Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów>>> 

 

Negocjacje to szczególnie ważna umiejętność ze względu na jej powszechność i możliwe efekty. Jak skutecznie przygotować się i przeprowadzić negocjacje? Pozwoli Ci na to wiedza, nie tylko na temat samego procesu negocjacji, faz, stylów i technik, ale również na temat budowania relacji, wywierania wpływu, argumentowania i sposobów rozwiązywania konfliktu. Podczas warsztatu negocjacyjnego będziesz mógł uczestniczyć w grach negocjacyjnych, które pozwolą na bliższe poznanie procesu negocjacyjnego.

 

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie stylów i technik negocjacyjnych oraz sposobów rozwiązywania konfliktów
  • Wiedza, na czym polegają psychomanipulacje i czym manipulacja różni się od wywierania wpływu
  • Możliwość przećwiczenia poznanych technik podczas warsztatów
  • Umiejętność kontroli własnych emocji



Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą zdobyć umiejętności związane z negocjacjami i przećwiczyć poznane techniki podczas warsztatów.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • krótkie prezentacje wykładowe
  • ćwiczenia w parach i grupach
  • praca indywidualna 
  • test 
  • dyskusja kierowana 
  • ćwiczenia indywidualne 
  • analizy przypadków 
  • odgrywanie ról przez uczestników szkolenia

 

Struktura zajęć:

  • praca warsztatowa 80% i mini wykłady 20%

 

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do negocjacji
    • Pojęcie negocjacji
    • Podstawowe zasady prowadzenia negocjacji
  2. Kompetencje negocjatora
    • Cechy i osobowość negocjatora
    • Zachowania i postawy negocjatorów podczas negocjacji
    • Znaczenie emocji w sytuacjach trudnych w negocjacjach
    • Ćwiczenie indywidualne - Moje emocje
  3. Typy i style negocjacyjne
    • Typy negocjacji: Przegrana – przegrana; Wygrana – przegrana; Wygrana – wygrana.
    • Style negocjacji: styl twardy, styl miękki, styl rzeczowy
    • Ćwiczenie: Nasze negocjacje
  4. Proces negocjacji i jego fazy
    • Kiedy podejmować negocjacje?
    • Przygotowanie do negocjacji – dlaczego jest takie ważne?
    • Moje cele negocjacyjne - ćwiczenie
    • Zespół negocjacyjny
    • Role grupowe w procesie negocjacji
    • Otwarcie negocjacji - budowanie atmosfery
    • Przedstawienie oferty
    • Plan awaryjny – BATNA
    • Warsztat negocjacyjny: gra negocjacyjna. Cz.1
  5. Strategie negocjacyjne
    • Konflikt czy współpraca?
    • Strategie negocjacyjne oraz przesłanki ich stosowania
    • Ćwiczenie: Autodiagnoza - mój preferowany styl reakcji na sytuację kryzysową
    • Wybór stylu rozwiązywania konfliktu
    • Przezwyciężanie impasu
  6. Znaczenie komunikacji w negocjacjach
    • Niezbędnik komunikacyjny negocjatora – narzędzia komunikacyjne
    • Komunikowanie perswazyjne
  7. Argumentowanie
    • Argumentacja racjonalna i emocjonalna - o tym, że ludzie pragną bezpieczeństwa, uznania i pieniędzy
    • Argumenty jedno- i dwustronne
    • Język korzyści
    • Ćwiczenie w grupach: Argumenty
  8. Taktyki negocjacyjne
  9. Manipulowanie w negocjacjach
    • Chwyty manipulacyjne
    • Metody obrony przed manipulacjami
    • Asertywność negocjatora
    • Warsztat negocjacyjny: gra negocjacyjna. Cz.2
  10. Błędy negocjacyjne
    • Płaszczyzna interpersonalna - psychologiczne wymiary procesu negocjacyjnego
    • Płaszczyzna interpersonalna - wywieranie wpływu społecznego
    • Zamknięcie negocjacji
  11. Podsumowanie szkolenia: ćwiczenie

 

Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, negocjacje, menedżerskie, biznesowe, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.