lokacja: Lublin, Lubelskie
  • Cena netto: Przy zgłoszeniu 2-3 osób 350.00 315.00 zł (Rabat -10%Przy zgłoszeniu 2-3 osób)
  • Cena brutto: 387.45 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

SUKCES Centrum Rozwoju

  • 96-200 Rawa Mazowiecka, Łódzkie
  • Kazimierza Wielkiego
  • Telefon: 507366167
  • Email: biuro@sukcescr.pl
  • www: www.sukcescr.pl
Firma szkoleniowa SUKCES Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Głównym celem szkolenia jest przekazanie pracownikom administracji publicznej niezbędnej wiedzy praktycznej z zakresu pracy z wykorzystaniem Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).


Zgodnie z nowelizacją KPA z dn. 1 czerwca 2017 roku, każdy organ administracji publicznej zobligowany na mocy ustawy o informatyzacji do posiadania Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) w korespondencji z innymi urzędami administracji publicznej, zobligowany jest do wysyłania i odbierania pism drogą elektroniczną na podstawie art. 39 2 KPA

 

Program szkolenia:

Słowem wstępu: Obowiązki podmiotów realizujących zadania publiczne wynikające z ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne

  • Doręczanie dokumentów elektronicznych – w jakich sytuacjach ma zastosowanie poczta elektroniczna, a w jakich elektroniczna skrzynka podawcza;
  • Zakres niezbędnych informacji do opublikowania na stronach podmiotowych Biuletynów Informacji Publicznej;
  • Sporządzanie pism w formie dokumentów elektronicznych;
  • Sporządzanie kopii pism otrzymanych w postaci elektronicznej;
  • Wymiana dokumentów pomiędzy podmiotami realizującymi zadania publiczne.

 Słowem wstępu: ePUAP2- najważniejsze zmiany

  • Nowy interfejs użytkownika- większa wygoda pracy i przejrzystość
  • Nowe usługi, nowe możliwości
  • Integracja ePUAP2 z innymi systemami informatycznymi
  1. ePUAP2 a PUE
  2. ePUAP2 a SSDIP
  3. ePUAP2 a SEKAP
  4. Perspektywy dalszej integracji systemów informatycznych wykorzystywanych w polskiej e-Administracji
  • Informatyzacja JST z wykorzystaniem technologii przetwarzania w chmurze- przyszłość polskiej e-administracji samorządowej?

a)Wady i zalety takiego rozwiązania

  • Nowa filozofia wydawania ePUAP2- system kwartalny

ePUAP2 – platforma w praktyce

  • Omówienie nowego interfejsu systemu ePUAP2
  1. Widok ekranu spraw i opis sprawy
  2. Podział na dwie strefy i funkcjonalności z nim związane
  3. Opis zdarzenia i spraw z nim związanych
  4. ePUAP2 szansą dla administracji publicznej i Obywateli?
  • Nowe usługi na ePUAP2

a)Harmonogram wprowadzania nowych usług

b)Nowe usługi- co zmienią?

  • ePUAP2- proces zakładania konta
  • ePUAP2 – bezpłatna skrzynka podawcza;
  1. Co się zmieniło?
  2. Odbieranie dokumentów
  3. Tworzenie, wypełnianie i podpisywanie nowego dokumentu
  4. Załączanie dokumentów ze składu i z lokalnej maszyny
  5. Wysyłanie dokumentów
  6. Wysyłanie testowe
  7. Mass mailing
  8. Sporządzanie kopii roboczej
  9. Przeglądanie raportów
  10. Nowość- załączanie -Dużych Plików?
  11. Folder -Duże pliki?
  • ePUAP2 – system wymiany i udostępniania danych rejestrowych;
  • Operacje na składzie
  1. Co się zmieniło?
  2. Ustawienia i zarządzanie składem
  3. Tworzenie nowego składu
  4. Usuwanie składu
  5. Eksport składu
  6. Przypinanie, usuwanie skrytki w składzie
  • CRD – Centralne Repozytorium Wzorów Dokumentów;
  1. Co się zmieniło?
  2. Nawigacja po CRD
  3. Wyszukiwanie wzorów w CRD (Standardowe, zaawansowane, pełnoekranowe)
  4. Przeglądanie wzorów w CRD
  5. Szczegóły wzoru
  6. Składanie wniosku o opublikowanie wzoru w CRD
  • Sposoby identyfikacji użytkowników systemów teleinformatycznych (podpis elektroniczny, profil zaufany)
  1. Nowa filozofia profilu zaufanego i poprawa jakości funkcjonowania
  2. Jak uzyskać i używać podpisu elektronicznego
  3. Składanie wniosku o uzyskanie profilu zaufanego
  4. Podpisywanie profilem zaufanym
  5. Zarządzanie profilem zaufanym
  6. Przedłużenie ważności profilu zaufanego
  7. Unieważnienie profilu zaufanego

Udostępnianie usług na ePUAP2

  • Katalog Usług Publicznych;
  1. Co się zmieniło?
  2. Nawigacja po Katalogu Usług Publicznych
  • Przygotowywanie formularzy elektronicznych celem publikacji w CRD;
  • Usprawnienie pracy podmiotu dzięki wpływom dokumentów w postaci elektronicznej.

Omówienie casusów, Dyskusja

Test na zakończenie szkolenia

 

 

Wydarzenie to kierowane jest głównie do: burmistrzów, wójtów, sekretarzy, osób decyzyjnych zainteresowanych wdrażaniem usług administracyjnych świadczonych drogą elektroniczną, informatyków, redaktorów Biuletynu Informacji Publicznej oraz wszystkich pracowników realizujących zadania publiczne wynikające z ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne.

 

Cena obejmuje:

  • Trenera eksperta w temacie szkolenia
  • Wsparcie po szkoleniowe Trenera
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Klimatyzowaną salę szkoleniową
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe
  • Serwis kawowy
  • Lunch
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych
  • Grupy do 15 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Szkolenie EPUAP 2 w praktyce – warsztaty organizujemy również w formie zamkniętej.

  • Lublin
  • woj. Lubelskie
Termin: 2017-10-27 - 2017-10-27
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 350.00 315 zł (Rabat -10%)

-10%Przy rejestracji 2-3 osób z Firmy!

Termin: 2017-10-31 - 2017-10-31
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 350.00 315 zł (Rabat -10%)

-10%Przy zgłoszeniu 2-3 osób

Termin: 2017-11-16 - 2017-11-16
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 350.00 315 zł (Rabat -10%)

-10%przy zgłoszeniu 2-3 osób!

Termin: 2017-11-23 - 2017-11-23
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 350.00 315 zł (Rabat -10%)

-10%przy zgłoszeniu 2-3 osób!

Termin: 2017-11-30 - 2017-11-30
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 350.00 315 zł (Rabat -10%)

-10%Termin potwierdzony!

Termin: 2017-12-07 - 2017-12-07
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 350.00 315 zł (Rabat -10%)

-10%Przy zgłoszeniu 2-3 osób

Termin: 2017-12-08 - 2017-12-08
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 350.00 315 zł (Rabat -10%)

-10%Przy zgłoszeniu 2-3 osób

Termin: 2017-12-21 - 2017-12-21
Lokacja: Białystok, Podlaskie
Cena: 350.00 315 zł (Rabat -10%)

-10%przy zgłoszeniu 2-3 osób!

Najnowsze szkolenia:

Archiwum zakładowe – nowe zasady obiegu, archiwizacji i brakowania dokumentacji w jednostce
SUKCES Centrum Rozwoju

Dzięki szkoleniu uczestnicy pogłębią posiadaną wiedzę oraz zdobędą umiejętności z zakresu zarządzania dokumentacją oraz wiedzy niezbędnej do zgodnej z obowiązującymi przepisami organizacji pracy w kancelarii (...)

Archiwizacja dokumentacji projektów dofinansowanych z funduszy UE
SUKCES Centrum Rozwoju

 Szkolenie ma na celu zapoznanie i przygotowanie uczestników do samodzielnego zorganizowania oraz usystematyzowania w swojej instytucji procesu archiwizacji i obiegu dokumentów w domenie (...)

Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
SUKCES Centrum Rozwoju

Głównym celem szkolenia jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją współczesną oraz przygotowanie do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego.

Kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia
SUKCES Centrum Rozwoju

Głównym celem szkolenia jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją współczesną oraz przygotowanie do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego.

Zasady obiegu i archiwizacji dokumentacji papierowej i elektronicznej
SUKCES Centrum Rozwoju

Cel szkolenia: Doskonalenie umiejętności związanych z wykonywaniem prac kancelaryjnych, właściwego postępowania z korespondencją, organizowania i nadzorowania obiegu dokumentów wewnątrz firm i urzędów, a także archiwizacją dokumentacji.

System Informacji Oświatowej –placówek oświatowych NOWOŚĆ
SUKCES Centrum Rozwoju

System Informacji Oświatowej (SIO) to aplikacja stale rozbudowywana, zatem zapraszamy do udziału w szkoleniu, które ułatwi Państwu poradzenie sobie z tym programem, do którego na bieżąco wprowadzane są funkcjonalności.

Podpis elektroniczny -zmiany w praktyce stosowania a rozporządzenie eIDAS NOWOŚĆ !
SUKCES Centrum Rozwoju

Cel szkolenia :Przedstawienie uczestnikom nowych regulacji wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczących identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym.

Postępowanie dowodowe przed organami administracji publicznej NOWOŚĆ
SUKCES Centrum Rozwoju

Postępowanie dowodowe przed organami administracji publicznej

Umowa o dofinansowanie projektu -podstawowe obowiązki beneficjenta NOWOŚĆ
SUKCES Centrum Rozwoju

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z obowiązkami wynikającymi z umowy o dofinansowanie oraz zasadami korzystania z centralnego systemu teleinformatycznego SL2014 w projektach współfinansowanych z EFS w ramach RPO WM 2014-2020.

Nowoczesne Zarządzanie Sądami NOWOŚĆ
SUKCES Centrum Rozwoju

Poprawa zdolności administracyjnych sądów, w tym systemów informatycznychInformatyczne centra archiwalne dla sądów powszechnych – system zarządzania aktami sądowymiWzmocnienie pozycji pokrzywdzonych przestępstwem i wsparcie świadków w postępowaniu

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.