Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

#Osiągnij sukces w sprzedaży- NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, zarządzanie, handlowe, sprzedaż, Poznań. otwarte, efs

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

#Osiągnij sukces w sprzedaży- NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY

  • Termin: 2019-03-11 - 2019-03-12
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena brutto: 1550.00 1350 zł (First Minute -200zł)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Aktywny trening umiejętności handlowych

 

 

Sprawdź pozostałe terminy na stronie Grupy Szkoleniowej SOLBERG:

http://www.solberg-szkolenia.pl/szkolenia-otwarte/nowoczesne-strategie-sprzedazy

 

 

 Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

 

Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:

  • poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem

  • nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta

  • nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami

  • poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów

  • zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych

  • poznać praktyczne techniki prezentowania produktu

  • zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem

 

 

Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:

  • Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedażypoprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,

  • Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,

  • Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z klientami,

  • Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,

  • Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,

  • Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),

  • Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,

  • Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,

  • Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.

  • Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów

  • Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży

  • Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.

  • Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów

  • Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.

  • Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności



Uczestnicy:

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

 

 

Czas trwania:

2 dni -16 h 

 

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,

  • obiad + przerwy kawowe,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • opcjonalnie: możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia celem omówienia istotnych dla siebie, indywidualnych kwestii

     

 

PROGRAM:

SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?

Budowanie pierwszego wrażenia.

Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.

Motywacja i automotywacja

 

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta

Siła pytań w sprzedaży .

Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

Motywacje zakupowe klientów.

Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji

Błędy w zamykaniu rozmów.

 

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej

Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA

Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

Prezentacja wartości klienta.

Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?

 

MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.

Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?

Budowanie wartości oferty dla Klienta.

 

DZISIAJ SPRZEDAŻ TO:   RELACJA I KONSEKWENCJA

Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

Jak polubić swoich Klientów

 

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.

Zastrzeżenia jako wyzwania.

Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO

Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty. 

Zasady prezentowania ceny.

Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?

Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny

 

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży

Typologia klientów.

Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

 

DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

Cel podejmowania dalszych działań.

Jakie i kiedy podejmować kroki.

 

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

Indywidualny Plan Działania

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

 

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.





 Gwarancje SOLBERG:

  • gwarancjarealizacji szkoleniajako nieliczni z grona firm szkoleniowych nie odwołujemy swoich szkoleń

  • gwarancja małej grupy,tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

 





 

Kim jesteśmy?

 

Grupę Szkoleniowa SOLBERGtworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

 

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.
 

Grupa Szkoleniowa SOLBERGto zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

 

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

 

 

 

! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014

 

! Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS

 

! Posiadamy wpis do Rejestru Usług Rozwojowych (RUR)

 





Z wielką przyjemnością przedstawiamy opinie uczestników potwierdzające nasz profesjonalizm oraz zadowolenie klientów:

 

  • Świetnie przygotowane szkolenie, tematy dobrane idealnie, 2 dni mega motywacji”

  • Trener okazał się być bardzo miły, przyjemny, a co najważniejsze kompetentny, posiadający wiedzę i doświadczenie, które jest bardzo cenne i pomocne przy sygnalizowaniu ważnych obszarów istotnych w sprzedaży”  

  • Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Trener wspaniały, godny polecenia, przede wszystkim otwarty na nowe potrzeby”  

  • Szkolenie pożyteczne, pozwalające spojrzeć na proces sprzedaży z innej perspektywy (klienta), nie tylko sprzedawcy”.

 

  • Szkolenie bardzo interesujące, wzbogacające wiedzę, trener prowadzi szkolenie w sposób ciekawy”

  • W ciągu dwóch dni nauczyłem się więcej niż przez ostatnie 3 lata mojej pracy. Skorzystałem także z indywidualnych konsultacji, które bardzo dużo mi dały. Dzięki za wszystko- spotkamy się nie raz!” 

  • Trener komunikatywny i otwarty. Ciekawie przekazał wiedzę, dostosowywał się do potrzeb każdego uczestnika. Wzbudził zaufanie przez co pracowało się w miłej i luźnej atmosferze”  

  • Świetny kontakt z uczestnikami. Miło, zabawnie, ciekawie prowadzone szkolenie. Można się wiele nauczyć i przy okazji dowiedzieć wiele o sobie.” 

  • Bardzo fajne szkolenie z dużą ilością nowych, interesujących rzeczy, o których do tej pory nie wiedziałem. Polecam.”

  • Genialne szkolenie, spora dawka wiedzy, dużo ćwiczeń. Na pochwałę zasługują metody szkoleniowe- dużo ćwiczeń, dyskusji, scenek. Bardzo mi się podobało”

 



CO NAS WYRÓŻNIA?

  • intensywny trening umiejętności

  • małe grupy szkoleniowe pozwalające na coachingowy model pracy

  • indywidualne podejście do każdego uczestnika

  • badanie potrzeb i oczekiwań uczestników przed szkoleniem (ankiety przedszkoleniowe) i dostosowanie do nich szkolenia

  • elastyczność w prowadzeniu szkoleń

  • nie odwołujemy szkoleń: szanujemy każdego uczestnika

 

 

 

Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji? Napisz z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klieta.

Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.

 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

biuro@solberg-szkolenia.pl

tel. (33) 300 31 45

www.solberg-szkolenia.pl


  • Poznań
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2018-12-13 - 2018-12-14
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1550.00 1100 zł (First Minute -450zł)

-450zł

Termin: 2019-01-28 - 2019-01-29
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1550.00 1350 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2019-02-25 - 2019-02-26
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1550.00 1350 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2019-03-18 - 2019-03-19
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1550.00 zł
Termin: 2019-03-25 - 2019-03-26
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1550.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie stresem. SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Skuteczna i efektywna komunikacja.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy

Radzenie sobie ze stresem i emocjami
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Prezentacje publiczne i autoprezentacje
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane

Standardy profesjonalnej obsługi klienta
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

Sztuka motywowania
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Motywowanie pracowników to jedna z cenniejszych umiejętności zarządzania ludźmi w firmie- niezbędna każdemu, kto chce nazywać się menadżerem.

SZTUKA MOTYWOWANIA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- być skutecznym przywódcą- zwiększyć efektywność swoją i całego zespołu- umiejętnie motywować pracowników- podnieść morale pracowników

Współpraca w zespole
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Telefoniczna obsługa Klienta
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie pozwala zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności pozyskiwania nowych klientów a także przedstawia techniki utrzymywania z nim pozytywnych relacji stanowiące klucz do sukcesu firmy.

Współpraca z trudnym Klientem. SZKOLENIE FIRMOWE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Więcej...

Najnowsze kursy:

#ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#KREATYWNE MYŚLENIE W SPRZEDAŻY - intensywne warsztaty handlowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów.

#PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Trzecia osoba z firmy gratis

#PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

#STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

Skuteczna rozmowa telefoniczna
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.