Informacja o szkoleniu
Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego, które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: paulina.kasprzak@adept.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.
Adresaci szkolenia
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników średniego i niższego szczebla placówek usługowych.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest uświadomienie uczestnikom ich wpływu na proces obsługi klienta i komunikację z klientem.
Program szkolenia
I. Proces obsługi klienta i rozpoznanie jego interesów
a. Etapy rozmowy handlowej
• Otwarcie
• Rozpoznanie
• Prezentacja
• Zamknięcie
b. Komunikacja z klientem
• Aktywne słuchanie
• Rodzaje pytań
• Mowa ciała
• Wybrane techniki argumentacji
c. Reguły wpływu społecznego
• Wzajemność
• Zaangażowanie
• Ograniczona dostępność
• Kontrast
• Społeczny dowód słuszności
II. Rodzaje klienta
a. Kryterium rodzajowe
b. Klient indywidualny
c. Klient instytucjonalny
d. Kryterium operacyjne
e. Klient aktualny
f. Klient potencjalny
g. Klient utracony
h. Kryterium stopnia lojalności
i. Klient o absolutnej lojalności
j. Klient o dużej lojalności
k. Klient o małej lojalności
l. Klient nie wykazujący cech lojalności
III. Typologia klientów w odniesieniu do relacji z obsługującym
a. Ja
b. Inni
c. Konformista
d. Nieśmiały
e. Milczący
f. Rzeczowy
g. Negujący
h. Osobisty
i. Wskazujący na problem
j. Wskazujący ogólny cel
k. Zgodny
IV. Trudny klient i obsługa reklamacji
a. Asertywność w kontakcie z klientem
• Przyjmowanie opinii, ocen i reklamacji
• Reakcja na negatywne emocje i krytykę
• Odmawianie i reagowanie na odmowę
b. Radzenie sobie ze stresem
c. Radzenie sobie z obiekcjami i negatywnymi postawami klientów
Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie i marketing, ze specjalnością: zarządzanie zasobami ludzkimi. Doświadczony trener, wieloletni dyrektor zarządzający firmy szkoleniowej, wykładowca Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Wyższej Szkoły Komunikacji Społecznej w Gdyni. Posiada certyfikat audytora systemów zarządzania jakością, wiele ukończonych kursów i szkoleń z zakresu m.in. finansowania budżetowego, kontroli zarządczej, zarządzania własnością intelektualną, należy do grona opiniodawców nowych ustaw. Swoją wiedzę, doświadczenie i entuzjazm wykorzystuje jako trener w prowadzeniu szkoleń nakierowanych na praktyczne aspekty z zakresu nowoczesnych metod zarządzania firmą, w tym m.in. dotyczących: strategii zarządzania poprzez cele, skutecznej organizacji pracy, negocjacji, marketingu wewnętrznego, minimalizacji kosztów, LM, zarządzania przez jakość, psychologii w zarządzaniu oraz kontroli zarządczej. Dzięki aktywnym formom szkoleniowym i stosowanym w nich metodom łączenia teorii z praktyką, jako trener, jest bardzo wysoko oceniana przez uczestników szkoleń za wiedzę, doświadczenie oraz za nowatorsko prowadzone warsztaty szkoleniowe.
Opis metodyki szkolenia
Wykład, warsztaty i dyskusja.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Finanse dla niefinansistówADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów. |
|
Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiemADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów. |
|
Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne. |
|
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im. |
|
Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory. |
|
E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJAADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu. |
|
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii ZakupowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych |
|
Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych |
|
Rezydent biur podróżyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Rezydent biur podróży |
|
VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCHADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT. |
"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nierucADEPT Sp. z o.o. Sp. K."Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami |
Obsługa klienta, Szkolenie Marketingowe, Marketingowe, Sprzedaż, Sprzedaż, obsługa klienta, obsługa klienta, obsługa klienta, obsługa klienta, . zamkniete
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.