Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Negocjacje z dostawcami - poziom zaawansowany, Szkolenie Logistyka, Zarządzanie, zarządzanie, dystrybucja, inne , negocjacje, logistyka, kierownicze, Gdańsk. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Negocjacje z dostawcami - poziom zaawansowany

  • Termin: 2018-08-30 - 2018-08-31
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1350.00 zł
  • Cena brutto: 1660.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

  • Dzień pierwszy

     

    Istota, charakterystyka i aspekty negocjacji zakupowych

     

    • Kluczowe elementy procesu i ich wpływ na ostateczny wynik,
    • Równowaga i dysproporcje pozycji wyjściowych stron negocjacyjnych i wynikające i nich strategie i techniki negocjacyjne,
    • Negocjacja jako proces uzgadniania stanowisk i osiągania konsensusu w sytuacji wspólnych i rozbieżnych interesów stron stołu negocjacyjnego,
    • Negocjacje wokół stanowisk (osób) a negocjacje rzeczowe (interesów),
    • Specyfika negocjacji zakupowych:

      • Importowych i krajowych
      • Różnych grup towarowych: artykułów spożywczych, non-food, dóbr FMCG, dóbr przemysłowych i inwestycyjnych
      • Z przedsiębiorstwami o różnym charakterze: produkcyjnym, handlowym i dystrybucyjnym
      • Z sieciach handlowymi – style negocjacji: brytyjski, francuski i niemiecki

    • Negocjacje warunków: handlowych a kontraktowych,
    • Negocjacje indywidualne a w zespołach negocjacyjnych.

     

     

    Procedura profesjonalnego przygotowania się do negocjacji zakupowych czyli właściwe przygotowanie gwarancją sukcesu
    • Zbieranie informacji o drugiej stronie i przewidywanie jej zachowań negocjacyjnych,
    • Zdefiniowanie: obszaru negocjacji, powodu, celu ogólnego i celów pośrednich,
    • Analiza stanu wyjściowego, kryteriów brzegowych i ustalenie obiektywnych kryteriów,
    • Określenie mocnych i słabych punktów i wybór priorytetów, argumentów i obszarów możliwych ustępstw,
    • Zdefiniowanie BATNA, dolnej linii, punktu oporu i aspiracji – arkusz przygotowawczy,
    • Przyjęcie określonej strategii negocjacyjnej i dobór technik i argumentów,
    • Stworzenie planu rozmowy,
    • Opracowanie celów i scenariusza działania w poszczególnych fazach negocjacji.

     
    Profilowanie partnera z drugiej strony stołu negocjacyjnego

     
    • Profil osobowości partnera negocjacyjnego:

      • Typy osobowości,
      • Charakterystyczne zwroty i wyrażenia,
      • Konstrukcje i konteksty wypowiedzi,
      • Punkty odniesienia.

    • Profil komunikacji interpersonalnej, jego wpływ na charakter, przebieg oraz ostateczne rezultaty negocjacji:

      • Podstawowe wymiary 4 nastawień komunikacyjnych,
      • Charakterystyczne zachowana wymiarów,
      • Silne strony i źródła problemów oraz dostosowywanie się do nich.

    • Profil stylu negocjowania:

      • 4 wymiary stylów negocjowania,
      • Założenia podstawowe,
      • Podstawowe wyrażenia,
      • Wskazówki do prowadzenia negocjacji.

     

     

    Efektywne narzędzia komunikacji w negocjacjach zakupowych
    • Sztuka aktywnego słuchania,
    • Techniki zadawanie pytań i ich funkcje w procesie negocjacji,
    • Zastosowanie odzwierciedlenia i parafrazy,
    • Rzeczowa komunikacja słowna i sposoby racjonalnej argumentacji,
    • Przeciek werbalny i niewerbalny – interpretacja sygnałów czyli jak czytać „między wierszami”,
    • Zawartość informacyjna „języka ciała” i narzędzia obserwacji niespójności w przekazie słownym i zachowaniach niewerbalnych negocjatora – ich konsekwencje podczas negocjacji,
    • Oddziaływanie zasobem leksykalnym, składnią, emisją głosu, mową ciała na drugą stronę stołu negocjacyjnego.

     
    Przebieg, strategie i techniki w poszczególnych fazach negocjacji zakupowych oraz obrona przed technikami stosowanymi przez sprzedających

     
    • Faza wstępna negocjacji

      • Nakreślenie zasad negocjacji jeszcze przed ich rozpoczęciem,
      • Docieranie do informacji, którymi dostawca niekoniecznie chce się podzielić (ukryte motywy działania lub informacje),
      • Sztuka milczenia szczególnie ważna w tej fazie negocjacji,
      • Zacząć od „nie” i doprowadzić z wolna do „tak” na warunkach korzystnych dla kupca,
      • Sposoby skutecznej obrony kupującego przed taktykami i strategiami manipulowania ze strony sprzedawców, takimi jak techniki: wygórowanych żądań, propozycji blokującej.

    • Faza negocjacji właściwych

      • Niebezpieczne techniki prezentowania ceny i innych warunków handlowych przez sprzedającego i zasady przeciwdziałania im,
      • Sztuka targowania się,
      • Techniki ustępstw i prezentowania nowego stanowiska negocjacyjnego,
      • Sposoby argumentacji przynoszące korzyści dla kupującego,
      • Zasady negocjowania korzystnych warunków współpracy z dostawcami
      • W zakresie: gwarancji cenowych i ilościowych, terminów dostaw, ważności gwarancji, kar z tytułu nie zrealizowania kontraktu.

    • Faza zamykania negocjacji

      • Techniki uzyskanie dodatkowych korzyści w końcowej fazie negocjacji zakupowych,
      • Metody rozpoznanie sygnałów kończenia negocjacji ze strony sprzedającego,
      • Techniki stosowane podczas ostatniej fazy zakończenia rozmów jak presja fiaska, skubanie, fakty dokonane,
      • Formalizowanie wyników negocjacji.

     

    Narzędzia skutecznego polepszania swojej pozycji negocjacyjnej
    • Sytuacje oporu drugiej stołu negocjacyjnego, jak sztywność negocjacyjna i zasady przeciwdziałania im ze strony kupującego,
    • Zasady przeciwdziałania próbom manipulacji lub blefu ze strony sprzedającego,
    • Zasady radzenie sobie z niezdecydowanymi, emocjonalnymi, nieprzygotowanymi chaotycznymi lub agresywnymi negocjatorami,
    • Prawa asertywności w negocjacjach w trudnych sytuacjach,
    • Asertywne komunikaty: „ja”, „przecież” i asertywne odraczanie,
    • Asertywne eksponowanie swoich oczekiwań,
    • Asertywna reakcja na lekceważącą, napastliwą, agresywną postawę partnera negocjacyjnego,
    • Zachowywanie dystansu emocjonalnego,
    • Wzmocnienie inteligencji emocjonalnej poprzez:
    • Spostrzeganie, rozpoznawanie i rozumienie emocji,
    • Zarządzanie emocjami i ich świadome wykorzystanie podczas negocjacji.
    • Sposoby kontroli własnych emocji wpływanie na emocje drugiej strony,
    • Metody radzenia sobie z konfliktem i impasem.

     

     

    Dzień drugi

     

    Negocjacje zakupowe prowadzonych przez jednego kupującego i sprzedającego (alternatywnie):
    • wariant równorzędnych pozycji negocjacyjnych
    • wariant negocjacji ze słabszej pozycji

     

    Negocjacji zakupowe prowadzone przez zespoły złożone z negocjatorów zajmujących różne pozycji w hierarchii służbowej:
    • strategie
    • podział zadań
    • metody argumentacji
    • komunikacja w zespole

     

    Negocjacje kontraktowych warunków współpracy
    • warunki bazowe
    • warunki dodatkowe związane z potencjalnym rozwojem współpracy
    • warunki zabezpieczające interesy kupującego
    • sankcje związane z nie realizowaniem umowy zakupu przez dostawcę
    • „idealna umowa zakupu”

     

     

    Podsumowanie szkolenia.


  • Hotel Novotel Gdańsk Marina
  • 80-342 Gdańsk, Jelitkowska 20
  • woj. Pomorskie
Termin: 2018-09-27 - 2018-09-28
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2018-10-22 - 2018-10-23
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2018-12-17 - 2018-12-18
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1350.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Przygotowanie firmy do imprezy targowej
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Przygotowanie firmy do imprezy targowej.

Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa''.

Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT”

Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spół
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spółek”

Działania marketingowe na rynku B2B
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Postępowanie cywilne i windykacja należności po zmianach w 2012r.
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu z zakresu postępowania cywilnego i windykacji należności po zmianach w 2012r.

Kontrola w administracji rządowej
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu z zakresu kontroli w administracji rządowej.

FMEA – Analiza przyczyn i skutków wad
Effect Group Sp z o.o.

Analiza FMEA stosowana jest dla przewidywania wad występujących w procesie projektowania , w procesie uruchamiania produkcji a także w procesie jej doskonalenia z uwagi na zmiany wprowadzane w trakcie ustalonego procesu produkcji .

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.