Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.
➢ poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem
➢ nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta
➢ nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami
➢ poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów
➢ zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych
➢ poznać praktyczne techniki prezentowania produktu
➢ zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem
● Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
● Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
● Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,
● Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów
● Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),
● Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
● Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów
● Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.
● Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
● Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
● Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
● Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
● Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
● Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
2 dni -16 h
1590 zł netto/ os +23% VAT - szkolenie stacjonarne
1590 zł netto/os + 23% VAT - szkolenie online
• pakiet materiałów szkoleniowych,
• obiad + przerwy kawowe (nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE),
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia
SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?
Budowanie pierwszego wrażenia.
Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
Telefoniczne umawianie spotkań
Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta
Motywacje zakupowe klientów.
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA
ZAANGAŻOWANIA KLIENTA
Język strat i język korzyści klienta
Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?
SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
Modele prezentacyjne
Używanie języka korzyści oraz języka strat.
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
Prezentacja wartości klienta.
Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?
MODELOWA WIZYTA HANDLOWA
W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego
miałaby kupić (i z całą pewnością nie jest to przedstawiciel handlowy!).
Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
Budowanie wartości oferty dla Klienta.
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA
Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
Jak polubić swoich Klientów
Dostrajanie się do Klienta
Błędy w proaktywnym procesie handlowym
ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW – JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu – Technika PIWO
Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
Zasady prezentowania ceny.
Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?
„Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny
FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.
PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Indywidualny Plan Działania
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
• gwarancja komfortowej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
• gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
• gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika – powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
– symulacje, mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, – dyskusje moderowane przez trenera, – burze mózgów,- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.
Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: biuro@solberg-szkolenia.pl
AKTUALNY HARMONOGRAM SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ NA: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram
Zapraszamy do współpracy.
Planujesz przeszkolić więcej osób, z chęcią przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Zapraszamy do współpracy.
ORGANIZATOR:
GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
biuro@solberg-szkolenia.pl
www.solberg-szkolenia.pl
Prezentacja biznesowa i wystąpienia publiczneGrupa Szkoleniowa SOLBERGPrezentacja biznesowa i wystąpienia publiczne Opcje szkoleniamożliwość dofinansowania, pewne szkolenie Szkolenie przygotowuje do zdobycia, uzupełnienia kompetencji, kwalifikacji (...) |
|
Nowoczesne Strategie Sprzedaży i Komunikacji z KlientemGrupa Szkoleniowa SOLBERGNOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEMWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań (...) |
|
Profesjonalna Obsługa Trudnego KlientaGrupa Szkoleniowa SOLBERGPROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Jak budować dobre relacje z klientem i zdobyć przewagę nad konkurencją? Gdy oferty są porównywalne, klienci zazwyczaj wybierają współpracę (...) |
|
ZARZĄDZANIE SOBĄW CZASIE - skuteczna organizacja czasu pracyGrupa Szkoleniowa SOLBERGUWAGA: Każde szkolenie może być zrealizowane w formie szkolenia ZDALNEGO / ON-LINEAby uzyskać więcej informacji zapraszamy do kontaktu EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA- CZ2 zarządzanie sobą w czasie, (...) |
|
Trening asertywności w biznesieGrupa Szkoleniowa SOLBERGszkolenie ONLINEAsertywność w biznesie Nasze szkolenie w całości jest poświęcone budowaniu postawy asertywnej i umiejętności asertywnych zachowań. Dzięki ćwiczeniom skutecznie podniesiesz (...) |
|
Trudne sytuacje - kreatywne rozwiązywanie problemów i konfliktówGrupa Szkoleniowa SOLBERGTrudne sytuacje i kreatywne rozwiązywanie problemówKreatywne rozwiązywanie problemówInnowacyjność i zwiększenie satysfakcji klientów w zakresie budowania doświadczeń i wartości w kontakcie (...) |
|
Wystąpienia publiczne i autoprezentacjaGrupa Szkoleniowa SOLBERGKomunikacja interpersonalna i wystąpienia publiczneKORZYŚCI:Dzięki szkoleniu uczestnik:zdobędzie umiejętność autoprezentacjizdobędzie umiejętność przygotowania profesjonalnej prezentacji,opanuje (...) |
|
Nowoczesne strategie zarządzanie zespołem i skuteczne podejmowanie decyzjiGrupa Szkoleniowa SOLBERGNOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEMSzef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola.To osoba, która dba o odpowiednią (...) |
|
LEADERSHIP zarządzanie i przywództwoGrupa Szkoleniowa SOLBERGLEADERSHIP - zarządzanie i przywództwoKorzyści dla uczestników i firmy:• umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji zespołu (...) |
|
Pozafinansowe motywowanie pracownikówGrupa Szkoleniowa SOLBERGPOZAFINANSOWE MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓWCel edukacyjnyWzrost umiejętności w poprowadzeniu spotkania motywującego z pracownikiem. Zwiększenie umiejętności w zakresie pozafinansowego (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Nowoczesne Strategie Sprzedaży i Komunikacji z Klientem, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, handlowe, techniki sprzedaży, biznesowe, Poznań. otwarte
© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.