Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Incoterms® 2020 a zarządzanie ryzykiem umów i transportu.

  • Termin: 2024-03-20 - 2024-03-20
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1260.00 zł
  • Cena brutto: 1549.80 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Incoterms® 2020

-A ZARZĄDZANIE RYZYKIEM UMÓW I TRANSPORTU.


Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms ®2020.
Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych
(zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych).


SZKOLENIE ORGANIZOWANE ONLINE!


POBIERZ OFERTE SZKOLENIA I FORMULARZ ZGLOSZENIA (PDF)

 

HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>



UWAGA. Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach! 

Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku! Zapraszamy taikże na szkolenia dofinansowane z Bazy Usług Rozwojowych PARP.

 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23



Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę:

Od 1.01.2020 r. weszła w życie nowa, 9-ta wersja terminów Incoterms, opracowana przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu. Zmiany w niej są szczególnie zaskakujące, bo nie sprawdziły się wcześniejsze przewidywania co do kierunku tych zmian.W związku z powyższym może powstać  szereg problemów na linii sprzedający – kupujący, ale także w stosunkach każdego z tych partnerów z przewoźnikami i spedytorami.


Posługując się bazą dostawy dochodzi niejednokrotnie do sytuacji, że jedna ze stron umowy może załatwiać transport, płacić za niego, zawierać umowę przewozu, a w sytuacji uszkodzenia lub kradzieży towaru, roszczeń wobec przewoźnika musi dochodzić drugi partner, bo on akurat ponosił w tym czasie ryzyko, które jest niezależne od ponoszenia kosztów. Stąd bazę dostawy należy negocjować aktywnie już na etapie zawierania umowy, zdając sobie sprawę z korzyści, ryzyk i kosztów, związanych z zastosowaniem określonych wariantów.


Bezpieczeństwo bieżące i ograniczenie kosztownej odpowiedzialności w przyszłości są argumentami, za traktowaniem naszego szkolenia jako niezbędnej inwestycji.

 

Do kogo kierujemy nasze szkolenie:

kadry menedżerskiej, pracowników działów: sprzedaży i zakupów, eksportu i importu, oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za negocjowanie, zawieranie i realizowanie umów. Zapraszamy także spedytorów i przewoźników różnych gałęzi transportu


Cele szkolenia – dzięki udziale w szkoleniu uczestnicy:

  • poznają zasady zarządzania ryzykiem w odniesieniu do najnowszej wersji Incoterms® 2020 w formie analizy eksperckiej, ukierunkowanej na potrzeby i korzyści uczestników,
  • uzyskają praktyczne porady na temat ograniczania ryzyk związanych z realizacją umowy, w tym w zakresie ewentualnej renegocjacji kontraktów,
  • uporządkują wiedzę na temat najnowszych zmian w Incoterms® 2020 i zasad ich wykorzystania w bieżącej pracy,
  • zdobędą wiedzę na temat skutecznego negocjowania zwyczajów Incoterms® 2020 oraz negocjowaniu przenoszenia odpowiedzialności na ubezpieczycieli,
  • zdobędą praktyczne umiejętności posługiwania się procedurami handlowymi i transportowymi, zgodnie z regułami Incoterms,
  • nabędą umiejętności radzenia sobie z różnymi problemami przy zawieraniu umów z wykorzystaniem Incoterms,
  • zdobędą praktyczne umiejętności zabezpieczania transakcji handlowych w zakresie bazy dostawy,
    nabędą kompetencje odnośnie samokształcenia się oraz zdobywania niezbędnej wiedzy o zwyczajach w zakresie bazy dostawy, uzansach i ich aktualizacjach,
  • zdobędą kompetencje w zakresie fachowego porozumiewania się z uczestnikami rynków zagranicznych i rynku krajowego,
  • zdobędą kompetencje rozstrzygania sporów wynikających z różnej interpretacji postanowień reguł Incoterms. 

 

PROGRAM SZKOLENIA:


1. RODZAJE I ZAKRES RYZYK OBJĘTYCH NOWYM ZBIOREM INCOTERMS® 2020.

  • Kwestia ryzyka w Incoterms® 2020.
  • Miejsce dostawy wg. Incoterms® 2020 jako wyznacznik przejścia ryzyka ze sprzedającego na kupującego.
  • Przejście prawa własności w aspekcie prawnym i realnym a odpowiedzialność za towar w nowych Incoterms® 2020.
  • Ryzyko niedoprecyzowania wykładni bazy dostawy.
  • Ryzyko braku roku edycji wykładni, także w kontekście rozliczenia umowy.
  • Ryzyka ponoszone przez sprzedającego w Incoterms® 2020.
  • Ryzyka ponoszone przez kupującego w Incoterms® 2020
  • Incoterms® 2020 a ryzyka w relacjach załadowca - spedytor – przewoźnik – odbiorca.
  • Ryzyka wynikające z bazy dostawy dla transakcji krajowych i z partnerem zagranicznym.
  • Ryzyka umów zawieranych na nowych bazach uniwersalnych.
  • Ryzyka umów zawieranych na nowych bazach morskich.
  • Ryzyka w grupach E, F, C, D w Incoterms® 2020.
  • Ryzyka związane z manipulowaniem towarem, załadunkami, wyładunkami, składowaniem.
  • Ryzyka związane z dokumentacją handlową i celną.
  • Ryzyka wynikające z poświadczania pochodzenia towaru, ujęte specyficznie w Incoterms® 2020.
  • Ryzyka wynikające z procedur celnych przywozowych i wywozowych.
  • Ryzyka w Incoterms® 2020 w kontekście wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii celnej od 2021 roku.


2. OGRANICZANIE RYZYK NA ETAPIE NEGOCJACJI UMOWY WG. INCOTERMS® 2020.

  • Zasady prowadzenia negocjacji bazy dostawy.
  • Wybór najkorzystniejszych z punktu widzenia ryzyka formuł dla sprzedającego.
  • Wybór najkorzystniejszych formuł dla sprzedającego przy konieczności posiadania gestii transportowej.
  • Wybór najkorzystniejszych z punktu widzenia ryzyka formuł dla kupującego.
  • Wybór najkorzystniejszych formuł dla kupującego przy konieczności posiadania gestii transportowej.
  • Negocjowanie przez kupującego szczególnych ryzyk wynikających z grupy "C" terminów handlowych.
  • Wprowadzanie zmian umownych przez sprzedającego i kupującego, ograniczających ryzyko dla stron.
  • Negocjowanie poniesienia ryzyk związanych z dokumentami, w szczególności wydawanymi na terytorium partnera.
  • Negocjowanie poniesienia ryzyk związanych z odprawami i procedurami celnymi.
  • Zabezpieczanie przed ryzykiem wynikającym z opuszczenia przez Wielką Brytanię Unii celnej w 2021 roku.
  • Zabezpieczanie przed ryzykiem wynikającym z wysyłki towaru z terytorium Szwajcarii.


3. ANALIZA NOWYCH TERMINÓW  INCOTERMS® 2020 POD KĄTEM RYZYKA PONOSZONEGO PRZEZ STRONY UMOWY.

  • Ryzyka i koszty w terminach grupy E (uniwersalny termin EXW magazyn sprzedającego).
  • Ryzyka i koszty w terminach uniwersalnych grupy F (termin FCA terminal przewoźnika i FCA magazyn sprzedającego).
  • Ryzyka i koszty związane z nowymi postanowieniami dotyczącymi konosamentu „on board” w terminie FCA przy jego zastosowaniu w transporcie morskim.
  • Ryzyka i koszty w terminach morskich grupy F (termin FAS port załadunku - nabrzeże, FOB port załadunku - statek)
  • Ryzyka i koszty związane ze zmianą momentu przejścia ryzyka w terminie FOB.
  • Ryzyka i koszty w terminach uniwersalnych grupy C (termin CPT, termin ze zmienionym  obowiązkiem ubezpieczenia CIP).
  • Ryzyka i koszty w terminach morskich grupy C ( termin CFR, termin z obowiązkiem ubezpieczenia CIF).
  • Ryzyka i koszty w tradycyjnych terminach uniwersalnych grupy D (termin DAP, termin z obowiązkiem odprawy w imporcie przez sprzedającego DDP).
  • Ryzyka i koszty w zupełnie nowym terminie uniwersalnym grupy D (termin DPU zawarty po raz pierwszy w nowych Incoterms® 2020).
  • Zasady zastępowania zlikwidowanych terminów poprzez nowe terminy z Incoterms® 2020 i związane z tym ryzyka.


4. OGRANICZANIE RYZYK TRANSPORTOWYCH NA ETAPIE REALIZACJI UMOWY WG.  INCOTERMS® 2020.

  • Przenoszenia ryzyka  odpowiedzialności za działania przewoźnika czy spedytora.
  • Ograniczanie ryzyka utraty i ubytku towaru.
  • Ograniczanie ryzyka uszkodzenia towaru w wyniku różnych zjawisk.
  • Eliminowanie ryzyka odpowiedzialności za niedotrzymanie terminu dostawy w wyniku opóźnienia po stronie przewoźnika.
  • Przenoszenie ryzyka załadunku i wyładunku towaru na partnera handlowego.
  • Przenoszenie ryzyka nie odebrania towaru przez przewoźnika, w tym tzw. „rolowania kontenerów”.
  • Sytuacje, w których po ustaleniu odpowiedzialności przewoźnika zastosowanie znajdą ubezpieczenia OCP czy OCS.
  • Ograniczanie ryzyk poprzez znoszenie limitów odpowiedzialności przewoźników w różnych gałęziach transportu.


5. OGRANICZANIE RYZYK POZATRANSPORTOWYCH NA ETAPIE REALIZACJI UMOWY WG.  INCOTERMS® 2020.

  • Ograniczanie ryzyka związanego z dokumentami handlowymi.
  • Przenoszenie ryzyka załatwiania dokumentów handlowych, wydawanych na terytorium sprzedającego, a potrzebnych kupującemu do odprawy celnej.
  • Przenoszenie ryzyka załatwiania dokumentów handlowych, wydawanych na terytorium kupującego, a potrzebnych sprzedającemu do odprawy celnej.
  • Zasady pozbywania się ryzyk związanych z dokumentami w formie wyraźnej woli stron w umowie.
  • Ograniczanie ryzyka związanego z odprawą celną wywozową.
  • Ograniczanie ryzyka związanego z odprawą celną przywozową.
  • Eliminowanie ryzyk wynikających z procedur bezpieczeństwa ładunków, w tym procedur bezpieczeństwa kontenerów.
  • Eliminowanie innych ryzyk, nie związanych bezpośrednio z transportem towaru.


6. PRZENIESIENIE RYZYK WYNIKAJĄCYCH Z INCOTERMS® 2020 NA UBEZPIECZYCIELA.

  • Ubezpieczenia obowiązkowe a ubezpieczenia fakultatywne w Incoterms® 2020.
  • Zakres ubezpieczeń obowiązkowych w nowych Incoterms® 2020.
  • Istotne zmiany w  obowiązkowym zakresie pokrycia ryzyk w terminie CIP (Incoterms® 2020) w stosunku do CIP (Incoterms® 2010).
  • Rozszerzenie obowiązkowej sumy ubezpieczenia w CIP i CIF w stosunku do wartości faktury.
  • Zasady analizy korzyści z ubezpieczeń fakultatywnych w poszczególnych formułach handlowych.
  • Ubezpieczenia standardowe, rozszerzone i pełne oraz wg. instytutowych klauzul towarowych.
  • Zakres pokrycia ryzyk w klauzuli instytutowej ICC „A”.
  • Zakres pokrycia ryzyk w klauzuli instytutowej ICC „B”.
  • Zakres pokrycia ryzyk w klauzuli instytutowej ICC „C”.
  • Rozszerzenia o ryzyka kradzieży towaru lub jego części
  • Odmienne podejście do kwestii ubezpieczenia ryzyk w zwyczajach RAFTD.
  • Dochodzenie roszczeń wobec ubezpieczycieli (sprzedający czy kupujący) w różnych sytuacjach.
  • Zasady postępowania przy polisach jednokrotnych a przy generalnych umowach ubezpieczenia.
  • Dochodzenie roszczeń w sytuacji posiadania certyfikatu ubezpieczeniowego.
  • Sposoby przenoszenia praw i obowiązków w stosunku do ubezpieczenia na kontrahenta.
  • Ryzyko kontynuacji dotychczasowych ubezpieczeń  bez zmiany umów z ubezpieczycielami.
  • Specyficzny dualizm w ubezpieczeniach według nowych Incoterms® 2020.

 


Analiza przypadków (case study):

  • praktyczna analiza ryzyk, związanych z bazą dostawy na przykładach,
  • omówienie konkretnych sytuacji na podstawie zdjęć z portów, magazynów, składów celnych, terminali kontenerowych.

Program nie stanowi harmonogramu i tematy są omawiane w różnej, aczkolwiek logicznej kolejności oraz rozwijane zgodnie z zainteresowaniem uczestników. W trakcie szkolenia odpowiedzi na pytania uczestników dokonywane są na bieżąco. Uczestnicy otrzymują obszerny komplet materiałów do wykorzystania w praktyce.


DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet.

Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia na minimum 10 dni przed jego terminem.

 

PROWADZĄCY: Dr Wojciech Budzyński

Jest uznanym specjalistą w zakresie stosowania formuł handlowych. Napisał na ten temat kilka książek i jest autorem wykładni terminów handlowych, wydanej w Polsce i za granicą. Zajmuje się doradztwem w zakresie  Incoterms od ponad 30 lat, kiedy wydał  pierwszą w Polsce wykładnię tych formuł z oryginalną interpretacją graficzną. Wiedzę praktyczną zdobywał jako handlowiec, dyrektor kilku firm handlowych, kolejno szef dwóch oddziałów firmy za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Pracuje też naukowo w SGH. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji            z partnerami zagranicznymi oraz analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań.

Przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców, autor wielu pozycji książkowych poświęconych tematyce handlowej, m.in.: „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych.” (wydanie elektroniczne EBOOK 2015),  „Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Nowe bazy dostawy, pułapki, zabezpieczenia.” (2015), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń.”, Biblioteka Nowoczesnego Menedżera (2014), „Handel zagraniczny dla menedżerów.”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe.” Podręcznik na Studia MBA, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms. Combiterms. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD.”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe.” „Poradnik eksportera komponentów.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów.”, „Eksport – import według Incoterms.” „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego.”, „Realizacja transakcji importowej.”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms.”

Jest autorem oficjalnych poradników na temat stosowania Incoterms (od wersji 1980 do obecnej) i oryginalnej interpretacji graficznej reguł. Jest uznawany za najwybitniejszego specjalistę w kraju ds. interpretacji bazy dostawy wg. Incoterms, a jego książki na ten temat były publikowane także w językach obcych za granicą.  

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

 

  • Do udziału w szkoleniu online potrzebny jest komputer lub urządzenie mobilne z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
  • Minimalne wymagania sprzętowe - laptop/komputer PC, MAC z najnowszą wersją przeglądarek internetowych  (Chrome, Edge, Firefox), podstawowa kamera internetowa i mikrofon, dostęp do sieci Internet.
  • Minimalna przepustowość łącza internetowego odbiorcy to 10 Mb/s, zalecana: 25 Mb/s. Instrukcja udziału w szkoleniu on-line zostanie przekazana wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia i pozostałymi informacjami organizacyjnymi.
  • Na kilka dni przed szkoleniem z każdym uczestnikiem zostanie przeprowadzony test połączenia na platformie online. Szkolenia realizujemy za pośrednictwem platform: Zoom Meetings lub Clickmeeting.


Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym na platformie online Zoom Meetings.

  • 09:50 – 10:00 Logowanie do platformy
  • 10:00 – 13:00 Zajęcia część I
  • 13:00 – 14:00 przerwa na lunch
  • 14:00 – 16:00 Zajęcia część II


Cena promocyjna szkolenia online wynosi 790 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej PDF,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia w postaci elektronicznej PDF.  

Cena po okresie promocji: 890 + 23% VAT.


SZKOLENIA STACJONARNE:

Cena promocyjna szkolenia stacjonarnego wynosi 1160 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze, długopis
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiad,
  • przerwy kawowe  


Cena po okresie promocji: 1260 + 23% VAT.




 

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:  

prosimy o kontakt telefoniczny

22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053 lub mailowy: atl@atl.edu.pl          

 

 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23


Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o.,
  • Agencja Celna Anneberg Sp. z o.o.,
  • Agencja Mienia Wojskowego,
  • ALNOR Systemy Wentylacji Sp. z o.o.,
  • ALSTOM Power Sp. z o.o.,
  • ALTADIS POLSKA S.A.,
  • ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o.,
  • ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o.,
  • AXTONE S.A.,
  • Backer OBR Sp. z o.o.,
  • Bahlsen Polska Sp. z o.o.,
  • Bank BGŻ BNP Paribas S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska S.A.,
  • BARLINEK S.A.,
  • Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.,
  • BE & K Europe Sp. z o.o.,
  • BELL P.P.H.U.,
  • Bischof + Klein Polska GmbH,
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.,
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.,
  • CAN-PACK S.A. FPN w Bydgoszczy,
  • CAT LC Polska Sp. z o.o.,
  • Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.,
  • CIECH S.A.,
  • CLIP Logistyka Sp. z o.o.,
  • CTL Logistics Sp. z o.o.,
  • CZACH-POMIAR Sp. z o.o.,
  • Dajar Sp. z o.o.,
  • Davis Poland Sp. z o.o. Sp. K,
  • DB Logistic Sp. z o.o.,
  • DB Schenker Rail Polska S.A.,
  • DBI Plastics Sp. z o.o.,
  • Dedra-Exim Sp. z o.o.,
  • DEMIURG s.c.,
  • DONE Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.,
  • DONE Deliveries Sp. z o.o. Sp. k.,
  • DREXIA Tomasz Wojtasik,
  • Dora – Metal Sp. z o.o.,
  • Energoserwis S.A.,
  • Elektrociepłownie Warszawskie S.A.,
  • Fabryka Maszyn „Bumar-Koszalin” S.A.,
  • Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o.,
  • Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A.,
  • Famot Pleszew Sp. z o.o.,
  • Farby KABE Polska Sp. z o.o.,
  • Federal-Mogul Bimet S.A.,
  • Federal – Mogul Gorzyce S.A.,
  • Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.,
  • Glencore Polska Sp. z o.o.,
  • Gospodarstwo Pasieczne „Sądecki Bartnik” Sp. z o.o.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.,
  • Grupa Topex Sp. z o.o.,
  • GWW Grynhoff i Partnerzy Radcowie Prawni i Doradcy Sp. P.,
  • Grupa Lotos S.A.,
  • Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A.,
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.,
  • Huta Zawiercie S.A.,
  • Huta Pokój S.A.,
  • „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A.,
  • Hobas System Polska Sp. z o.o.,
  • Hutchinson Poland Sp. z o.o.,
  • Igepa Polska Sp. z o.o,.
  • ILS Sp. z o.o.,
  • IMPEL S.A.,
  • INCO-VERITAS S.A.,
  • International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o.,
  • IMPRESS DECOR POLSKA Sp. z o.o.,
  • INTERPRINT Polska Sp. z o.o.,
  • IPSEN LOGISTICS Sp. z o.o.,
  • KABAT TYRE Sp. z o.o. sp.j.,
  • KAN Sp. z o.o.,
  • Keller Polska Sp. z o.o.,
  • Kerry Polska Sp. z o.o., 
  • Kompania Piwowarska S.A.,
  • Kongskilde Polska Sp. z o.o.,
  • KONIG TRANS SPEDITION Sp. z o.o.,
  • Korporacja KGL S.A.,
  • Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.,
  • Lublindis Sp. z o.o.,
  • Leica Geosystems Sp. z o.o.,
  • Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.,
  • MA Polska S.A.,
  • MA Polska S.A. Tychy Zakład w Kielcach
  • MAN Bus Sp. z o.o.,
  • MAN Trucks Sp. z o.o.,
  • Maersk Polska Sp. z o.o.,
  • Marsh Sp. z o.o.,
  • Merck Sp. z o.o.,
  • Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o.,
  • MFO S.A.,
  • ML Sp. z o.o.,
  • Mondi Świecie S.A.,
  • Monosuisse Sp. z o.o.,
  • Nadodrzański Oddział Straży Granicznej,
  • Neapco Europe Sp. z o.o.,
  • NOVOL Sp. z o.o.,
  • Opel Polska Sp. z o.o.,
  • OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni,
  • ORLEN OIL Sp. z o.o.,
  • ORLEN KolTrans Sp. z o.o.,
  • Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
  • PCC Rokita S.A.,
  • P.H. Alfa-Elektro Sp. z o.o., 
  • PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.,
  • Philips Lighting Poland S.A.,
  • Perre René Sp. z o.o.,
  • PKN Orlen S.A.,
  • PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.,
  • PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o.,
  • POCH S.A.,
  • Polcotton Sp. z o.o.,
  • Polmlek Sp. z o.o.,
  • Polpharma Biologics S.A.,
  • Polska Agencja Żeglugi Powietrznej,
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.,
  • PORTA KMI Poland Sp. z o.o.,
  • POZ-BRUK Sp. z o.o. Sp. J.
  • Przemysłowe Centrum Optyki S.A.,
  • Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych  „KOMEX” Sp. z o.o.,
  • PP „Porty Lotnicze”,
  • PFLEIDERER GRAJEWO S.A.,
  • PFLEIDERER PROSPAN S.A.,
  • RADWAR S.A.,
  • RADMOR S.A.,
  • Rhenus Logistics S.A.,
  • Remontowa Hydraulic Systems Sp. z o.o.,
  • Ronal Polska Sp. z o.o.,
  • Ryłko Sp. z o.o.,
  • Rzeszowskie Zakłady Drobiarskie Res-Drob Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain HPM Polska Sp. z o.o.,
  • SaMASZ Sp. z o.o.,
  • Sanitec Koło Sp. z o.o.,
  • Schattdecor Sp. z o.o.,
  • Schneider Electric Transformers Poland Sp. z o.o.,
  • Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o.,
  • Siemens Sp. z o.o.,
  • Skandius Sp. z o.o.,
  • Solid Logistics Sp. z o.o.,
  • SP Medical Sp. z o.o.,
  • Spedimex Sp. z o.o.,
  • STOMIL S.A.,
  • Stora Enso Poland S.A.,
  • Südzucker Polska S.A.,
  • Sünkel Śruby Sp. z o.o.,
  • SUN GARDEN POLSKA Sp. z o.o. sp.k., 
  • Tedrive Poland Sp. z o.o.,
  • TEMPO TP Sp. z o.o. Sp.k.,
  • TI Poland Sp. z o.o.,
  • TOTAL Polska Sp. z o.o.,
  • TOYA S.A.,
  • Toyota Tsusho Europe S.A.,
  • TPV Displays Sp. z o.o.,
  • Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.,
  • Transcargo sp. z o.o.,
  • TRW Polska Sp. z o.o.,
  • TUiR Warta S.A.,
  • TUnŻ Warta S.A.,
  • TZMO S.A.,
  • UNIFEEDER A/S S.A. Oddział w Polsce,
  • Valvex S.A.,
  • Vesuvius Poland Sp. z o.o.,
  • VGL Group Sp. z o.o.,
  • VOLVO Polska Sp. z o.o.,
  • WAMA AB,
  • Werner Kenkel Sp. z o.o.,
  • Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., 
  • Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.,
  • Wrigley Poland Sp. z o.o.,
  • Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne
  • Polfa S.A.,
  • Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A.,
  • Wrocławskie Zakłady Zielarskie„Herbapol” S.A.,
  • Versalis International Societe Anonyme S.A.
  • Oddział w Polsce
  • Yara Poland Sp. z o.o.,
  • Zakłady Aparatury Chemicznej Chemet S.A.,
  • Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.,
  • Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro,
  • Zbych-Pol & Mobet Sp. z.o.o.,
  • ZENTIS POLSKA Sp. z o.o
  • Hotel Ibis Stare Miasto***
  • 00-209 Warszawa, Muranowska 2
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-03-21 - 2024-03-21
Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
Cena: 890.00 zł
Termin: 2024-06-05 - 2024-06-05
Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

CMR - JAK PRAWIDŁOWO WYPEŁNIAĆ LIST PRZEWOZOWY I POSŁUGIWAĆ SIĘ JEGO NAJNOWSZĄ WERSJĄ? Pra
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Procedury w zakresie posługiwania się listem przewozowym CMR i listem krajowym, oficjalne zasady wypełniania listu przewozowego CMR(opracowane przez jego twórcę) Najczęściej występujące błędy przy wypełnianiu listu przewozowego. Proces reklamacyjny.

Dochodzenie i załatwianie reklamacji B2B w kraju i zagranicą.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Od 1 stycznia 2021 r. weszły w życie zmiany dotyczące załatwiania reklamacji zgłaszanych przez małych przedsiębiorców. Nieco wcześniej w istotny sposób zmianie uległy postanowienia o rękojmi, zmianie uległ okres rękojmi i zakres jej obowiązywania.

Eksport w przedsiębiorstwie. Wejście na rynek i realizacja transakcji eksportowej.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.

Incoterms® 2020- PRAKTYKA-ZAGROŻENIA-PUŁAPKI-WYZWANIA
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych.

Incoterms® 2020. Jak ustrzec się pułapek i niebezpieczeństw wprowadzając nowe terminy do umo
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych.

Incoterms® 2020 a zarządzanie ryzykiem umów i transportu.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy poznają zasady zarządzania ryzykiem w odniesieniu do najnowszej wersji Incoterms® 2020 w formie analizy eksperckiej, ukierunkowanej na potrzeby i korzyści uczestników oraz uzyskają praktyczne porady na temat ograniczania ryzyk.

Akredytywa eksportowa - jak przygotować dokumenty, żeby bank zapłacił? Praktyczne warsztaty
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Największym paradoksem akredytywy dla eksportera jest fakt, że ten sposób płatności ma zabezpieczać jego interesy, to eksporter jest beneficjentem akredytywy, to eksporter dąży w negocjacjach handlowych do akredytywy i to eksporter ma z nią kłopoty.

Akredytywa dokumentowa - skuteczne zabezpieczenie płatności.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta.

INKASO, AKREDYTYWA I INNE DOKUMENTOWE SPOSOBY PŁATNOŚCI
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy uporządkują swoją wiedzę na temat uwarunkowań prawno-zwyczajowych, negocjowania i organizacji procesu rozliczania transakcji handlowych, zwłaszcza inkasa i akredytywy dokumentowej oraz BPO i rachunku zastrzeżonego. Inkaso, akredytywa.

Jak Unikać Pułapek w Umowach i Formułować Niezbędne Zabezpieczenia.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Incoterms® 2020 a zarządzanie ryzykiem umów i transportu., Szkolenie Prawne, Logistyka, transport, spedycja, handlowe, inne, reklamacje w transporcie, Warszawa. otwarte, efs, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.