Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów

  • Termin: 2022-10-15 - 2022-10-15
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 690.00 zł
  • Cena brutto: 848.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

NEUROMARKETING. JAK WPŁYWAĆ NA DECYZJE ZAKUPOWE KLIENTÓW

SZKOLENIE ONLINE:

  • bieżący kontakt z trenerem
  • wykład, dyskusja, ćwiczenia, zadania

Opis szkolenia:

Tradycyjnie rozumiany marketing stanowiący odpowiedź na potrzeby klienta bezpowrotnie odszedł do przeszłości. Dzisiejszy marketing nie odpowiada na potrzeby, lecz dąży do tego, by je wykreować.
Skuteczne tworzenie i uświadamianie klientom ich potencjalnych potrzeb nie przyniesie oczekiwanych rezultatów bez zrozumienia mechanizmów mózgowych, które kryją się za ludzkimi preferencjami, upodobaniami, ocenami i przede wszystkim – za podejmowaniem decyzji.
Neuromarketing to połączenie najnowszej wiedzy o mózgu człowieka z działaniami sprzedażowo-reklamowymi.
Warsztat jest przystępnem przełożeniem wyników badań naukowych z zakresu neuromarketingu i neuroekonomii na praktykę marketingową. Aby marketing był bardziej efektywny i trafny.

Korzyści dla uczestnika:

  1. Poznanie nowoczesnej odsłony marketingu opartego na współczesnej wiedzy o mózgu człowieka
  2. Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych
  3. Rozróżnianie wybranych aparatur biometrycznych z wiedzą na temat ich potencjalnego zastosowania w badaniach klientów
  4. Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
  5. Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
  6. Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
  7. Przećwiczenie wybranych narzędzi badania potrzeb klientów
  8. Wykorzystywanie „mapy mózgu klienta” w praktyce
  9. Identyfikowanie błędów poznawczych i zdolność przeciwdziałania im w działaniach marketingowych

Korzyści z poznania zasad neuromarketingu dla Twojej firmy:

  • Przekonanie konsumentów do zakupu produktu lub usługi
  • Pogłębienie relacji na linii marka-konsument
  • Sprawdzenie skuteczności wprowadzonych innowacji i zmian
  • Tworzenie lepszych komunikatów marketingowych i reklamowych działających na klienta

Neuromarketing. Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów

PROGRAM SZKOLENIA 

MODUŁ 1. MÓZG I MARKETING NOWEJ GENERACJI

  1. Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing
  2. Zdrowy (nie)rozsądek? Homo oeconomicus vs homo neurobiologicus
  3. Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu
  4. W centrum wydarzeń. Mózg zakupowy i ośrodki decyzyjne
  5. Mały histeryk i wrażliwy siłacz. Wpływ emocji na wybór produktu
  6. Halo, tu baza! Poczucie bezpieczeństwa jako potrzeba pierwotna

MODUŁ 2. BŁĘDY POZNAWCZE MARKETERA, HANDLOWCA I KLIENTA

  1. Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
  2. Białe jest białe. Efekt podobieństwa i jego pułapki
  3. Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa w dokonywaniu zakupów
  4. A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania w postawie klientów
  5. Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu sprzedażowego

MODUŁ 3. ROLA ZMYSŁÓW W PODEJMOWANIU DECYZJI ZAKUPOWYCH

  1. Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr
  2. Jak w kalejdoskopie. Symbolika wybranych kolorów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych
  3. Pepsi czy Cola? Zjawisko wyboru opartego na smaku i marce
  4. Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych
  5. Wiem, co myślisz! Test Utajonych Skojarzeń
  6. Bo to, co nas podnieca…. Aktualność zjawiska sex sells w marketingu
  7. Trochę kultury. Jak utarte społecznie wzorce wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych przez jednostki

Dodatkowy bonus dla klientów:

„Mapa mózgu klienta” – wizualne narzędzie budowania rozwiązań neuromarketingowych

 

Dokonaj zgłoszenia przez stronę: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/neuromarketing/#booking

  • Szkolenie online
  • Wrocław
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2022-10-15 - 2022-10-15
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 690.00 zł
Termin: 2022-10-15 - 2022-10-15
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 690.00 zł
Termin: 2022-10-15 - 2022-10-15
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 690.00 zł

Najnowsze szkolenia:

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego
Akademia Marketingu ATRIUM

Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA
Akademia Marketingu ATRIUM

Szkolenie Customer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji.

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Akademia Marketingu ATRIUM

Rozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM.

NADZÓR I ORGANIZACJA GIER HAZARDOWYCH, LOTERII I KONKURSÓW
Akademia Marketingu ATRIUM

WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów.

Podstawy marketingu
Akademia Marketingu ATRIUM

Nowoczesny marketing dla niezaawansowanych. Podstawy marketingu. Kurs. Szkolenie.

Twórz kreatywne reklamy
Akademia Marketingu ATRIUM

Cel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...)

FIRMA NA LINKEDIN ORAZ LINKEDIN ADS
Akademia Marketingu ATRIUM

W trakcie szkolenia:bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleniapraktyczne ćwiczenia i zadaniadyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. przewidziane przerwy (...)

Grafika w reklamie
Akademia Marketingu ATRIUM

SZKOLENIE DLA SOCIAL MEDIA MARKETERÓW / WEBDESIGNERÓW. PROJEKTOWANIE REKLAM

Coaching - sesje indywidualne
Akademia Marketingu ATRIUM

Coaching - rozwój osobisty

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, zarządzanie, biznesowe, marketing/reklama, biznesowe, reklama internetowa, sprzedaż w internecie, Wrocław. e-learning

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.