Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Negocjacje zakupowe, umowy handlowe i zarządzanie dostawcami

  • Termin: 2020-06-30 - 2020-07-03
  • Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie
  • Cena netto: 2890.00 zł
  • Cena brutto: 3554.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl
Firma szkoleniowa Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10


Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

 

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

 

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 



Opis szkolenia
Prawnik odpowie na pytania:
•    jak skutecznie wyegzekwować poszczególne klauzule umowne?
•    jak uniknąć błędów formalno - prawnych przy sporządzaniu umowy?
•    jaka odpowiedzialność grozi nierzetelnemu kontrahentowi?
•    jak prawidłowo zabezpieczyć wykonanie umowy?
•    jaki jest obowiązek naprawienia szkody z tytułu nienależytego wykonania umowy?


Kolejne dwa dni treningu to dwudniowe kompendium praktyki wpływu negocjacyjnego, opartym na wysokozaawansowanych technikach psychologicznych i socjotechnicznych. W przebiegu treningu autor-trener uwzględnia najnowsze i najbardziej efektywne w roli negocjacyjnej osiągnięcia neurolingwistyki (wpływ słów, składni i stylistyki wypowiedzi na układ nerwowy odbiorcy), psychologii stosowanej i psychologii temperamentu. Trening jest uzupełniony wiedzą i licznymi ćwiczeniami z zakresu psychodiagnostyki tzn. umiejętności rozpoznawania u ludzi tych cech osobowości, które mają znaczenie dla wyboru optymalnych technik w dialogu. Tym samym trening jest dydaktycznie zaprojektowany jako poziom zaawansowany o bogatym repertuarze technik zawodowych.


Czwarty dzień szkolenia ma na celu przekazanie wiedzy i umiejętności niezbędnych w procesie projektowania i wdrażania najlepszych praktyk w obszarach Procurement i Purchasing. W szczególności zaś:
•    polityki zakupów i strategii zakupowej. Pozycjonowania polityki w procesie decyzyjnym i określania jej wpływu na ogólne wyniki firmy,
•    oceny i doboru dostawców oraz oceny jakości dostaw,
•    budowania i doskonalenia relacji z dostawcami (Best Practices in Supplier Development),
•    negocjowania ofert oraz kontraktów,
•    zarządzania kontrolą kosztów,
•    postępowania reklamacyjnego,
•    wykorzystania prognozy popytu oraz zintegrowanego planowania sprzedaży i produkcji w postępowaniu zakupowym,
•    zarządzania zapasami.

 

Program szkolenia

 

I dzień

1.    Weryfikacja kontrahenta na podstawie jawnych rejestrów oraz ewidencji, prawo reprezentacji podmiotów prawa handlowego, prokura.

2.    Analiza zapisów umownych:
•    zadatek a zaliczka,
•    pojęcie i stosowanie kar umownych,
•    odsetki za opóźnienie a odsetki za zwłokę,
•    odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
•    prawo do odstąpienia od umowy,
•    zapis na sąd, zapis na sąd polubowny,
•    wybór prawa właściwego.

3.    Sposoby zabezpieczeń płatności w transakcjach handlowych:
•    weksel,
•    gwarancja bankowa,
•    polisa ubezpieczeniowa,
•    pułapki w zabezpieczeniach płatności w transakcjach handlowych.

4.    Formy zabezpieczeń na majątku dłużnika:
•    hipoteka,
•    zastaw,
•    przewłaszczenie na zabezpieczenie,
•    zastrzeżenie własności rzeczy sprzedanej,
•    poręczenie,
•    przystąpienie do długu,
•    przelew wierzytelności,
•    pułapki w zabezpieczeniach na majątku dłużnika.

5.    Podstawy postępowania sądowego w przypadku sporu na tle umowy sprzedaży, umowy o roboty budowlane, przewozu, spedycji.

6.    Przedawnienie roszczeń.

7.    Nowe reguły i przepisy dotyczące sprzedaży:
•    wprowadzenie terminu wydania rzeczy (konsekwencje dla rynku motoryzacyjnego),
•    nowe obowiązki informacyjne związane z umową sprzedaży, które muszą zostać zawarte w umowie.

8.    Nowe przepisy i zasady dotyczące rękojmi. Uchylenie przepisów dotyczących niezgodności towaru z umową:
•    w odniesieniu do obrotu profesjonalnego,
•    w odniesieniu do obrotu konsumenckiego.

9.    Gwarancja przy sprzedaży - nowe ujęcie. Konsekwencje likwidacji gwarancji z ustawy o sprzedaży konsumenckiej.

10.    Zmiana przepisów dotyczących roszczenia sprzedawcy odnośnie producenta, hurtownika itd. w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej.

11.    Nowe rozszerzone obowiązki przedsiębiorcy w umowach z konsumentami. Konsekwencje ich niedopełnienia:
•    obowiązek informacyjny,
•    ustawowe prawo odstąpienia przez konsumenta od umowy,
•    zgoda na płatność za świadczenia, w tym dodatkowe.

12.    Obowiązki informacyjne w umowach zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa:
•    przedłużone prawo odstąpienia od umowy. Zmienione przesłanki uprawniające do odstąpienia,
•    nowe formy dla oświadczenia o odstąpieniu,
•    nowe zasady płatności i zwrotu należności i kosztów  w przypadku odstąpienia od umowy,
•    nowe obowiązki informacyjne na stronach internetowych www sprzedawcy i konsekwencje ich niedopełnienia.

13.    Problematyka zawierania umów:
•    oświadczenie woli,
•    forma czynności prawnych, forma elektroniczna,
•    forma dokumentowa - możliwość zawierania umowy przez maila,
•    sposoby zawierania umów,
•    oferta,
•    aukcja, licytacja,
•    negocjacje,
•    problematyka związana z zawieraniem umów na odległość przez Internet.


II i III dzień

1.    Scenariusze kształtowania relacji biznesowych ze względu na pozycję negocjacyjną:
•    z monopolistą - „Dawid i Goliat”,
•    z równorzędnym partnerem - „Przeciąganie liny”,
•    ze słabszym partnerem - „Cytryna”.

2.    Weryfikacja rzeczywistych możliwości cenowych przy negocjacjach zakupowych:
•    Analiza oferty przy zastosowaniu Cost Model oraz VCA,
•    Narzędzia analityczne umożliwiające drążenie „dna negocjacyjnego”,
•    “Sztuczki” sprzedażowe Dostawców jako okazja do uzyskania przewagi taktycznej.

3.    Najczęstsze błędy popełniane przez Kupców podczas:
•    Negocjacji kontraktowych - materiały i środki produkcji,
•    Negocjacji jednorazowych - środki trwałe,
•    Konieczności renegocjacji ustalonych wcześniej warunków.

4.    Planowanie sekwencji negocjacji w zależności od uzyskiwanych efektów
•    Scenariusz wariantowy Fisher’a i Ury’ego - obniżanie poczucia siły przetargowej Dostawcy,
•    Zasady konstruowania propozycji wiązanych,
•    Metoda Matrycy Szachowej,
•    Zmiana strategii podczas negocjacji umożliwiająca porozumienie.

5.    Sposoby obrony na oddziaływanie emocjonalne Dostawców na Kupca:
•    “Dobry Kumpel” – w rzeczywistości : pozorne partnerstwo,
•    “Uniżony sługa” - w rzeczywistości : zmiękczanie poprzez wzbudzanie litości,
•    “Chłodny analityk” - w rzeczywistości : selektywne manipulowanie informacjami i danymi we własnym interesie.

6.    Techniki reagowania w trudnych sytuacjach:
•    Nowe fakty / informacje ze strony dostawcy - np. konieczność wprowadzenia podwyżki,
•    Propozycje „wiązane” utrudniające rzeczywistą kalkulację ceny zakupu,
•    Przedłużający się impas - demonstracja postawy Dostawcy “nie muszę, nie zależy mi”.


IV dzień

1.    Strategiczna rola osób pełniących funkcje zakupowe w firmie":
•    zarządzanie informacją SIM (Supplier Information Management) jako wsparcie strategii firmy,
•    zarządzanie popytem wewnętrznym - kształtowanie efektu skali,
•    tworzenie zespołów zakupowych (projektowych),
•    aspekty centralizacji lub decentralizacji zakupów,
•    modele struktur i działań zakupowych uwzględniające sprawdzone wzorce:
        •    strategic Sourcing,
        •     purchasing,
        •    procurement.

2.    Zaawansowane metody wspierające podejmowanie decyzji - wybór i ocena dostawcy:
•    algorytm AHP (Analytic Hierarchy Process),
•    TCO (Total Cost of Ownership),
•    projektowanie kryteriów wyboru dostawcy w zależności od strategii rozwoju firmy.

3.    Efektywność współpracy z dostawcą indywidualnym:
•    właściwe określenie statusu dostawcy / produktu / grupy produktowej,
•    identyfikacja luk potencjału współpracy (logistyczne, finansowe, jakościowe, sprzedażowe),
•    projektowanie cyklu rozwojowego.

4.    Efekt Synergii w zarządzaniu portfelem dostawców:
•    algorytm ANP (Analytic Network Process),
•    metoda Wnioskowania Wstecznego.

5.    Metody ograniczania ryzyka związane z wprowadzaniem zmiany:
•    nowy dostawca, zmiana dostawcy,
•    nowe produkty / usługi,
•    redukcja współpracy, rozłożenie zamówień, jednorazowe zamówienie,
•    zmiana warunków współpracy z aktualnym dostawcą.

6.    Zasady budowania współpracy partnerskiej:
•    CP (Collaborative Planning),
•    ECR (Efficient Consumer Response),
•    pułapki relacji - partner czy zakładnik.

7.    Inspirujące przykłady polityki zakupowej w firmach TOP 500 - profile:
•    produkcyjne,
•    usługowe,
•    handlowe.

 



  • Hotel Omega Olsztyn***
  • 10-802 Olsztyn, Sielska 4A
  • woj. Warmińsko - Mazurskie
Termin: 2020-08-25 - 2020-08-28
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 2890.00 2490 zł (Rabat -400zł)

-400zł

Termin: 2020-10-06 - 2020-10-09
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 2890.00 2490 zł (Rabat -400zł)

-400zł

Termin: 2020-10-20 - 2020-10-23
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 2890.00 2490 zł (Rabat -400zł)

-400zł

Termin: 2020-11-24 - 2020-11-27
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 2890.00 2490 zł (Rabat -400zł)

-400zł

Najnowsze szkolenia:

TPM - Kompleksowe zwiększanie wydajności parku maszynowego
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel:Przedmiotem szkolenia jest szukanie wzrostu potencjału produkcyjnego posiadanego parku maszynowego oraz zespołowe wypracowanie usprawnień w systemie utrzymania ruchu jak i również wzrosty efektywności wykorzystania maszyn i urządzeń produkcyjnych

Diagnoza kandydatów metodą DEEP HIDE - współczesne osiągnięcia psychodiagnostyki w selekcji personel
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Celem szkolenia jest prezentacja i trening najnowocześniejszych technik prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej na różnorodne stanowiska pracy. Uczestnicy poznają diagnozę pożądanych cech i uzdolnień metodami intencji ukrytych

Warsztat kierowniczy dla brygadzisty/mistrza magazynu
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: kształtowanie umiejętności zarządzania zespołem pracowników magazynów, doskonalenie kompetencji komunikacyjnych, podnoszenie efektywności grupowych form pracy, zwiększanie motywacji indywidualnej i zespołowej

Sztuka autoprezentacji i prowadzenia spotkań
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel:Dowiesz się,jak umysł świadomy i nieświadomy odbiera to,co usłyszał,zobaczył i poczuł, czyli w jaki sposób mózg odbiera i przetwarza informacje.Będziesz potrafił rozpoznawać różne typy osobowości i dostosować do każdego z nich swoje zachowanie

Zarządzanie łańcuchem dostaw
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Celem szkolenia jest zapoznanie się z, jak i przećwiczenie najlepszych praktyk wykorzystywanych w budowaniu i rozwijaniu elastycznych łańcuchów dostaw.

Jawne i ukryte umiejętności i predyspozycje kandydata - skuteczna rekrutacja
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Głównym celem szkolenia jest przede wszystkim przekazanie uczestnikom praktycznych narzędzi selekcyjnych pozwalających na profesjonalne prowadzenie spotkań i rozmów kwalifikacyjnych, a w związku z tym efektywny wybór kandydatów do pracy

Sztuka prowadzenia prezentacji z wykorzystaniem programu MS PowerPoint
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

W pierwszym dniu uczestnicy poznają zasady tworzenia profesjonalnych prezentacji w programie Power Point. Drugi dzień to warsztat uczący efektywnej sztuki prezentowania na forum materiałów przygotowanych w dniu pierwszym.

Standaryzacja pracy
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Podstawą szkolenia jest gra symulacyjna, której rundy będą powtarzane po kolejnych blokach tematycznych.

Czas pracy kierowców i planowanie przewozu drogowego
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z maksymalnymi, dopuszczalnymi okresami czasu prowadzenia pojazdu, minimalnymi wielkościami przerw i odpoczynków obowiązującymi kierowców wykonujących przewozy drogowe.

Inwentaryzacje w nowoczesnym przedsiębiorstwie
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników przedsiębiorstwa do skutecznego przygotowania i przeprowadzenia procesu inwentaryzacji.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Negocjacje zakupowe, umowy handlowe i zarządzanie dostawcami, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, sprzedaż/handlowe, negocjacje, zarządzanie, negocjacje, logistyka, kierownicze, Olsztyn. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.