Tradycyjnie rozumiany marketing stanowiący odpowiedź na potrzeby klienta bezpowrotnie odszedł do przeszłości. Dzisiejszy marketing nie odpowiada na potrzeby, lecz dąży do tego, by je wykreować.
Skuteczne tworzenie i uświadamianie klientom ich potencjalnych potrzeb nie przyniesie oczekiwanych rezultatów bez zrozumienia mechanizmów mózgowych, które kryją się za ludzkimi preferencjami, upodobaniami, ocenami i przede wszystkim – za podejmowaniem decyzji.
Neuromarketing to połączenie najnowszej wiedzy o mózgu człowieka z działaniami sprzedażowo-reklamowymi.
Warsztat jest przystępnem przełożeniem wyników badań naukowych z zakresu neuromarketingu i neuroekonomii na praktykę marketingową. Aby marketing był bardziej efektywny i trafny.
MODUŁ 1. MÓZG I MARKETING NOWEJ GENERACJI
MODUŁ 2. BŁĘDY POZNAWCZE MARKETERA, HANDLOWCA I KLIENTA
MODUŁ 3. ROLA ZMYSŁÓW W PODEJMOWANIU DECYZJI ZAKUPOWYCH
„Mapa mózgu klienta” – wizualne narzędzie budowania rozwiązań neuromarketingowych
Dokonaj zgłoszenia przez stronę: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/neuromarketing/#booking
MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIEAkademia Marketingu ATRIUMDzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...) |
|
Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowegoAkademia Marketingu ATRIUMJesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie. |
|
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTAAkademia Marketingu ATRIUMSzkolenie Customer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji. |
|
Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynekAkademia Marketingu ATRIUMRozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM. |
|
NADZÓR I ORGANIZACJA GIER HAZARDOWYCH, LOTERII I KONKURSÓWAkademia Marketingu ATRIUMWYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów. |
|
Podstawy marketinguAkademia Marketingu ATRIUMNowoczesny marketing dla niezaawansowanych. Podstawy marketingu. Kurs. Szkolenie. |
|
Twórz kreatywne reklamyAkademia Marketingu ATRIUMCel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...) |
|
FIRMA NA LINKEDIN ORAZ LINKEDIN ADSAkademia Marketingu ATRIUMW trakcie szkolenia:bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleniapraktyczne ćwiczenia i zadaniadyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. przewidziane przerwy (...) |
|
Grafika w reklamieAkademia Marketingu ATRIUMSZKOLENIE DLA SOCIAL MEDIA MARKETERÓW / WEBDESIGNERÓW. PROJEKTOWANIE REKLAM |
|
Coaching - sesje indywidualneAkademia Marketingu ATRIUMCoaching - rozwój osobisty |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, zarządzanie, biznesowe, marketing/reklama, biznesowe, reklama internetowa, sprzedaż w internecie, Wrocław. e-learning
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.