Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Negocjacje biznesowe z elementami perswazji/ 20-21.11 - pewny termin, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, negocjacje, biznesowe, NLP, procesy biznesowe, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-11-19

Było:290zł

Jest:145zł

Podstawowe informacje

Negocjacje biznesowe z elementami perswazji/ 20-21.11 - pewny termin

  • Termin: 2017-11-20 - 2017-11-21
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1250.00 zł
  • Cena brutto: 1537.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

  • 01-258 Warszawa, Mazowieckie
  • Fort Wola 22
  • Telefon: 22 308 03 50
  • Email: info@kompetea.pl
  • www: kompetea.pl
Firma szkoleniowa Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Negocjacje biznesowe z elementami perswazji

http://kompetea.pl/szkolenia/negocjacje-biznesowe-z-elementami-perswazji/

 

Cele szkolenia:

Cele indywidualne i poznawcze

  • Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej obszaru negocjacji
  • Pokazanie skuteczności wybranych technik prowadzenia negocjacji
  • Podniesienie efektywności podejmowanych działań
  • Nabycie umiejętności skutecznych negocjacji

Cele dla organizacji – behawioralne i empiryczne

  • Nauczenie pracowników precyzyjnego komunikowania werbalnego i niewerbalnego
  • Przekazanie narzędzi do prowadzenia efektywnych negocjacji
  • Umiejętność wywierania wpływu przez pracowników
  • Umiejętność zmiany przekonań u rozmówcy
  • Zdobycie skutecznych technik i narzędzi do wywierania perswazji
  • Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom

Adresaci:

Szkolenie skierowane jest do:

  • Pracowników i zespołów prowadzących rozmowy, negocjacje
  • Pracowników działów obsługi klienta, działów sprzedaży
  • Przełożonych, zarządzających zespołem
  • Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
  • Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności

Korzyści ze szkolenia:

  • Nabycie i stosowanie umiejętności negocjacyjnych
  • Osiąganie założonych celów
  • Osiąganie korzyści dla firmy z zachowaniem etyki
  • Wzrost ilości i jakości negocjowanych kontraktów
  • Zadowolenie klientów

Metody pracy:

Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.

Szkolenie rozpoczyna się tzw. Kontraktem, ustalającym zasady współpracy i zachowania na zajęciach, uczestnicy otrzymują skrypt z treścią merytoryczną szkolenia. Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych. Zastosowanie technik interakcyjnych i interaktywnych stwarza optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach zaangażowania, pozwala na szybkie przyswojenie niezbędnych informacji i umiejętności. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.

Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności:

  • Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
  • Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
  • Praktyczne trenowanie poznanych technik
  • Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań
  • Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
  • Zadania indywidualne wspomagane przez trenera

Program szkolenia:

  1. Przygotowanie do rozmowy negocjacyjnej – jak skutecznie przygotować się do rozmowy?

– Zasady określenia swoich alternatyw w rozmowie, warunków brzegowych (ISO – idealne, średnie, ostateczne)
– Techniki określania sposobów prowadzania rozmowy przy zastosowaniu narzędzi negocjatora
– Sposoby poznania preferencji, sił i priorytetów partnera negocjacji
– Metody przygotowania do prowadzenia rozmów

  1. Perswazyjny model prezentacji – jak skutecznie prezentować swoje stanowisko/ofertę podczas rozmowy?

– Przedstawienie perswazyjnego modelu prezentacji
– Technika budowania argumentu w oparciu o przykłady z życia
– Strategia kształtowania przewagi informacyjnej w rozmowie

  • Źródła argumentacji
  • Wybrane techniki perswazyjne
  1. Techniki negocjacyjne i sposoby reakcji – co można stosować podczas rozmów?

– Techniki eskalacji stosowane w rozmowach
– Techniki wykorzystane w początkowej i końcowej fazie negocjacji
– Techniki prezentacji produktu, instytucji
– Techniki autoprezentacji
– Techniki manipulacji psychologicznych

  1. Strategie prowadzenia negocjacji – jak mogą być prowadzone rozmowy?

– Strategie dominacji, uległości, wycofania, kompromisu, kooperacji
– Strategia wygrany – przegrany, przegrany – wygrany, wygrany – wygrany
– Elastyczność jako kategoria i gwarancja skuteczności w negocjacjach
– Standard „elastyczna postawa w negocjacjach”

  1. Przełamywanie impasu w rozmowach – jak sobie radzić w trudnych momentach podczas rozmów?

– Zasady reagowania na groźbę stosowaną podczas rozmów negocjacyjnych
– Rozpoznawanie impasu i sytuacji patowych
– Poznanie technik przełamywania impasu w rozmowach
– Nauka stawiania pytań diagnozujących przyczyny odmowy

  1. Strategia reakcji na manipulację – jak sobie radzić z manipulacją?

– Popularne techniki manipulacji
– Sposoby reagowania na manipulację

  1. Finalizacja negocjacji

– Techniki finalizacji rozmów
– Analiza osiągnięcia założonych celów

  1. Case study – praca z indywidualnymi zagadnieniami i potrzebami uczestników szkolenia
  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Doskonalenie umiejętności menadżerskich
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Zapraszamy na warsztat z obszaru "Doskonalenie umiejętności menadżerskich".

Interpersonal communication (szkolenie w języku angielskim)
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalne prowadzone w całości w języku angielskim "INTERPERSONAL COMMUNICATION"

PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora".

Przywództwo i zarządzanie zespołem
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM".

Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na warsztat z obszaru "Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą" (warsztat z kamerą).

Rozwiązywanie konfliktów
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Rozwiązywanie konfliktów".

Skuteczna windykacja należności
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Skuteczna windykacja należności".

Zarządzanie zespołem produkcyjnym
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Zarządzanie zespołem produkcyjnym".

Skuteczne techniki sprzedaży
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Skuteczne techniki sprzedaży".

NEGOCJACJE - gra dla praktyków
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "NEGOCJACJE - gra dla praktyków".

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.