Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

online - Negocjacje i sprzedaż – współczesne wyzwania

  • Termin: 2020-12-07 - 2020-12-08
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 990.00 zł
  • Cena brutto: 1217.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Niestabilność i niepewność gospodarcza nauczyła klientów, by mocno walczyć o cenę i najlepsze możliwe warunki. Obecnie nawet stosunkowo racjonalni i otwarci nabywcy stosują agresywne techniki negocjacyjne. Dobrych negocjacji handlowych nie da się oddzielić od procesu sprzedaży. Negocjowanie wartości dla klienta jest przeznaczone specjalnie dla handlowców. W tym szkoleniu łączymy szereg podejść (z różnych branż i wielkości firm) oraz wykorzystuje zaawansowane techniki zaczerpnięte obszaru sprzedaży.

Negocjacje handlowe są niezbędne w funkcjonowaniu każdej firmy. Dlatego warto zdobyć wiedzę oraz umiejętności, które pozwolą Ci osiągać zamierzone cele w negocjacjach oraz jednocześnie budować długotrwałe oraz korzystne relacje z klientami. Szkolenie z technik sprzedaży to doskonała oferta dla wszystkich, którym zależy na sukcesie i dbają o rozwój własnej kariery.

Warsztaty sprzedażowe sprawią, że zdobędziesz wiedzę oraz narzędzia, które pozwolą Ci osiągać zamierzone cele. Dzięki nim będziesz uzyskiwać znacznie lepsze wyniki sprzedaży i zbudujesz owocne relacje z partnerami handlowymi. Szkolenie skupia się wyłącznie na negocjacjach sprzedażowych. Poznasz efektywne i praktyczne rozwiązania szeregu problemów, z którymi mierzą się sprzedawcy w trakcie negocjacji.

W obecnych realiach rynkowych coraz większym wyzwaniem dla firm staje się nie tyle pozyskanie nowych klientów, co utrzymanie już posiadanych. Najnowsze badania marketingowe dobitnie wykazują, że mniejszym kosztem jest zachowanie klienta niż poszukiwanie i pozyskiwanie nowego, a także, że ponad 70% przypadków utraty klienta ma przyczyny nie w jakości czy cenie produktu, ale w złej obsłudze ( szczególnie w kontekście pandemii). Ten wysoki standard obsługi, przy rosnącej w każdej dziedzinie konkurencji staje się sztuką i wyzwaniem dla każdej firmy. Główny nacisk trzeba położyć na działania i zachowanie konkretnych pracowników. Większość menadżerów zdaje sobie sprawę, że utrzymanie standardów obsługi, zwłaszcza wśród specyficznej grupy klientów wymaga wysokich kwalifikacji interpersonalnych, asertywności, wewnętrznego spokoju – co nie jest łatwe. Na szkoleniu uczestnicy nie tylko poznają skuteczne standardy zachowań, efektywny sposób obsługi klienta, ale też nauczą się, jak myśli i co czuje klient. Umiejętności zdobyte na szkoleniu posłużą do podniesienia jakości sprzedaży.

Cele szkolenia:

  • Świadomie kontrolować rozmowy sprzedażowe
  • Zainteresować klienta, gdy mówi „Nie jestem zainteresowany”, „Już mam dostawcę”
  • Radzić sobie z obiekcjami klientów i presją cenową
  • Nie ulegać roszczeniom i grom klientów
  • Korzystnie negocjować cenę i inne warunki
  • Zwiększyć skuteczność domykania sprzedaży

Korzyści dla uczestników:

  • dowiedzą się, jak rozwijać umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji sprzedażowych,
  • zdobędą praktyczną wiedzę dotyczącą tego, jak sprzedawać więcej i lepiej,
  • nauczą się budować owocne relacje z klientem oparte na obopólnych korzyściach,
  • poznają zasady planowania i strategii umacniających najważniejsze wartości biznesowe,
  • nauczą się odkrywać prawdziwe potrzeby klientów,
  • dowiedzą się, jak tworzyć skuteczną argumentacje,
  • zdobędą wiedzę dotyczącą tego, jak niwelować obiekcje klienta,
  • odkryją zasady negocjowania cen w skali długoterminowej,
  • poznają skuteczne metody zamykania sprzedaży,
  • dowiedzą się, jak kształtować wizerunek firmy w oczach klientów,
  • zdobędą pewność siebie niezbędną do pracy sprzedaży.

Zajęcia interaktywne odbywają się w grupach do 8 osób.

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

Etapy rozmowy handlowej z klientem – wymiana doświadczeń, burza mózgów:

  • Kluczowe cele rozmowy z klientem
  • Jak rozmawiać o poszerzeniu współpracy ze stałym klientem?

Skuteczne techniki sprzedaży i budowania relacji z klientem:

  • Kontrolowanie procesu rozmowy i budowanie odpowiedzialności po stronie klienta Do jakich sytuacji? – korzyści dla uczestników:
  • Jak rozpoznać oczekiwania pozacenowe klienta?
  • Jak zainteresować możliwościami współpracy, gdy klient mówi np. „Nie jestem zainteresowany”, „Nie mam czasu”, „Już mam dostawcę” itp.?

Techniki prezentacji językiem korzyści:

  • Prowadzenie prezentacji handlowej: Potrzeba – Cecha – Korzyść – Wybór (PCKW)
  • Jak skutecznie zamieniać cechy oferty na korzyści adekwatne do potrzeb klienta?
  • Jakich słów i zwrotów unikać w rozmowie handlowej?

Negocjacje cenowe i finalizacja sprzedaży:

  • Niezbędnik w negocjacjach cenowych – „trójpolówka”
  • Obrona ceny i badanie granic możliwości handlowych klienta – asertywność „na handlowo”
  • jak skutecznie domykać sprzedaż

Przygotowanie do negocjacji i strategia:

  • BATNA moja i drugiej strony
  • Cele oraz interesy moje i drugiej strony
  • Argumenty i propozycje moje i drugiej strony
  • Negocjacje handlowe a negocjacje zakupowe, konsorcjalne, lub inne
  • Nasz indywidualne a zespołowe, zespół negocjacyjny i jego kompetencje
  • Parametry finansowe (cena i inne), w ramach których poruszamy się w negocjacjach
  • Silne i słabe strony nasze i partnerów zza stołu
  • Odróżnienie stanowisk negocjacyjnych od interesów negocjacyjnych – u obu stron rozmów
  • Planowanie kalendarza i etapów negocjacji
  • Negocjacje jako etap procesu sprzedaży
  • Planowanie aspektów międzykulturowych i międzynarodowych

Taktyka negocjacji i gry negocjacyjne

  • Wzbudzanie zainteresowania ofertą
  • Podtrzymywanie klimatu rozmowy.
  • Techniki radzenia sobie z zastojem i patem
  • Zarządzanie ustępstwami.
  • Zamykanie negocjacji
  • Negocjowanie zapisów umowy

Wybrane gry, w które grają negocjatorzy by poprawić swoją pozycję:

  • Odkładanie na później
  • Zasada malejących ustępstw
  • „Ja nie mogę podjąć takiej decyzji”
  • Gorący ziemniak
  • Okazanie zamiaru rezygnacji z negocjacji
  • Technika Kissingera
  • Technika optyka z Brooklynu
  • Bezinteresowny kelner
  • Rozgrywanie ról w zespole negocjacyjnym
  • Prośba o kilka ofert dla różnych wielkości kontraktów

 

Rozkład godzinowy:

pierwszy dzień: 09:00 – 13:00

drugi dzień:       09:00 – 13:00

Termin: 2021-02-08 - 2021-02-09
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 990.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy na szkolenie pod tytułem: „Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem”.

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu analizę zapasów w przedsiębiorstwie, określenie optymalnych ilości zapasów dostosowanych do potrzeb produkcyjnych i rynkowych, określenie zapasów maksymalnych, zapasów bezpieczeństwa.

Controlling logistyki
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu zapoznanie się z możliwościami wykorzystania narzędzi Controllingu do zarządzania logistyką firmy oraz nabycie umiejętności przetwarzania danych, definiowania wskaźników oraz interpretacji wyników.

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
Effect Group Sp z o.o.

Zarządzanie czasem i organizacja pracy to umiejętności techniczne i można je wypracować i wytrenować. Na szkoleniu uczestnicy zdobędą proste i skuteczne techniki organizacji czasu.

Zarządzanie zespołem logistycznym
Effect Group Sp z o.o.

Warsztat ma na celu podniesienie kompetencji kierowniczych w zakresie zarządzania zespołem logistycznym.

Przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej
Effect Group Sp z o.o.

Główne cele szkolenia to ułatwiane procesu adaptacji do nowej roli zawodowej,podnoszenie efektywności pracy oraz zwiększanie motywacji indywidualnej.

Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na warsztat szkoleniowy pt. „Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów”.

System 5 „S” – organizacja miejsca pracy
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pod tytułem: System 5 „S” – organizacja miejsca pracy.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



online - Negocjacje i sprzedaż – współczesne wyzwania, Szkolenie Sprzedaż, Menedżerskie, negocjacje, negocjacje, . e-learning

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.