PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA:
JAK RADZIĆ SOBIE Z OBIEKCJAMI ORAZ NEGATYWNYMI EMOCJAMI KLIENTÓW?
Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków,
2 dni, 16h
DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Trudny klient, czyli kto?
2. Co decyuje o sukcesie w trudnych rozmowach z klientami?
3. Jakiej komunikacji oczekują nasi klienci?
4. Jak cię widzą, tak widzą twoją firmę, czyli o wpływie twojego sposobu komunikowania się na wizerunek firmy
5. Skuteczna komunikacja w sytuacjach konfliktowych z klientem:
7. Techniki radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta:
8. Typowe błędy, czyli cegiełki budujące mur oporu klienta – jak ich unikać?
9. Jak reagować na najczęściej pojawiające się obiekcje?
10. Jak reagować na obiekcje wysoko wyspecjalizowanych odbiorców?
11. Reklamacje:
9. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników i zakończenie szkolenia.
SZKOLENIE OTWARTE - STACJONARNE
(Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków)
Czas trwania: 2 dni * 8h (09.00-17.00)
Ilość uczestników: 1-8
CENA REGULARNA: 1750 PLN netto/osoba +23% VAT
CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto/osoba+23% VAT (*)
(*) - rabat 15% obowiązuje przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem
CENA OBEJMUJE
• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
• autorskie materiały szkoleniowe
• imienny certyfikat uczestnictwa
• obiad
• serwis kawowy całodzienny
• konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu
SZKOLENIE OTWARTE - ONLINE
Czas trwania: 2 dni * 7h (09.00-16.00)
Ilość uczestników: 1-8
CENA REGULARNA: 1390 PLN netto/osoba +23% VAT
CENA OBEJMUJE
• intensywne WARSZTATY ONLINE z trenerem-ekspertem
• autorskie materiały szkoleniowe
• imienny certyfikat uczestnictwa
• przygotowanie techniczne do pracy online
• dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi
• konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu
MINI GRUPY – MAXI EFEKTY
Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY
tel. 12 445 62 91
-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem
-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem
Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów.EVOLVO SZKOLENIAIntensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE |
|
Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne.EVOLVO SZKOLENIANajważniejsze taktyki negocjacyjne sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów., Szkolenie Sprzedaż, Jakość, zarządzanie, sprzedaż, inne, negocjacje, obsługa klienta, biznesowe, Kraków. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.