Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne., Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, negocjacje, handlowe, biznesowe, Poznań. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-08-27

Było:1550zł

Jest:1395zł

Podstawowe informacje

Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne.

  • Termin: 2017-10-19 - 2017-10-20
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1950.00 1650 zł (First Minute -300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 2029.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 12 445 62 91
  • Fax: 12 445 62 91
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

NEGOCJACJE W BIZNESIE.

KLUCZOWE ZASADY I TECHNIKI NEGOCJACYJNE W PRAKTYCE

 

 Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków,

2 dni (16h)

 

 

CENA REGULARNA: 1950 PLN netto                                                     CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)

(*) Rabat – 15% obowiązuje  przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.




DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:

• poznają kluczowe, sprawdzające się w praktyce zasady i techniki negocjacyjne

• określą własne mocne  strony

• nabędą umiejętności budowania relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia

• nabędą umiejętności radzenia sobie z  trudnymi sytuacjami negocjacyjnymi

• poznają użyteczne narzędzia implementacyjne, które pomogą w przygotowaniach

   do negocjacji i ich prowadzeniu

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Typy negocjacji oraz korzyści i niebezpieczeństwa z nimi związane.

2. Negocjacje win-win – od teorii do praktyki, czyli czy szczytne idee sprawdzają się

    w twardej rzeczywistości biznesowej.

3. Podstawa negocjacyjnego sukcesu: określanie BATNA, warunków brzegowych, strefy

    możliwego porozumienia (ZOPA) oraz pozycji strony przeciwnej, czyli jak przygotować

    się do negocjacji?

4. Sztuka budowania relacji sprzyjających porozumieniu.

5. Komunikacja w negocjacjach – sztuka skutecznej argumentacji w negocjacjach:

     a) rodzaje i techniki pytań, które pozwolą Ci poznać prawdziwe potrzeby i cele

          partnera negocjacji.

     b) skuteczna prezentacja własnych propozycji i argumentów

 6. Mowa ciała – czy zawsze powinieneś zachowywać pokerową twarz? Kiedy warto

     okazać emocje?

 7. Najważniejsze taktyki negocjacyjne:

     ● wysoki pułap

     ● ustępstwa

     ● negocjacje od nowa

     ● wyższa instancja

     ● wycofanie oferty

     ● gra na czas

     ● kompromis

     ● nieuwaga

     ● pusty portfel

     ● zdechła ryba

     ● inspektor Columbo

     ● nagroda w raju

     ● imadło

  8. Najczęściej zadawane pytania taktyczne – odpowiedzi, których potrzebujesz.

  9. Pułapki psychologiczne i manipulacje w trakcie negocjacji – jak je rozpoznać i pokonać?

10. Najczęściej popełniane błędy w trakcie negocjacji – naucz się ich unikać.

11. Doskonalenie kompetencji negocjacyjnych – co czyni negocjatora mistrzem?

12. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.



STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

Gry negocjacyjne, case study, interaktywne mini-wykłady, wspólna analiza nagrań video z udziałem uczestników oraz bezpośrednia informacja zwrotna, ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w małych grupach, dyskusja moderowana.



CENA OBEJMUJE:

• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe

• imienny certyfikat uczestnictwa

• obiady

• przerwy kawowe

• konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu

 


MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 

MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY     

www.evolvo.pl

biuro@evolvo.pl

tel. 12 445 62 91

  • Poznań
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2017-09-21 - 2017-09-22
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-09-28 - 2017-09-29
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-10-03 - 2017-10-04
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-10-05 - 2017-10-06
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-10-16 - 2017-10-17
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-10-30 - 2017-10-31
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-11-07 - 2017-11-08
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-11-16 - 2017-11-17
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-11-23 - 2017-11-24
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna komunikacja interpersonalna
EVOLVO SZKOLENIA

O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność i stosowność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji.

Obsługa trudnego klienta. Jak radzić sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów?
EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów.

SPRZEDAŻ: Psychologia sprzedaży - wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy dowiedzą się,dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają?Poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu na ludzi, aby szybko i skutecznie osiągać swoje cele w kontaktach z klientami

Zarządzanie zespołem w nowoczesnej firmie.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z kluczowych obszarów zarządzania zespołem (motywowania,delegowania,rozliczania z zadań)oraz najskuteczniejszej metody zarządzania.Rozpoznają własne zasoby i poznają możliwości ich wykorzystania.

Motywowanie podległego zespołu.
EVOLVO SZKOLENIA

Rozwój kompetencji menedżerskich-kierujesz ludźmi? Dowiedz się, jak ważna jest motywacja, jak motywować pracowników i jakie korzyści płyną z zarządzania zmotywowanym zespołem.Warszawa, Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków

Skuteczny handlowiec: od nawiązania kontaktu do finalizacji sprzedaży.
EVOLVO SZKOLENIA

Trening skutecznych, sprawdzonych w praktyce zasad i technik sprzedaży oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży i obsługi klienta.

Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne.
EVOLVO SZKOLENIA

Najważniejsze taktyki negocjacyjne, sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces - termin potwierdzony!

Zarządzanie czasem. Jak zwiększyć efektywność osobistą??
EVOLVO SZKOLENIA

Praktyczne warsztaty zarządzania sobą w czasie.Jak zdążyć ze wszystkim?

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.