Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

  • Termin: 2024-05-16 - 2024-05-17
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>>

 

Cel szkolenia:

Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.


Korzyści dla uczestników:

  • Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczną aby sprzedawać skutecznie nawet trudnym Klientom
  • Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić jeżeli przed spotkaniem domyślamy się, że Klient jest uprzedzony do nas , naszej oferty lub firmy
  • Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany’’
  • Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie


W efekcie szkolenia otrzymasz:

  • Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje Klientów.
  • Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów.
  • Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów.
  • Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju.
  • Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • moderowane dyskusje
  • ćwiczenia pojedyncze i w grupach
  • studia przypadków
  • dzielenie się najlepszymi praktykami
  • scenki
  • grę szkoleniową

 


PROGRAM SZKOLENIA:

 

MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY
1.    Osobowościowy test autoanalizy
2.    ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
3.    Indywidualna informacja zwrotna

  • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
  • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

 
MODUŁ II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI

1.    Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
2.    Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?

  • Podczas spotkania bezpośredniego
  • Podczas rozmowy telefonicznej

3.    Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie

  • zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
  • przekonywania i argumentowania
  • zapobiegania i reagowania na konflikt
  • motywowania do zakupu i zamykania sprzedaży

 
MODUŁ III. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO CZEGOŚ CZEGO NIE CHCĘ’’

1.    Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
2.    Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy
3.    Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów
4.    Scenki warsztatowe
 
MODUŁ IV. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY.’’

1.    Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu
2.    Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów
3.    Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów
4.    Scenki warsztatowe
 
MODUŁ V. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?

1.    Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży
2.    Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
3.    Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań
 
MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’

1.    Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
2.    Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
3.    Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
4.    Niwelowanie dysonansu po-zakupowego
 
MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’

1.    Podłoże obiekcji Klientów
2.    Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
3.    Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
4.    Scenki warsztatowe
 
MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT

1.    Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
2.    Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
3.    Gry i manipulacje Klientów
4.    Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

MODUŁ IX. KONCEPCJA SPRZEDAŻY WG CHALLENGERA jako efektywna metoda sprzedaży w kryzysie

1.    Geneza koncepcji 
2.    Założenia koncepcji – jako pierwszy etap wdrożenia nowego systemu sprzedaży
3.    (Na podstawie książki ,,Sprzedawaj jak Challenger – Strategie kontroli komunikacji z klientem’’ Matthew Dixon i Brent Adamson)

MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1.    Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
2.    Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
3.    Ewaluacja szkolenia

 

Szkolenie prowadzi:
Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
 

 


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

  • Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl





  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Od NIE do TAK w procesie sprzedaży, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, negocjacje, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, kreatywność, Kraków. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.