Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Nowoczesne techniki sprzedaży. Świadomy Klient, Świadomy Sprzedawca
Gospodarka wymaga dziś nowego podejścia do klienta. Dotyczy to zwłaszcza skoncentrowania się na jego potrzebach, preferencjach oraz warunkach, w jakich działa. Przesunięcie siły ciężkości z producenta na klienta jest następstwem zmian na rynku. Klienci stanowią najcenniejszy zasób, podstawę egzystencji i główne źródło wartości przedsiębiorstwa.
Podczas szkolenia uczestnik:
Szkolenie skierowane jest do szefów działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych i osób zajmujących się pozyskiwaniem klientów.
Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu zawodowym i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:
790 PLN/ szkolenie stacjonarne
Cena obejmuje:
*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnione z podatku VAT.
MS Excel – średniozaawansowanyInfoBizTechSzkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy. |
|
HR Business PartnerInfoBizTechHR partnerem dla ZarząduGłównym celem szkolenia jest przygotowanie HR do bycia partnerem dla Zarządów. Szczególny nacisk zostanie położony na wskaźniki niezbędne do zarządzania zasobami ludzkimi ich (...) |
|
OnboardingInfoBizTechSukces odnoszą te organizacje, które rozumieją potrzeby swoich obecnych i potencjalnych pracowników tak dobrze, jak większość organizacji rozumie potrzeby swoich klientów.Według Harvard Business Review, (...) |
|
Employer brandingInfoBizTechEmployer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...) |
|
Badanie efektywności szkoleńInfoBizTech„Uczenie się jest zdefiniowane jako zmiana zachowania. Nie nauczyłeś się niczego, dopóki nie potrafisz zastosować tego w działaniu” - Don Shula |
|
Oceny okresoweInfoBizTechOceny pracownicze to bardzo ważne narzędzie w zarządzaniu organizacją, umożliwiają bowiem przedstawienie pracownikom, jakie postawy, zachowania i działania są aprobowane przez pracodawce. Kadra zarządzająca zyskuje wiedzę o potencjale zawodowym |
|
Dokumentacja kadrowaInfoBizTechSzkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji. |
|
Czas pracy kierowców w transporcie publicznymInfoBizTechGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami rozliczania czasu pracy kierowców.Szkolenie jest skierowane do osób kierujących pracownikami, pracowników komórek realizacji przewozów oraz (...) |
|
Czas pracy kierowcówInfoBizTechGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnymi przepisami dotyczącymi czasu pracy kierowców. |
|
Płace w praktyceInfoBizTechGłównym celem szkolenia jest omówienie zagadnień naliczania wynagrodzeń na przykładach praktycznych z uwzględnieniem zmian oraz trudnych przypadków z list płac. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Nowoczesne techniki sprzedaży, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, asertywność, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, wywieranie wpływu, negocjacje, negocjacje, telemarketing, telemarketing, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, Szkolenie o n l i n e. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.