Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

online - Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak skutecznie się porozumiewać w kryzysie

  • Termin: 2021-09-29 - 2021-09-29
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 550.00 zł
  • Cena brutto: 676.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

To szkolenie, bez wychodzenia z pracy lub z domu, pozwoli Państwu na uczestnictwo w pełnowartościowych warsztatach i spotkaniach. Nie są to webinary ani filmiki, podczas których odtwarzane są masowo wcześniej nagrane treści. To pełnowartościowe szkolenie z udziałem Trenera “na żywo”. Zapewniamy pełną interakcję, optymalną wymianę kompetencji – wiedzy, umiejętności i postaw.  Uczymy, reagując na bieżąco na potrzeby Uczestników naszych szkoleń. Do każdego szkolenia, każdy jego Uczestnik otrzymuje przesyłane elektronicznie materiały szkoleniowe a po jego ukończeniu, pisemny certyfikat ukończenia szkolenia.

Całe szkolenie i każdy moduł szkolenia ma na celu podniesienie kompetencji skutecznego porozumiewania w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, poprzez poszerzanie wiedzy i wspieranie w trenowaniu umiejętności.

Szkolenie ma na celu wyposażenie Pracowników w narzędzia pozwalające m.in:

  • budować fundamenty pod trwale pozytywne relacje z innymi ludźmi,
  • wspierać budowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
  • stosować skuteczne zasady asertywnej komunikacji w relacjach z Klientami/podwykonawcami,
  • umiejętnie aktywnie słuchać rozmówcę i prowadzić rozmowy,
  • efektywnie i profesjonalnie obsłużyć Klienta zewnętrznego i wewnętrznego, zwłaszcza w trudnej sytuacji,
  • poznać i poprawnie stosować asertywną komunikację,
  • tworzyć i wprowadzać w życie nowatorskie rozwiązania komunikacyjne,
  • skutecznie wpływać na postawę, potrzeby i decyzje innych ludzi, przy jednoczesnym dopasowaniu i utrzymaniu pozytywnego kontaktu.

Spodziewamy się, że uczestnicy będą wiedzieli między innymi jak:

  • wzmocnić siebie czyli mieć więcej cierpliwości i silne poczucie własnej kompetencji,
  • kulturalnie i skutecznie modyfikować i kończyć rozmowy z Klientem,
  • przestać brać na siebie „ślad po trudnych rozmowach”,
  • efektywnie przekazać Klientowi swoje cele z szacunkiem dla jego potrzeb,
  • wspierać postawy budujące dobre relacje długoterminowe, w tym uważne słuchanie i feed back
  • być pomocnym w wyznaczonym zakresie

Adresaci szkolenia:    

Osoby zainteresowane rozwojem umiejętności efektywnej komunikacji, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie. Mamy poczucie, że możemy wzmocnić u Pracowników motywację do działania, wybór adekwatnych narzędzi zarządzania komunikacją i informacją w czasie zmiany, energię do efektywnego działania i kompetencje związane z osobistą skutecznością.

Zajęcia interaktywne odbywają się w grupach do 8 osób.

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

 Wstęp

  • Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
  • Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
  • Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy

Podstawowe umiejętności komunikacyjne w trudnych lub konfliktowych sytuacjach

  • Zamiana problemu na rozwiązanie – osobista odpowiedzialność za efekt komunikacji czyli jak przestać obwiniać innych?
  • Sposoby budowania i podtrzymywania relacji między ludźmi – na czym polega „tajemnica” i jak ją stosować
  • Trudne sytuacje i konflikty – złote zasady komunikacji, która buduje porozumienie i zaufanie zamiast rujnować (m.in. cel komunikacji, odpowiedzialność za efekt, słowa-zabójcy i słowa-przyjaciele)
  • Słucham ale czy słyszę – trening kompetencji

Umiejętności porozumiewania się i budowania długotrwałych relacji opartych na szacunku i konkretach

  • Czy Klienci wewnętrzni lub zewnętrzni są dla mnie ,,trudni” czy trudna jest sytuacja i dlaczego tak się dzieje
  • Techniki dowartościowania rozmówcy – w jakich sytuacjach są przydatne i jak to zrobić (m.in. parafraza, dojaśnianie, docenianie)
  • Magia słów i zwrotów czyli co naprawdę słyszy Twój rozmówca a chciałbyś, żeby usłyszał?

Podsumowanie warsztatów                  

  • ewaluacja
  • konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią

 

Informacje organizacyjne:

Czas trwania 2 x 90 minut:

  • 08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
  • 09:00 – 10:30 Zajęcia
  • 10:30 – 11:00 przerwa
  • 11:00 – 12:30 Zajęcia

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

 

Cena udziału w szkoleniu online wynosi 450 zł + 23%VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, certyfikat w wersji pdf, możliwość dalszej konsultacji z trenerem w formule telefonicznej lub mailowej wszystkich problemów (z obszarów omawianych na szkoleniu) z pracą zdalną w ciągu 14 dni od daty realizacji szkolenia.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu online jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

W przypadku osób prywatnych lub firm, które jeszcze z nami nie współpracowały warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia online i przesłanie potwierdzenia przelewu. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.

Szkolenia zamknięte:

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt

Termin: 2021-11-05 - 2021-11-05
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 550.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy na szkolenie pod tytułem: „Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem”.

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu analizę zapasów w przedsiębiorstwie, określenie optymalnych ilości zapasów dostosowanych do potrzeb produkcyjnych i rynkowych, określenie zapasów maksymalnych, zapasów bezpieczeństwa.

Controlling logistyki
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu zapoznanie się z możliwościami wykorzystania narzędzi Controllingu do zarządzania logistyką firmy oraz nabycie umiejętności przetwarzania danych, definiowania wskaźników oraz interpretacji wyników.

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
Effect Group Sp z o.o.

Zarządzanie czasem i organizacja pracy to umiejętności techniczne i można je wypracować i wytrenować. Na szkoleniu uczestnicy zdobędą proste i skuteczne techniki organizacji czasu.

Zarządzanie zespołem logistycznym
Effect Group Sp z o.o.

Warsztat ma na celu podniesienie kompetencji kierowniczych w zakresie zarządzania zespołem logistycznym.

Przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej
Effect Group Sp z o.o.

Główne cele szkolenia to ułatwiane procesu adaptacji do nowej roli zawodowej,podnoszenie efektywności pracy oraz zwiększanie motywacji indywidualnej.

Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na warsztat szkoleniowy pt. „Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów”.

System 5 „S” – organizacja miejsca pracy
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pod tytułem: System 5 „S” – organizacja miejsca pracy.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



online - Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak skutecznie się porozumiewać w kryzysie, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, efektywna komunikacja, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, podejmowanie decyzji, prewencja, . e-learning

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.