Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne. W ogromniej mierze procesy obsługi klienta są procesami zdalnymi, w których narzędziami obsługi klientów stają się telefoniczna obsługa klienta (infolinia, call center, call back, sms), e-mail bądź chat firmowy (tzw. zdalna obsługa klienta) oraz obsługa klientów w mediach społecznościowych (social media).
Niezależnie od tego, czy będziemy mówić o telefonicznej obsłudze klienta, prowadzeniu korespondencji e-mailowej z klientami, czy odpowiadaniu na pytania użytkowników social mediów, musimy pamiętać o zachowaniu standardów obsługi klientów i realizacji celów biznesowych, które są stawiane przed zespołami obsługi klientów.
Szkolenie z nowoczesnej obsługi klientów ma charakter praktycznego warsztatu. Uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, scenkach, dyskusjach i burzach mózgów. Będą mieli okazję rozwiązać testy. Poznają przykłady i case study dotyczące zdalnej obsługi klienta. Podsumowaniem ćwiczeń będą prezentacje i mini - wykłady prowadzone przez trenera.
Od ponad 18 lat skutecznie wspieramy rozwój kompetencji managerów i pracowników zajmujących się profesjonalną obsługą klientów. Szkolenie z zakresu nowoczesnej obsługi klienta rekomendujemy:
Szkolenie "Nowoczesna obsługa klienta. Telefon, e-mail, chat firmowy, social media" możesz odbyć w dwóch wygodnych formach:
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka MagazynowaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark |
|
ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych. |
|
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ... |
|
Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka ZapasówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr |
|
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. |
|
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania CenamiB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen. |
|
Psychologia Sprzedaży. Psychologia KlientaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.To co decyduje o efekcie handlowym jest najczęściej niewidoczne i nieujawniane przez klientów. Możesz doświadczyć tego podczas szkolenia Psychologia Sprzedaży. Psychologia Klienta. |
|
Typy klientów w sprzedaży i obsłudze klientaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Wspólnym doświadczeniem osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta jest przekonanie, że nie ze wszystkimi klientami da się rozmawiać w ten sam sposób. |
|
Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handloweB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces? |
|
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai |
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka MagazynowaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa. |
|
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka ZapasówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ... |
|
Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handloweB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces? |
|
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania CenamiB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen. |
|
Psychologia Sprzedaży. Psychologia KlientaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.To co decyduje o efekcie handlowym jest najczęściej niewidoczne i nieujawniane przez klientów. Możesz doświadczyć tego podczas szkolenia Psychologia Sprzedaży. Psychologia Klienta. |
|
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTAB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd. |
|
NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMIB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Sprzedaż produktów w sieciach handlowych jest dla wielu przedsiębiorstw istotnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Bardzo ważne staję się, więc przygotowanie managerów i handlowców odpowiedzialnych za kontakty z Kupcami... |
|
NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA. Telefon, e-mail, chat firmowy, social mediaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne. |
|
Perswazja w sprzedaży (Sprzedaż perswazyjna)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Program szkolenia handlowców, który prezentujemy w całości jest poświęcony kształceniu umiejętności związanych z perswazją w procesie sprzedaży.Perswazja, wpływ społeczny, manipulacja - całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania. |
|
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Instagramie. |
NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA. Telefon, e-mail, chat firmowy, social media, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, obsługa klienta, telemarketing, handlowe, obsługa klienta, sprzedaż w internecie, CAŁA POLSKA. otwarte, e-learning
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.