Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Nowoczesne techniki sprzedaży

  • Termin: 2024-03-22 - 2024-03-22
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 590.00 zł
  • Cena brutto: 725.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

InfoBizTech

  • 00-844 Warszawa, Mazowieckie
  • Grzybowska 80-82
  • Telefon: (22) 250 12 12
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: infobiztech@infobiztech.pl
  • www: www.infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa InfoBizTech

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Nowoczesne techniki sprzedaży. Świadomy Klient, Świadomy Sprzedawca

Gospodarka wymaga dziś nowego podejścia do klienta. Dotyczy to zwłaszcza skoncentrowania się na jego potrzebach, preferencjach oraz warunkach, w jakich działa. Przesunięcie siły ciężkości z producenta na klienta jest następstwem zmian na rynku. Klienci stanowią najcenniejszy zasób, podstawę egzystencji i główne źródło wartości przedsiębiorstwa.

Podczas szkolenia uczestnik:

  • uświadomi sobie własną rolę w kontaktach z klientem
  • nauczy się interpretować zachowania klientów na różnych etapach procesu sprzedaży
  • dopasuje styl prowadzonych rozmów do stylu i osobowości klienta
  • nauczy się prowadzić i kontrolować przebieg rozmowy, czego następstwem będzie wdrożenie nawyków starannego przygotowywania się do rozmów z klientem, począwszy od pozyskiwania faktów od klienta, poprzez umiejętne sporządzanie notatek i na odpowiednim ich wykorzystaniu kończąc
  • rozwinie techniki, ułatwiające sprzedaż produktów i usług

 Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do szefów działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych i osób zajmujących się pozyskiwaniem klientów.

 Program szkolenia

  1. Określenie profilu klienta
    • typologia klientów
    • co sprzedaje ja, a co kupuje klient?
    • uświadomione i nieuświadomione potrzeby Klienta
    • korzyści zamiast produktów i usług
    • wartość kontaktów – techniki pozyskania Klienta
  2. Strategie sprzedażowe
    • strategia specjalistów rynkowych
    • strategie liderów rynkowych
    • strategia naśladowców rynkowych
    • strategie rzucających wyzwanie
    • analiza SWOT
  3. Taktyki sprzedażowe
    • rola nastawienia w procesie sprzedaży
    • efektywna komunikacja z klientem – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
    • nadawca - komunikat – odbiorca
    • komunikacja werbalna i niewerbalna
    • segmentacja rynku - działania nasze i konkurencji ukierunkowane na zatrzymanie Klienta
    • siła pierwszego i ostatniego wrażenia
    • autoprezentacja siebie, firmy i produktu i usługi w kontakcie z klientem
    • oferta
    • słuchanie i myślenie klientem
    • wypracowanie ścieżki współpracy
    • asertywność jako poszanowanie granic własnych oraz klienta
    • wykorzystanie narzędzi komunikacji – sztuka wywierania wpływu
    • sposoby pokonywania obiekcji
    • czynniki decydujące o sprzedaży
    • skuteczne taktyki finalizacji sprzedaży
  4. Techniki zwiększania poziomu sprzedaży u obecnych Klientów
    • waga relacji z Klientem
    • kolejna sprzedaż oparta na potrzebach
    • Cross - selling
    • Up – selling
    • okoliczności mające wpływ na sprzedaż u Klienta
    • rola nastawienia w procesie sprzedaży
  5. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu

 Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu zawodowym i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazują wiedzę w zakresie technik sprzedaży produktów i usług
  • Testy diagnozują stan aktualny i obszary do poprawy
  • Ćwiczenia praktyczne, scenki tematyczne wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań, zarówno indywidualne jak i grupowe
  • Prace warsztatowe grupowe umożliwią wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami
  • Gry sprzedażowe mające na celu przećwiczenie treści szkoleniowych w praktykę
  • Dyskusje moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z omawianymi zagadnieniami

 Termin i miejsce

  • 22.03.2024, szkolenie online
  • 10.04.2024, szkolenie online
  • 13.06.2024, szkolenie online

 Cena szkolenia

790 PLN/ szkolenie stacjonarne

Cena obejmuje:

  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
590 PLN/ szkolenie online

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnione z podatku VAT.

 

Informacje i zgłoszenia:

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

 

 


 

  • Szkolenie o n l i n e
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-04-10 - 2024-04-10
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Podkarpackie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-06-13 - 2024-06-13
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

MS Excel – średniozaawansowany
InfoBizTech

Szkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy.

HR Business Partner
InfoBizTech

HR partnerem dla ZarząduGłównym celem szkolenia jest przygotowanie HR do bycia partnerem dla Zarządów. Szczególny nacisk zostanie położony na wskaźniki niezbędne do zarządzania zasobami ludzkimi ich (...)

Onboarding
InfoBizTech

Sukces odnoszą te organizacje, które rozumieją potrzeby swoich obecnych i potencjalnych pracowników tak dobrze, jak większość organizacji rozumie potrzeby swoich klientów.Według Harvard Business Review, (...)

Employer branding
InfoBizTech

Employer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...)

Badanie efektywności szkoleń
InfoBizTech

„Uczenie się jest zdefiniowane jako zmiana zachowania. Nie nauczyłeś się niczego, dopóki nie potrafisz zastosować tego w działaniu” - Don Shula

Oceny okresowe
InfoBizTech

Oceny pracownicze to bardzo ważne narzędzie w zarządzaniu organizacją, umożliwiają bowiem przedstawienie pracownikom, jakie postawy, zachowania i działania są aprobowane przez pracodawce. Kadra zarządzająca zyskuje wiedzę o potencjale zawodowym

Prawo pracy - podsumowanie ZMIAN
InfoBizTech

Cel szkolenia Głównym celem szkolenia jest praktyczne omówienie najnowszych i planowanych zmian w zakresie prawa pracy.

Dokumentacja kadrowa
InfoBizTech

Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji.

Czas pracy kierowców w transporcie publicznym
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami rozliczania czasu pracy kierowców.Szkolenie jest skierowane do osób kierujących pracownikami, pracowników komórek realizacji przewozów oraz (...)

Czas pracy kierowców
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnymi przepisami dotyczącymi czasu pracy kierowców.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Nowoczesne techniki sprzedaży, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, asertywność, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, wywieranie wpływu, negocjacje, negocjacje, telemarketing, telemarketing, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, Szkolenie o n l i n e. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.