Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Grupa docelowa:
sekretarki, asystentki, osoby pracujące w sekretariatach, działy obsługi klienta, pracujące w biurach, osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci
Cel szkolenia:
Wizerunek sekretariatu tworzy wizerunek firmy. Sekretariat jest pierwszym punktem kontaktu z firmą i dalsza współpraca może zależeć od tego jak klient zostanie potraktowany podczas pierwszej rozmowy. Pracownicy sekretariatu mają często do czynienia z klientami trudnymi, przenoszącymi na nich wiele negatywnych emocji. W czasie szkolenia nauczymy jak sobie radzić z kłopotliwymi sytuacjami i klientami. Dobra obsługa sekretariatu to również doskonała organizacja dnia pracy. Pokażemy konkretne rozwiązania związane z planowaniem zadań. Zdobędziesz umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu. Rozszerzysz swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji w firmie. Poznasz specyfikę pracy biurowej i dowiesz się jakie są techniki i zasady tworzenia pism. Szkolenie sprawi, że będzie lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas oraz właściwie dobierać formy komunikowania się z współpracownikami i klientami. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki, przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie
- sekretariat - zasady jego funkcjonowania
- lokal biurowy
- warunki materialne pracy biurowej
- urządzenia techniczne łączności, komputery
- dokumentacja biurowa i jej obieg
- relacje z szefem
2. Nowoczesna sekretarka
Wizerunek sekretarki - asystentki:
- charakterystyka pracy sekretariatu
- miejsce pracy sekretarki
- sekretarka: jej cechy, wygląd, wykształcenie, umiejętności
3.Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe
Urządzenia biurowe:
- klasyfikacja środków technicznych
- środki techniki korespondencyjnej (maszyny do pisania, komputery, dyktafony, maszyny pomocnicze)
- urządzenia do reprografii (kopiarki, fotokopiarki)
- urządzenia liczące
- komputery
- urządzenia ewidencyjne i inne przybory
4.Przybory i materiały biurowe
- charakterystyka przyborów i materiałów biurowych
- formy papieru (w mm)
5. Organizacja obiegu pism
- dokumentacja biurowa i jej rodzaje
- znaczenie i zasady właściwego obiegu pism
- systemy kancelaryjny
6.Korespondencja w firmie
- co to jest korespondencja ? Rodzaje
- korespondencja występująca w firmie
- prawidłowe czynności w związku z przyjmowaniem, wysyłaniem korespondencji
kalendarze, organizatory - czas pracy
7.Prowadzenie korespondencji i jej przechowywanie
- czynności wykonywane przy przyjmowaniu pism
- czynności wykonywane przy wysyłaniu pism
- przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna
8.Pisma - charakterystyka. Redagowanie pism
- elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania (data, adresowanie, rozpoczynanie pism, akapit, zwrot kończący pismo)
- adresowanie kopert
- protokoły, pisma przewodnie, zaświadczenia, zaproszenia, sprawozdania
9.Zarządzanie czasem
- terminarze (kalendarze)
- organizowanie zebrań
- przyjmowanie interesantów, delegacji
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia przyjmowane są mailowo: maticonsulting@szkolenia-mc.pl lub telefonicznie 600 43 33 71
Podczas szkolenia gwarantujemy Państwu przerwy kawowe, oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY.
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno -biurowego. |
|
Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej. |
|
Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaszkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp. |
|
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klientaMati Consulting szkoleniaTECHNIKI SPRZEDAŻY - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Grupa docelowa szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaSzkolenie jest prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży |
|
Przepis na biznes - abc przedsiębiorczościMati Consulting szkoleniaSzkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej. |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...) |
|
Sekretariat i biuro w firmie PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaChcesz sprawnie kierować biurem, sekretariatem? Chcesz usprawnić pracę w biurze? To szkolenie jest dla Ciebie .... Serdecznie zapraszamy. |
Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego. |
|
Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. |
|
Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego. |
|
Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie praktycznych elementów dotyczących zwiększenia efektywności a tym samym zwiększenia wydajności wykonywanych czynności w życiu zawodowym oraz życiu osobistym. |
|
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klientaMati Consulting szkoleniaPROGRAM SZKOLENIA:1. Typy sprzedaży- rozmowa handlowa- telemarketing- oferta pisemna2. Proces sprzedaży - etapy3. Charakterystyka klienta- model zachowań nabywcy4. Cechy handlowca:- cechy fizyczne (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: 2+1)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...) |
|
Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego. |
Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis, Szkolenie Firmowe, Zarządzanie, pracownik biurowy, sekretariat, zarządzanie biurem, aktywizacja zawodowa, projekty, inne, Gdańsk. otwarte
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.