Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

OBSŁUGA REKLAMACJI

  • Termin: 2020-06-26 - 2020-06-26
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 960.00 912.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1121.76 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Biorąc udział w szkoleniu:

  • Uświadomisz sobie, czym jest reklamacja dla klienta i firmy.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności przyjmowania i rozpatrywania reklamacji klientów.
  • Zdefiniujesz i dokonasz analizy własnego stylu postępowania z reklamacjami.

Oczekiwane efekty szkolenia "Obsługa reklamacji:

  • Rozwinięcie umiejętności asertywnego reagowania na składane przez klientów reklamacje.
  • Rozwinięcie umiejętności łagodzenia negatywnych emocji klienta, związanych z reklamacją.
  • Polepszenie jakości obsługi klienta poprzez wykształcenie asertywnych sposobów reagowania na sytuacje konfliktowe.
  • Polepszenie jakości obsługi klienta poprzez wypracowanie modelu prawidłowej postawy pracownika obsługi.
  • Utrzymanie dobrych relacji z klientem zgłaszającym reklamacje.

Grupa docelowa szkolenia z obsługi reklamacji:

Kierując się naszym pona 17-letnim doświadczeniem polecamy szkolenie z reklamacji:

  • Specjalistom i pracownikom działów reklamacji, obsługi klienta, serwisów, którzy są odpowiedzialni za przyjmowanie i obsługę reklamacji o klienta indywidualnego i biznesowego.
  • Managerom działów reklamacji, obsługi klienta, serwisu kierującym pracownikami przyjmującymi reklamacje i zarządzającym procesem obsługi reklamacji.

Program:

1. CZYM JEST REKLAMACJA?

  • Dla sprzedawcy
  • Dla klienta

2. DLACZEGO REKLAMACJA RODZI DYSKOMFORT?

  • Skutki dla klienta
  • Skutki dla sprzedawcy

3. ALGORYTM REKLAMACJI - 5 KROKÓW

4. PSYCHOLOGICZNE PODSTAWY ZACHOWAŃ KLIENTÓW, CZYLI KLIENT TEŻ CZŁOWIEK

  • Potrzeby, motywy, postrzeganie, osobowość etc.
  • Czynniki kształtujące zaufanie i jak je wykorzystywać?

5. TYPOLOGIA KLIENTA WG RÓŻNYCH KONCEPCJI - SPOSOBY RADZENIA SOBIE W SYTUACJI KONFLIKTU

  • Introwertycy, ektrawertycy, sposoby komunikacji
  • Nastawienie na cel, nastawieni na relacje - sposoby komunikacji
  • Egoiści, altruiści - sposoby komunikacji
  • Potulni, nieprzytomni, agresywni - sposoby komunikacji

6. SPRAWDZONE TECHNIKI REAGOWANIA NA REKLAMACJE KLIENTÓW

  • Skuteczne uzywanie słowa "zarzut"
  • Kontrola reakcji klienta
  • Zastrzeżenie to informacja do wykorzystania
  • Metoda bumerangu i masła roślinnego
  • Zaprzeczenia i kompensowania
  • Wsparcie autorytetem

7. TECHNIKI RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH

  • Nastawienie własne
  • Diagnoza sytuacji konfliktowej
  • Ochrona własnych emocji przed agresją z elementami NLP
  • Niewerbalne metody wyciszania agresora w oparciu o techniki NLP
  • Zmiana percepcji w zaistniałej sytuacji - wypracowanie nowej ścieżki neuronalnej
  • Najskuteczniejsze metody asertywności

Zobacz i poznaj pełny program szkolenia Obsługa reklamacji.

  • sala szkoleniowa w Warszawie
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I STRATEGIE SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2B
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B.

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Przez Cele - (ang. MBO - Management by Objectives) jest jedną z metod kierowania przedsiębiorstwem i pracownikami. Menedżer wykorzystujący w swojej pracy Zarządzanie Przez Cele koncentruje się na zaangażowaniu pracowników w proces ...

OBSŁUGA REKLAMACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie?

LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Logistyczna Obsługa Klienta pozwoli zrozumieć, że logistyczna obsługa klienta to proces zarządczy w oparciu o controling i kontroli działalności. Logistyczna obsługa klienta to tylko w małej części tylko przemieszczanie produktu. To podejśc

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



OBSŁUGA REKLAMACJI, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, procesy biznesowe, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.