Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Perswazja i wywieranie wpływu czyli jak odnosić sukcesy i nie zrażać do siebie innych, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, NLP, wywieranie wpływu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, NLP, Karpacz. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Perswazja i wywieranie wpływu czyli jak odnosić sukcesy i nie zrażać do siebie innych

  • Termin: 2017-11-23 - 2017-11-24
  • Lokacja: Karpacz, Dolnośląskie
  • Cena netto: 1290.00 zł
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie przedstawia i uczy sprawdzonych narzędzi, strategii i technik perswazji. Ta wiedza stosowana jest przez polityków, biznesmenów, menadżerów, handlowców, prezesów. Celem szkolenia nie jest tylko zdobycie umiejętności wywierania wpływu na ludzi, by myśleli, czuli i robili to, co chcemy. To przede wszystkim umiejętność budowania bogatych, owocnych relacji, to wrażliwość na potrzeby innych, to skuteczne porozumiewanie i szacunek w kontaktach zawodowych i prywatnych. To szkolenie pokazuje, jak tworzyć lepsze relacje z klientem, jak skutecznie realizować zamierzone cele, zarabiać większe pieniądze i być skuteczniejszym w kontaktach interpersonalnych.   

Cel szkolenia

  • Poznanie skutecznych technik perswazji
  • Poznanie działających na rynku praw perswazji
  • Przekazanie narzędzi do podnoszenia jakości kontaktów interpersonalnych
  • Umiejętność wywierania wpływu na klientów
  • Umiejętność wpływania na emocje i potrzeby rozmówców
  • Umiejętność zmiany przekonań u innych osób
  • Zwiększenie efektywności działania
  • Tworzenie konstruktywnych relacji



Korzyści dla uczestników:

 

Uczestnicy nauczą się:

  • Zwiększania wydajności i zaangażowania w pracy
  • Większej skuteczności kontaktów wewnątrz firmowych i z klientami
  • Prowadzenia rozmów na wysokim poziomie efektywności
  • Technik perswazji w rozmowach i działaniach
  • Tworzenia skutecznych prezentacji handlowych
  • Obrony przed manipulacją
  • Odszyfrowania pragnień i potrzeb klientów.



Adresaci szkolenia:

 
  • Pracowników działów sprzedaży, działów handlowych
  • Pracowników działów obsługi klienta, reklamacji, informacji
  • Pracownicy mediów, domów mediowych, agencji reklamowych, promocji i PR
  • Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń
  • Przełożonych, zarządzających zespołem
  • Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
  • Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności

 



Program szkolenia:

 

Podstawowe pojęcia

 

  • Perswazja
  • Manipulacja
  • Wpływ
  • Procesy myślowe
  • Emocje
  • Etyka

 

Podstawowe prawa i reguły perswazji – jak stosować, jak wykrywać i odpierać

 

  • Reguły wywierania wpływu
  • Podstawowe prawa perswazji

 

Perswazja werbalna – słowa, które mają moc

 

  • Język perswazji – kontrola nad słowami ,,nie” ,,tak, ale” ,,spróbuj” ,,i” ,,oraz” ,,spowoduje, sprawi, wywoła”
  • Skuteczne rodzaje pytań w rozmowie

 

Perswazja niewerbalna – jak panować nad własnym ciałem i jak odczytywać znaki niewerbalne u rozmówców

 

  • Strefy wpływu
  • Części ciała odzwierciedlające myśli
  • Sygnały odmowy i niewiary
  • Lista gestów zabronionych

 

Sytuacje krytyczne – jak reagować, aby osiągnąć Win-Win

 

Podsumowanie szkolenia.



Metody szkoleniowe:

 

Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.

Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności:

  • Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
  • Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
  • Praktyczne trenowanie poznanych technik
  • Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań
  • Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
  • Zadania indywidualne wspomagane przez trenera
  • Hotel Mercure Karpacz Resort
  • Karpacz
  • woj. Dolnośląskie

Najnowsze szkolenia:

Budowanie wizerunku firmy
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Budowanie wizerunku firmy.

Przygotowanie firmy do imprezy targowej
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Przygotowanie firmy do imprezy targowej.

Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa''.

Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT”

Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spół
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spółek”

Działania marketingowe na rynku B2B
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia poznają metody i techniki zbierania i przetwarzania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klientów; zdobędą umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001.

Badania i wskaźniki marketingowe
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności samodzielnego prowadzenia badań marketingowych; poznają główne wskaźniki marketingowe wykorzystywane w codziennej pracy działów marketingu.

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.