Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne.

  • Termin: 2024-02-29 - 2024-03-01
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1950.00 1650 zł (First Minute -300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 2029.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 784 914 028
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

NEGOCJACJE W BIZNESIE.

KLUCZOWE ZASADY I TECHNIKI NEGOCJACYJNE W PRAKTYCE

 

 Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków,

2 dni (16h)

 


DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:

  • Poznają i utrwalą kluczowe, sprawdzające się w praktyce zasady i techniki negocjacyjne
  • Usystematyzują posiadaną wiedzę z zakresu negocjacji
  • Poznają użyteczne narzędzia implementacyjne, które pomogą w przygotowaniach do negocjacji i ich prowadzeniu
  • Nabędą umiejętności budowania relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia z kontrahentami silniejszymi i słabszymi
  • Nabędą umiejętności radzenia sobie z  trudnymi sytuacjami negocjacyjnymi                         
  • Nabędą umiejętności stosowania technik wywierania wpływu wspierających pozycję przed, w trakcie i po negocjacjach
  • Nauczą się rozpoznawania manipulacji drugiej strony i skutecznego radzenia sobie z nimi
  • Uświadomią sobie i wyeliminują najczęściej popełniane przez siebie w trakcie negocjacji błędy
  • Stworzą Indywidualny Plan Rozwoju Kompetencji Negocjacyjnych

 

PROGRAM SZKOLENIA:


MODUŁ I. CO DECYDUJE O SUKCESIE W NEGOCJACJACH?

  • Trójkąt kompetencji negocjacyjnych
  • Równanie Sukcesu

 MODUŁ II. STYLE PROWADZENIA NEGOCJACJI – ZALETY I WADY

  • Jaki jest Twój styl prowadzenia negocjacji?
  • Typy negocjacji oraz korzyści i niebezpieczeństwa z nimi związane
  • Negocjacje win-win – od teorii do praktyki, czyli czy szczytne idee sprawdzają się w twardej rzeczywistości biznesowej?

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

  • Wiedza o partnerze negocjacji
  • Aktualna sytuacja w negocjacjach
  • Wyznaczanie celów negocjacyjnych
  • Określanie celów partnera negocjacji
  • Szacowanie wielkości ZOPA (Zone of Possible Agreement)
  • Określanie pozycji negocjacyjnej obu stron
  • Określanie BATNA obu stron
  • Ustalanie propozycji wyjściowej i scenariusza ustępstw
  • Ustalanie strategii negocjacyjnej

MODUŁ IV.  KOMUNIKACJA I PERSWAZJA W NEGOCJACJACH

  • Rodzaje i techniki pytań, które pozwolą Ci poznać prawdziwe potrzeby i cele partnera negocjacji
  • Rysowanie mapy mentalnej Twojego rozmówcy
  • Umysł racjonalny i emocjonalny: jak przebiega proces decyzyjny u Twoich rozmówców?
  • Dostrój sposób perswazji do typu rozmówcy
  • Brak zaufania = brak perswazji. Dlaczego jednym osobom ufamy, a innym nie?
  • Jak zdobyć zaufanie rozmówcy na jak najwcześniejszym etapie procesu negocjacji?
  • Kształtuj wpływową osobowość: Charyzma – Optymizm – Empatia – Poczucie własnej wartości – Pasja – Nastawienie - Wizja
  • Opanuj zaawansowane umiejętności komunikacji oraz prezentacji własnych pomysłów, propozycji i rozwiązań
  • Sztuka budowania relacji sprzyjających porozumieniu
  • Prawo doboru słów
  • Zasady skutecznej argumentacji – efekt fajki
  • Mowa ciała i głos w negocjacjach – czy zawsze powinieneś zachowywać pokerową twarz? Kiedy warto okazać emocje?
  • Metody oddziaływania kontrahentów – pułapki psychologiczne i manipulacje w trakcie negocjacji – jak je rozpoznać i pokonać?
  • Techniki stawiania granic

MODUŁ V. NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI NEGOCJACYJNE – STOSOWANIE ORAZ ZASADY OBRONY

  • Wyższa instancja
  • Dobry i zły policjant
  • Krakowskim targiem
  • Śmieszne pieniądze
  • Zasada konkurencji
  • Udany szok
  • Optyk z Brooklynu
  • Polityka czynów dokonanych
  • Presja czasu
  • Pozorne zerwanie negocjacji
  • Negocjacje od nowa
  • Nieuwaga
  • Próbny balon
  • Pusty portfel
  • Zdechła ryba
  • Nagroda w raju
  • Imadło
  • Rosyjski front

MODUŁ VI. TRUDNE SYTUACJE NEGOCJACYJNE – ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ

                    ZADAWANE PYTANIA TAKTYCZNE

  • Jak przełamywać impas w negocjacjach?
  • Jak reagować na obiekcje i zastrzeżenia partnera negocjacji?
  • Jak bronić się przed typowymi pułapkami negocjacyjnymi?
  • Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami partnera negocjacji?
  • Jak radzić sobie z presją i zagrywkami kontrahentów?
  • Negocjacje asymetryczne – jak negocjować, kiedy mamy słabszą pozycję wyjściową niż partner negocjacji? Jak negocjować , kiedy partner negocjacji ma pozycję słabszą?

MODUŁ VII. NAJCZĘSTSZE BŁĘDY POPEŁNIANE W NEGOCJACJACH – JAK ICH UNIKAĆ?

  • Moje zasoby i deficyty w negocjacjach
  • Doskonalenie kompetencji negocjacyjnych – co czyni negocjatora mistrzem?

MODUŁ VIII. POMOST DO WDROŻENIA ZMIAN ZMIAN

  • Indywidualny Plan Rozwoju Kompetencji Negocjacyjnych
  • Panel dyskusyjny, podsumowanie szkolenia.

 


 

SZKOLENIE  STACJONARNE

(Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków)

 

Czas trwania: 2 dni * 8h (09.00-17.00)

Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA: 1950 PLN netto/osoba +23% VAT   

CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto/osoba+23% VAT (*)

(*) - rabat 15% obowiązuje przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

 

CENA OBEJMUJE

• intensywne WARSZTATY z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe                                                                     

• imienny certyfikat uczestnictwa

• obiad

• serwis kawowy całodzienny

• konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu

 


SZKOLENIE ONLINE

 

Czas trwania: 2 dni * 6h (09.00-15.00)

Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA: 1500 PLN netto/osoba +23% VAT  

 

CENA OBEJMUJE

• intensywne WARSZTATY ONLINE z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe                                                                     

• imienny certyfikat uczestnictwa

• przygotowanie techniczne do pracy online

• dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi

• konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu

 


 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 

MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY     

www.evolvo.pl

biuro@evolvo.pl

tel. 12 445 62 91

  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2024-03-07 - 2024-03-08
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2024-03-21 - 2024-03-22
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2024-04-18 - 2024-04-19
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2024-04-25 - 2024-04-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2024-05-16 - 2024-05-17
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2024-05-23 - 2024-05-24
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów.
EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE

Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne.
EVOLVO SZKOLENIA

Najważniejsze taktyki negocjacyjne sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne., Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, negocjacje, handlowe, biznesowe, Kraków. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.