Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Obsługa trudnego klienta. Jak radzić sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów?, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta, Kraków. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Obsługa trudnego klienta. Jak radzić sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów?

  • Termin: 2017-11-28 - 2017-11-29
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1750.00 1490 zł (First Minute -260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 1832.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 12 445 62 91
  • Fax: 12 445 62 91
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA:

 JAK RADZIĆ SOBIE Z OBIEKCJAMI ORAZ NEGATYWNYMI EMOCJAMI KLIENTÓW?

 

 

Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków,

2 dni, 16h


 

CENA REGULARNA: 1750 PLN netto                                              CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto (*)

 

(*) Rabat 15% obowiązuje  przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

 

 

KORZYŚCI  DLA  UCZESTNIKÓW: 

  • Nabycie umiejętności postępowania z tzw. trudnymi klientami oraz reagowania na obiekcje,    zastrzeżenia i reklamacje, a tym samym podniesienie skuteczności sprzedaży.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  

1. Trudny klient, czyli…? 

  • eliminowanie podstawowego błędu atrybucji. 

2. Dlaczego popularne typologie trudnych klientów nie mają zastosowania w praktyce? 

3. Jak „rozbroić” każdego klienta? Zastosowanie NLP (neurolingwistyczne programowanie) w trudnych sytuacjach 

    handlowych: 

  • programowanie mentalne – postawa to podstawa!
  • rozpoznanie mapy klienta w kontekście piramidy Maslowa
  • zasada 101 

4. Typowe błędy, czyli cegiełki budujące mur oporu klienta – jak ich unikać? 

5. Klient wulgarny, agresywny, krzyczący, obrażający… – asertywne techniki postępowania. 

6.  Techniki radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami – zasady ogólne: 

  • zamiana zarzutu w pytanie
  • parafraza z interpretacją
  • „tak i dlatego…i w związku z tym…i właśnie…” 

7. Jak reagować na najczęściej pojawiające się obiekcje?: 

  • „Macie za wysokie ceny”
  • „Nie mam czasu”
  • „Muszę to przemyśleć”
  • „Muszę to skonsultować z…”
  • „Nie bo nie”
  • „Jutro, w grudniu, po południu”
  • „Wolę produkty/usługi firmy XYZ” 

8. Reklamacje: 

  • Formuła Prezentu w ośmiu krokach. 

9. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników i zakończenie szkolenia.

 


 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE: 

Interaktywne mini-wykłady, scenki z udziałem uczestników oraz bezpośrednia informacja zwrotna, ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w małych grupach, dyskusja, analiza materiałów filmowych.

 

 

  

CENA OBEJMUJE: 

• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem 

• autorskie materiały szkoleniowe 

• imienny certyfikat uczestnictwa 

• 2 obiady

• serwis kawowy ciągły

• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

                                                     MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY

                                                                                 biuro@evolvo.pl

                                                                                  www.evolvo.pl

       tel. 12 445 62 91




  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2017-10-26 - 2017-10-27
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-11-07 - 2017-11-08
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-11-16 - 2017-11-17
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie konfliktem: Jak rozwiązywać konflikty w zespole?
EVOLVO SZKOLENIA

Pomożemy Ci zrozumieć istotę konfliktów, nauczymy rozpoznawać ich źródła i znajdować najlepsze rozwiązania, by osiągnąć porozumienie i zapobiegać powstawaniu sytuacji konfliktowych...

Sztuka prezentacji i wystapień publicznych.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przygotować ciekawą prezentację? Jakich umiejętności potrzebujesz,by ją skutecznie przeprowadzić? Co decyduje o sukcesie Twojego wystąpienia? Jak dobrze rozpocząć prezentację, utrzymać uwagę słuchaczy i wykorzystać sesję pytań?Jak opanować stres?

Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
EVOLVO SZKOLENIA

Szkolenie wyróżnione Certyfikatem LAUR EKSPERTA 2015/2016

Skuteczna komunikacja interpersonalna
EVOLVO SZKOLENIA

O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność i stosowność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji.

Etyczne wywieranie wpływu na ludzi.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przekonać innych do naszych pomysłów i propozycji? Jak wpływać na zmianę ich decyzji? Jak zwiększyć swój perswazyjny potencjał? Szkolenie dedykowane osobom,których sukces zawodowy i prywatny zależy m.in.od umiejętności wywierania wpływu na ludzi

Telefoniczna sprzedaż produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu.
EVOLVO SZKOLENIA

Rozwój kompetencji handlowych.Po szkoleniu zwiększą Państwo zyski ze sprzedaży telefonicznej. Szkolenie prowadzimy w grupach minimum 3 osoby - maximum 8 osób.

Obsługa trudnego klienta. Jak radzić sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów?
EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów.

SPRZEDAŻ: Psychologia sprzedaży - wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy dowiedzą się,dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają?Poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu na ludzi, aby szybko i skutecznie osiągać swoje cele w kontaktach z klientami

Zarządzanie zespołem w nowoczesnej firmie.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z kluczowych obszarów zarządzania zespołem (motywowania,delegowania,rozliczania z zadań)oraz najskuteczniejszej metody zarządzania.Rozpoznają własne zasoby i poznają możliwości ich wykorzystania.

Motywowanie podległego zespołu.
EVOLVO SZKOLENIA

Rozwój kompetencji menedżerskich-kierujesz ludźmi? Dowiedz się, jak ważna jest motywacja, jak motywować pracowników i jakie korzyści płyną z zarządzania zmotywowanym zespołem.Warszawa, Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.