Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis

  • Termin: 2022-01-17 - 2022-01-18
  • Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
  • Cena brutto: PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis 1680.00 1596.00 zł (First Minute -5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Grupa docelowa:

sekretarki, asystentki, osoby pracujące w sekretariatach, działy obsługi klienta, pracujące w biurach, osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci


Cel szkolenia:

celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki oraz przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu. Wizerunek sekretariatu tworzy wizerunek firmy. Sekretariat jest pierwszym punktem kontaktu z firmą i dalsza współpraca może zależeć od tego jak klient zostanie potraktowany podczas pierwszej rozmowy. Pracownicy sekretariatu mają często do czynienia z klientami trudnymi, przenoszącymi na nich wiele negatywnych emocji. W czasie szkolenia nauczymy jak sobie radzić z kłopotliwymi sytuacjami i klientami. Dobra obsługa sekretariatu to również doskonała organizacja dnia pracy. Pokażemy konkretne rozwiązania związane z planowaniem zadań. Zdobędziesz umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu. Rozszerzysz swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji w firmie. Poznasz specyfikę pracy biurowej i dowiesz się jakie są techniki i zasady tworzenia pism. Szkolenie sprawi, że będzie lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas oraz właściwie dobierać formy komunikowania się z współpracownikami i klientami. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki, przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu.

 

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie
- sekretariat - zasady jego funkcjonowania
- lokal biurowy
- warunki materialne pracy biurowej
- urządzenia techniczne łączności, komputery
- dokumentacja biurowa i jej obieg
- relacje z szefem


2. Nowoczesna sekretarka
Wizerunek sekretarki - asystentki:
- charakterystyka pracy sekretariatu
- miejsce pracy sekretarki
- sekretarka: jej cechy, wygląd, wykształcenie, umiejętności

3.Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe
Urządzenia biurowe:
- klasyfikacja środków technicznych
- środki techniki korespondencyjnej (maszyny do pisania, komputery, dyktafony, maszyny pomocnicze)
- urządzenia do reprografii (kopiarki, fotokopiarki)
- urządzenia liczące
- komputery
- urządzenia ewidencyjne i inne przybory


4.Przybory i materiały biurowe
- charakterystyka przyborów i materiałów biurowych
- formy papieru (w mm)


5. Organizacja obiegu pism
- dokumentacja biurowa i jej rodzaje
- znaczenie i zasady właściwego obiegu pism
- systemy kancelaryjny

6.Korespondencja w firmie
- co to jest korespondencja ? Rodzaje
- korespondencja występująca w firmie
- prawidłowe czynności w związku z przyjmowaniem, wysyłaniem korespondencji
kalendarze, organizatory - czas pracy


7.Prowadzenie korespondencji i jej przechowywanie
- czynności wykonywane przy przyjmowaniu pism
- czynności wykonywane przy wysyłaniu pism
- przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna

8.Pisma - charakterystyka. Redagowanie pism
- elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania (data, adresowanie, rozpoczynanie pism, akapit, zwrot kończący pismo)
- adresowanie kopert
- protokoły, pisma przewodnie, zaświadczenia, zaproszenia, sprawozdania

9.Zarządzanie czasem
- terminarze (kalendarze)
- organizowanie zebrań
- przyjmowanie interesantów, delegacji
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych

 

ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia przyjmowane są mailowo: maticonsulting@szkolenia-mc.pl lub telefonicznie 612828766.

Podczas szkolenia gwarantujemy Państwu przerwy kawowe, oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

 

  • Rzeszów
  • woj. Podkarpackie
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 1646.4 zł (First Minute -2%)

-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-01-11 - 2022-01-12
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-01-14 - 2022-01-15
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 1646.4 zł (First Minute -2%)

-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-01-17 - 2022-01-18
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-01-20 - 2022-01-21
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-01-20 - 2022-01-21
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-01-25 - 2022-01-26
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-01-26 - 2022-01-27
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-01-27 - 2022-01-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-01-28 - 2022-01-29
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-02-03 - 2022-02-04
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 1680.00 1646.4 zł (First Minute -2%)

-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-02-04 - 2022-02-05
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2022-02-07 - 2022-02-08
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 1646.4 zł (First Minute -2%)

-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS
Mati Consulting szkolenia

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży - możliwość szkolenia w formie zdalnej
Mati Consulting szkolenia

Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi i inni. Szkolenie dla firm oraz dla osób indywidualnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się handlem, pracują lub będą pracować z Klientami.

Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracy własnej PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osob
Mati Consulting szkolenia

Chyba wszyscy mają świadomość tego, że czas to pieniądz. Zarówno poszczególne osoby, jak i całe działy rozliczane są z efektywności pracy. Kultura pracy w danej firmie może mieć duży wpływ na sposób, w jaki jej pracownicy wykorzystują swój czas.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno -biurowego.

Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej.

Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp.

Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp.

Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta
Mati Consulting szkolenia

TECHNIKI SPRZEDAŻY - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Grupa docelowa szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim (...)

Profesjonalna AKADEMIA HANDLOWCA
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia os
Mati Consulting szkolenia

szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej pracy przedstawiciela handlowego / sprzedawcy.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

TECHNIKI SPRZEDAŻY - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Grupa docelowa szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim (...)

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia os
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego.

Planowanie i organizowanie pracy własnej - zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osob
Mati Consulting szkolenia

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: 2+1)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Profesjonalny pracownik biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego.

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego.

Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem kursu jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja? To również kwestia poruszana na kursie.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis, Szkolenie Biznesowe, Administracja, fundacje, pracownik biurowy, inne, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, komunikacja wewnętrzna, Rzeszów. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.