Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Ochrona danych osobowych w archiwach zakładowych i składnicach akt

  • Termin: 2024-03-18 - 2024-03-18
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 350.00 zł
  • Cena brutto: 430.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

SUKCES Centrum Rozwoju

  • 96-200 Rawa Mazowiecka, Łódzkie
  • Kazimierza Wielkiego
  • Telefon: 507366167
  • Email: biuro@sukcescr.pl
  • www: www.sukcescr.pl
Firma szkoleniowa SUKCES Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cel szkolenia:

Zdobycie umiejętności uniemożliwienia naruszenia przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przez zapoznanie się ze stosownymi środkami zapewniającymi zabezpieczenie prowadzonej dokumentacji pracowników oraz dokumentacji archiwum, ponadto zdobycie umiejętności, prawidłowego trybu i zasad wykonywania czynności kancelaryjnych (biurowości) i archiwizacji dokumentacji zapewniając tym jednolity sposób – tworzenia, gromadzenia, ewidencjonowania, przechowywania, opracowania, udostępniania, zabezpieczenia oraz brakowania dokumentacji na podstawie przepisów polskich i unijnych oraz uniknięcia sankcji karnych dyscyplinarnych i finansowych.

 

Adresaci szkolenia:

Osoby zajmujące się archiwizacją w zakładach oraz prowadzące archiwum zakładowe w urzędach i innych instytucjach, wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia.

 

Program szkolenia:

I. Archiwa a RODO - podstawa prawna.

  • Ochrona danych osobowych w archiwum - podstawa prawna obowiązująca od 25 maja 2018 r.
  • Współpraca Administratora Danych Osobowych (ADO) lub Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI) z Archiwistą zakładowym, osobą zajmującą się archiwum / składnicą akt
  • Odpowiedzialność, nowe obowiązki i zadania archiwisty wynikające z:
    - Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
    - Ustawy o ochronie danych osobowych wraz z przepisami wykonawczymi.
  • Aktualizacja formularzy wykorzystywanych w codziennej pracy.
  • Zasady przetwarzania danych osobowych w archiwach / składnicach akt:
    - zasada legalności
    - zasada adekwatności
    - zasada celowości
    - zasada merytorycznej poprawności
    - zasada ograniczenia czasowego.

II. RODO w archiwum, czyli niezbędnik archiwisty.

  • Kwestia udostępniania dokumentacji - dane osobowe zwykłe a wrażliwe:
    - karta udostępnienia, karta wypożyczenia - co się zmieni w formularzach?
  • Incydenty przetwarzania danych osobowych w archiwach - zgłaszanie i podejmowanie czynności przez archiwistę.
  • Powierzenie danych osobowych - umowa m.in.: na brakowanie, usługi archiwizacyjne, introligatorskie - zmiany.
  • Dokumentacja osób nieżyjących:
    - akta osobowe
    - dokumentacja medyczna.
  • Zasady tworzenia spisów zdawczo-odbiorczych - zmiany w spisach.
  • Kwerendy, zaświadczenia wydawane z zasobu archiwum zakładowego - zmiany w zaświadczeniach.
  • Środki techniczne i organizacyjne przetwarzania danych osobowych w archiwach zakładowych / składnicach akt zgodnie z zasadą adekwatności.

 

Cena obejmuje:

Trenera eksperta w temacie szkolenia
Wsparcie po szkoleniowe Trenera
Certyfikat ukończenia szkolenia
Klimatyzowaną salę szkoleniową
Kompleksowe materiały szkoleniowe
Serwis kawowy
Lunch
Grupy do 12 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Szkolenie Ochrona danych osobowych w archiwach zakładowych i składnicach akt organizujemy również w formie zamkniętej ( w siedzibie Firmy).

 

Termin: 2024-04-22 - 2024-04-22
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł
Termin: 2024-05-27 - 2024-05-27
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł
Termin: 2024-06-14 - 2024-06-14
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
SUKCES Centrum Rozwoju

Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z pojęciem elektronicznego zarządzania dokumentacją, archiwizacją dokumentów, instrukcją kancelaryjną.

Kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia
SUKCES Centrum Rozwoju

Głównym celem szkolenia jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją współczesną oraz przygotowanie do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego.

Profesjonalny sekretariat w szkole/placówce oświatowej
SUKCES Centrum Rozwoju

Podczas realizacji kursu uczestnicy będą realizować praktyczne ćwiczenia z ww. zakresu poprzez wypełnianie formularzy odzwierciedlających poszczególne czynności kancelaryjno-archiwalne, z wykorzystaniem normatywów obowiązujących w jednostce organiz.

Ochrona danych osobowych w archiwach zakładowych i składnicach akt
SUKCES Centrum Rozwoju

Cel szkolenia:Zdobycie umiejętności uniemożliwienia naruszenia przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przez zapoznanie się ze stosownymi środkami zapewniającymi zabezpieczenie prowadzonej dokumentacji (...)

System Informacji Oświatowej –placówek oświatowych NOWOŚĆ
SUKCES Centrum Rozwoju

System Informacji Oświatowej (SIO) to aplikacja stale rozbudowywana, zatem zapraszamy do udziału w szkoleniu, które ułatwi Państwu poradzenie sobie z tym programem, do którego na bieżąco wprowadzane są funkcjonalności.

Warsztaty archiwistyczne: Porządkowanie, archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentacji
SUKCES Centrum Rozwoju

Korzyści: Uczestnicy warsztatów archiwistycznych nabędą umiejętność samodzielnego wypełniania ewidencji Archiwum/ Składnicy (Wypełnianie spisów zdawczo- odbiorczych, kart wypożyczeń etc) jak i samodzielnego porządkowania i archiwizowania dokumentacji

Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
SUKCES Centrum Rozwoju

Głównym celem szkolenia jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją współczesną oraz przygotowanie do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego.

Archiwum zakładowe-nowe zasady obiegu,archiwizacji i przetwarzania danych
SUKCES Centrum Rozwoju

Nabycie,zaktualizowanie i pogłębienie wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania dokumentacją oraz wiedzy niezbędnej do zgodnej z obowiązującymi przepisami organizacji pracy w archiwumOmówienie nowych przepisów znowelizowanej ustawy.RODOarchiwum

Biuletyn Informacji Publicznej-prowadzenie BIP wraz z przygotowaniem do wymagańustawy o dostępności
SUKCES Centrum Rozwoju

Osoby prowadzące BIPCzłonkowie zespołów redakcyjnych BIPAdministratorzy stron podmiotowychWszystkie osoby zainteresowane powyższą tematyką

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Ochrona danych osobowych w archiwach zakładowych i składnicach akt, Szkolenie Zawodowe, Administracja, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.