Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Obsługa Trudnego Klienta

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Cała Polska - różne miasta, Mazowieckie
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Skuteczne komunikowanie się drogą do porozumienia się z Klientem

  • Reguły efektywnej komunikacji
  • Reguły dobrego kontaktu i porozumiewania się
  • Blokady i zakłócenia w komunikacji
  • Autoanaliza - Moje bariery i moje wspomagacze
  • Zachowania zniechęcające i zachęcające do kontaktu
  • Emocje, a komunikacja z Klientem – Łagodzenie konfliktów poprzez dystans emocjonalny - panowanie nad własnymi emocjami i wygaszanie negatywnych emocji Klienta

Techniki wywierania wpływu, a koncentracja na Kliencie i osobiste zaangażowanie

  • Komunikacja niewerbalna, jako wzmocnienie relacji z Klientem
  • Sztuka zadawania pytań i aktywnego słuchania, jako narzędzie prowadzenia rozmowy
  • Prezentowanie propozycji rozwiązania problemu Klienta
  • Umiejętne wykorzystywanie technik skutecznej perswazji
  • Strategie argumentowania
  • Znaczenie i zastosowanie schematu rozmowy

Typologia Klientów i taktyki rozmawiania z różnymi typami Klientów

  • Spójność komunikacyjna z każdym Klientem – na czym polega?
  • „Trudni” klienci – sposoby radzenia sobie z „trudnym” Klientem
  • Budowanie więzi z Klientem mimo jego skarg i zażaleń
  • Opanowanie skutecznych metod zapobiegania i radzenia sobie ze stresem w trakcie obsługi „trudnego” Klienta
    Czym może być stres w obsłudze Klienta?

Trudne sytuacje z Klientem, a asertywność

  • Postawy Klienta - skuteczna reakcja – umiejętne podejmowaniedecyzji
  • Zasady asertywnej rozmowy
  • Asertywne przyjmowanie ocen
  • Asertywne reakcja na zastrzeżenia i krytykę
  • Rozwiązywanie problemów i radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami Klienta - asertywne techniki wyrażania własnej opinii
  • Odbieranie skarg, reklamacji i zażaleń, jako okazja do lepszego zrozumienia potrzeb Klienta
  • Obsługa Klienta w sytuacjach konfliktowych
  • Opanowanie skutecznych metod zapobiegania i radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach w trakcie obsługi Klienta

 

W naszej ofercie  posiadamy również:

  • Standardy obsług klienta
  • Podnoszenie, jakości obsługi klienta
  • Kompetencje i ich ocena w działaniach Call Center
  • Telefoniczna Obsługa Klienta

Trudny klienta szkolenie, szkolenia z zakresu obsługi klienta

 

  • Online
  • Cała Polska - różne miasta
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Obsługa Trudnego Klienta, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, handlowe, obsługa klienta, sprzedaż w internecie, Cała Polska - różne miasta. zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.