Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Obsługa klienta

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 510786820
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: karina.lniska@adept.pl
  • www: www.adept.pl
Firma szkoleniowa ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego, które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: paulina.kasprzak@adept.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.


Adresaci szkolenia

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników średniego i niższego szczebla placówek usługowych.


Cel szkolenia

Celem szkolenia jest uświadomienie uczestnikom ich wpływu na proces obsługi klienta i komunikację z klientem.

 

Program szkolenia

I. Proces obsługi klienta i rozpoznanie jego interesów

a. Etapy rozmowy handlowej

• Otwarcie

• Rozpoznanie

• Prezentacja

• Zamknięcie

b. Komunikacja z klientem

• Aktywne słuchanie

• Rodzaje pytań

• Mowa ciała

• Wybrane techniki argumentacji

c. Reguły wpływu społecznego

• Wzajemność

• Zaangażowanie

• Ograniczona dostępność

• Kontrast

• Społeczny dowód słuszności 

 

II. Rodzaje klienta

a. Kryterium rodzajowe

b. Klient indywidualny

c. Klient instytucjonalny

d. Kryterium operacyjne

e. Klient aktualny

f. Klient potencjalny

g. Klient utracony

h. Kryterium stopnia lojalności

i. Klient o absolutnej lojalności

j. Klient o dużej lojalności

k. Klient o małej lojalności

l. Klient nie wykazujący cech lojalności

 

III. Typologia klientów w odniesieniu do relacji z obsługującym

a. Ja

b. Inni

c. Konformista

d. Nieśmiały

e. Milczący

f. Rzeczowy

g. Negujący

h. Osobisty

i. Wskazujący na problem

j. Wskazujący ogólny cel

k. Zgodny

 

IV. Trudny klient i obsługa reklamacji

a.  Asertywność w kontakcie z klientem

• Przyjmowanie opinii, ocen i reklamacji

• Reakcja na negatywne emocje i krytykę

• Odmawianie i reagowanie na odmowę

b. Radzenie sobie ze stresem

c. Radzenie sobie z obiekcjami i negatywnymi postawami klientów


Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie i marketing, ze specjalnością: zarządzanie zasobami ludzkimi. Doświadczony trener, wieloletni dyrektor zarządzający firmy szkoleniowej, wykładowca Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Wyższej Szkoły Komunikacji Społecznej w Gdyni. Posiada certyfikat audytora systemów zarządzania jakością, wiele ukończonych kursów i szkoleń z zakresu m.in. finansowania budżetowego, kontroli zarządczej, zarządzania własnością intelektualną, należy do grona opiniodawców nowych ustaw. Swoją wiedzę, doświadczenie i entuzjazm wykorzystuje jako trener w prowadzeniu szkoleń nakierowanych na praktyczne aspekty z zakresu nowoczesnych metod zarządzania firmą, w tym m.in. dotyczących: strategii zarządzania poprzez cele, skutecznej organizacji pracy, negocjacji, marketingu wewnętrznego, minimalizacji kosztów, LM, zarządzania przez jakość, psychologii w zarządzaniu oraz kontroli zarządczej. Dzięki aktywnym formom szkoleniowym i stosowanym w nich metodom łączenia teorii z praktyką, jako trener, jest bardzo wysoko oceniana przez uczestników szkoleń za wiedzę, doświadczenie oraz za nowatorsko prowadzone warsztaty szkoleniowe.

 

Opis metodyki szkolenia

Wykład, warsztaty i dyskusja.

 

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

 

Najnowsze szkolenia:

Finanse dla niefinansistów
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów.

Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów.

Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne.

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im.

Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory.

E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJA
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu.

Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych

Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych

Rezydent biur podróży
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Rezydent biur podróży

VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCH
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT.

Więcej...

Najnowsze kursy:

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruc
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Obsługa klienta, Szkolenie Marketingowe, Marketingowe, Sprzedaż, Sprzedaż, obsługa klienta, obsługa klienta, obsługa klienta, obsługa klienta, . zamkniete

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.