Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Planowanie i strategie marketingowe

  • Termin: 2019-10-21 - 2019-10-22
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1759.00 zł
  • Cena brutto: 2163.57 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Możesz otrzymać do 80% dofinansowania do tego szkolenia przez Bazę Usług Rozwojowych, więcej szczegółów dostępnych pod tym linkiem: https://szkoleniaatrium.pl/dofinansowanie/


Moduł 1. Analiza sytuacji wyjściowej – gdzie jesteśmy i dokąd możemy pójść?

1. Analiza zasobów – czym dysponujemy?

  • Model biznesu – jak generujemy przychody?
  • Audyt procesu planowania marketingowego – czy nie popełniamy błędów?
  • Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)
  • Analiza portfela klientów

2. Analiza rynku funkcjonowania

  • Określenie rynku – czy dobrze definiujemy swój rynek?
  • Stworzenie mapy rynku – jak rynek jest zbudowany?
  • Analiza klientów – jak klienci podejmują decyzje o zakupie i czym różnią się między sobą?
  • Analiza konkurencji (charakter, natężenie)
  • Analiza konkurentów i ich strategii

3. Analiza warunków działania – co stało się, co dzieje się i co stanie się w przyszłości?

  • Prawo i polityka
  • Kultura i natura
  • Technologia
  • Demografia
  • Makroekonomia

4. Diagnoza i prognoza – jakie są nasze możliwości?

  • SWOT
  • Scenariusze rozwoju sytuacji – co jest najbardziej prawdopodobne?

Moduł 2. Wyznaczanie celów – dokąd chcemy i możemy dojść?

1. SMART-ne formułowania celów marketingowych – jaki jest cel naszej przyszłej wędrówki?
2. Cele w zakresie potencjału rynkowego  – co chcemy zmienić w umysłach klientów?
3. Cele rynkowe – jaką pozycję na rynku chcemy zająć?
4. Cele finansowe – Jak nasze działania marketingowe wpłyną na wartość przedsiębiorstwa dla właścicieli?

Moduł 3.  Tworzenie i wybór strategii marketingowej – jaką drogę wybieramy, aby dojść do celu?

1. Określenie pola rynkowego – co oferujemy/możemy oferować i komu?
2. Segmentacja – wybór rynku docelowego – pozycjonowanie – do kogo się zwracamy z naszą ofertą i dlaczego ma wybrać nas a nie konkurentów?
3. Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych – iść na konfrontację czy współpracować?
4. Kryteria wyboru najlepszej strategii – która droga jest najlepsza?

5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych

  • Rodzaje strategii marketingowych i ich wybór zależnie od celów, branży, działań konkurencji
  • Strategie oparte na wyszukiwaniu nisz rynkowych
  • Case studies skutecznych i ciekawych strategii marketingowych w Polsce i na świecie – interpretacja i analiza czynników sukcesu

Moduł 4. Planowanie działań marketingowych – co konkretnie robić, aby podążając wybraną drogą dojść do wybranego celu?

1. Kształtowanie wartości dla klienta – co robimy z ofertą produktową?
2. Kształtowanie cen – jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?
3. Kształtowanie dostępności produktów – jak dostarczymy produkt naszym klientom?
4. Kształtowanie komunikacji marketingowej – jakich narzędzi użyjemy, aby poinformować i przekonać klientów do zakupu?
5. Sporządzanie budżetu i harmonogramu – ile mamy pieniędzy na realizację zadań i kto i kiedy będzie realizował plan?

Moduł 5. Wdrożenie i kontrola planu –  dobry plan to dopiero początek sukcesu

1. Bariery skuteczności planowania marketingowego – co może nam przeszkodzić w realizacji naszych zamiarów?
2. Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców – jak pozyskać sojuszników?
3. Kontrola wykonywania i wykonania planu

  • Kontrola bieżąca – czy robimy rzeczy właściwie?
  • Kontrola strategiczna – czy robimy właściwe rzeczy?
  • CK Golden Floor
  • Warszawa, Sienna 39
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2020-01-30 - 2020-01-31
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1750.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Nowoczesny marketing dla niezaawansowanych. Podstawy marketing
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Nowoczesny marketing dla niezaawansowanych. Podstawy marketingu. Kurs. Szkolenie.

Skuteczny menedżer – zarządzanie zespołem i motywowanie
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Jeżeli masz problem z budowaniem własnego autorytetu wśród podwładnych, to warto nad tym popracować. Na tym szkoleniu nauczysz się skutecznej motywacji, komunikacji i efektywnego zarządzania swoim zespołem.

E-COMMERCE. JAK ZDOBYĆ KLIENTÓW W INTERNECIE.
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta? (...)

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

Excel w marketingu i sprzedaży
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

EXCEL W MARKETINGU - BUDŻETOWANIE, ROZLICZANIE, ANALIZY I RAPORTY KAMPANII

Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Decyzje zakupowe klientów. Błędy poznawcze. Marketing nowej generacji. Rola zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Organizacja i prowadzenie loterii promocyjnych i gier losowych. Przepisy o grach hazardowych i regul
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów.

Analiza konkurencji i zachowań klientów. Strategie konkurencji
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Poznanie najważniejszych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej produktów i usług na rynku.

Negocjacje handlowe
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

1. POSTAWA I NASTAWIENIE WARUNEK SUKCESU W NEGOCJACJACH2. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM3. TYPY KLIENTA – SPOSÓB SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W NEGOCJACJACH4. WPROWADZENIE (...)

Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Planowanie i strategie marketingowe, Szkolenie Marketingowe, Biznesowe, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, zarządzanie, biznesowe, sprzedaż, procesy biznesowe, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.