Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Narzędzia IT w zarządzaniu projektami -2-dniowe warsztaty komputerowe pozwalające na wprowadzenie us

  • Termin: 2024-04-22 - 2024-04-23
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 1490.00 1415.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1741.07 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

Narzędzia IT w zarządzaniu projektami -2-dniowe warsztaty komputerowe pozwalające na wprowadzenie usprawnień w organizacji.


Aby sprawdzić aktualne terminy tego szkolenia oraz pobrać formularz zgłoszenia: >> KLIKNIJ TUTAJ <<



Grupa docelowa

 Program szkolenia przeznaczony jest dla osób chcących zdobyć kompleksową wiedzę w zakresie skutecznych narzędzi IT w zarządzaniu projektami:
-kierownika projektów
-specjalistów zarządzania projektami
-osób przygotowujących się do pracy projektowej
-wszystkich osób zainteresowanych omawianą podczas szkolenia tematyką.
 

Cel szkolenia

 Celem warsztatu szkoleniowego jest zapoznanie jego uczestników z kluczowymi funkcjami oprogramowania do harmonogramowania m.in.: MS Project, OpenProj, ProjectLibre, Gantt Project używanymi przez kierowników i członków zespołów projektowych do wspomagania procesu zarządzania projektem. W szkoleniu duży nacisk kładziemy na dostosowanie programowi aplikacji do indywidualnych potrzeb wynikających chociażby z uwarunkowań danej branży.

Ważnym elementem warsztatów jest przekazanie wiedzy w zakresie tych funkcji, które automatyzują procesy zarządzania projektem szczególnie w obszarze raportowania, harmonogramowania oraz oceny postępów prac. Wartością dodaną tego kursu jest nabycie praktycznych i użytecznych umiejętności planowania zadań, zasobów oraz naturalnie kosztów projektu.

Szkolenie ma również na celu ugruntowanie wiedzy w zakresie podejścia do planowania w odniesieniu do standardu PMBoK, metodyki PRINCE2 i AGILE. Powiązanie aspektów teoretycznych z konkretnymi przykładami pozwala osiągnąć dodatkową wartość, polegającą na optymalnym uwzględnieniu ograniczeń dla opracowywanych harmonogramów.


Korzyści dla uczestników

Po ukończonym warsztacie uczestnicy będą wiedzieli m.in.:
• W jaki sposób wykorzystać narzędzia do poprawnego planowania przedsięwzięć projektowych.
• Do jakiego poziomu szczegółowości dekomponować zadania.
• W jaki sposób stosować relacje między zadaniami.
• Jak zautomatyzować monitorowanie realizacji projektu.

Uczestnicy będą dodatkowo potrafili:
• Wykorzystać narzędzia IT do harmonogramowania prac projektowych.
• Wykorzystać praktyczną wiedzę wynikającą z podejścia do harmonogramowania. Właściwie monitorować postępy prac i wpływać na zespół projektowy.
• Usprawnić zarządzanie projektem i planować odpowiednio zmiany w projekcie.
• Wykorzystać szanse i analizować zagrożenia w oparciu o stworzone harmonogramy.


Metodologia

 Szkolenie stacjonarne
Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:


Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

 
Szkolenie on-line
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
 
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW.
• Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.
• Omówienie głównych elementów warsztatów.

II. ROZPOCZYNANIE PRACY Z APLIKACJAMI DO HARMONOGRAMOWANIA PROJEKTÓW.
• Instalacja i dopasowywanie widoków.
• Przegląd funkcji w odniesieniu do kluczowych obowiązków kierownika projektu i członków zespołu projektowego.
• Personifikacja wstążki i poszczególnych kart.
• Analiza widoków: wykresu, arkusza, formularza, zadań oraz zasobów.
• Analiza i omówienie znaczenia kart: zadanie, zasób, projekt, widok.
• Proces budowania harmonogramu– analiza różnych technik i metod.

III. KROKI DO OPRACOWANIA WŁAŚCIWEGO HARMONOGRAMU PROJEKTU.
• Wykorzystanie szablonów do tworzenia własnych projektów.
• Tworzenie projektu od podstaw – praktyczne wskazówki.
• Definiowanie zadań oraz analiza sekwencji ich realizacji.
• Definiowanie zasobów koniecznych do wykonania działań.
• Określanie czasu trwania zadań i przypisywanie zasobów.
• Interpretacja linii odniesienia dla projektu.
• Techniki śledzenia postępu realizacji prac w projekcie.

IV. SPOSOBY PLANOWANIA ZALEŻNOŚCI W PROJEKCIE.
• Planowanie ręczne - szukanie odpowiedzi na pytanie kiedy warto?
• Tryb automatyczny – rekomendowane podejście dla kierownika projektu.
• Sposoby przełączania się między poszczególnymi trybami.

V. OPRACOWANIE CZYTELNEJ STRUKTURY PODZIAŁU PRACY (WBS).
• Technika Planowania Opartego na Produktach - sposób jej implementacji w MS Project.
• Zadania końcowe i pośrednie – różne spojrzenia na zakres prac.
• Definiowanie i wprowadzanie kamieni milowych.
• Techniki szacowania WBS i ich wykorzystanie w MS Project.
• Kody struktury podziału pracy (SPP – WBS) – czyli w jaki sposób zapewnić skuteczność komunikacji w zespole projektowym.

VI. WŁAŚCIWE ZARZĄDZANIE ZADANIAMI W MS PROJECT, OPENPROJ, PROJECTLIBRE, i GANTT PROJECT.
• Omówienie rodzajów zadań i ich znaczenie w kontekście monitorowania postępów prac:
o Zadania sumaryczne.
o Zadania typ: punkt kontrolny.
o Zadania zwykłe.
o Zadania cykliczne.
o Zadania planowane ręcznie.
o Zadania nieaktywne.
• Dzielenie zadań – analiza przypadków zastosowań.
• Operacje na działaniach: dodawanie, usuwanie, zmiana, przestawianie kolejności zadań.
• Typy relacji między zadaniami oraz sposoby dokonywania ich zmian:
o Zakończenie – rozpoczęcie.
o Rozpoczęcie – rozpoczęcie.
o Zakończenie – zakończenie.
o Rozpoczęcie - zakończenie.
• Rola i znaczenie funkcji inspektora zadań.

VII. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI.
• Określanie zasobów oraz definiowanie ich rodzajów konicznych do wykonania zakresu prac.
• Przegląd zasobów oraz ich implementacja:
o Zasoby materiałowe.
o Zasoby budżetowe.
o Zasoby kosztowe.
o Zasoby ogólne.
o Zasoby typu praca.
• Wprowadzanie indywidualnych zasobów przy uwzględnieniu niedostępności i ograniczeń zasobów.
• Rejestrowanie poszczególnych kategorii zasobów.

VIII. SPOSOBY ALOKACJI ZASOBÓW DO ZADAŃ.
• Przydzielanie zasobów do zadań w zależności od typów zadań:
o Zadania o stałej pracy.
o Zadania o stałej liczbie jednostek.
o Zadania o stałym czasie trwania.
o Planowanie zadań w oparciu o nakład pracy.
• Definiowanie różnych ilości zasobów do zadań.
• Alokacja zasobów budżetowych.

IX. DEFINIOWANIE INDYWIDUALNYCH KALENDARZY DOSTĘPNOŚCI ZASOBÓW.
• Tworzenie i modyfikacja kalendarza dla zasobów w projekcie.
• Przegląd kalendarzy w projekcie i ich znaczenie na miary efektywności w zarządzania projektami:
o Kalendarz projektu.
o Kalendarz zasobu.
o Kalendarz zadania.
• Główne funkcje i przeznaczenie opcji kalendarza.

X. BILANSOWANIE ZASOBÓW - CZYLI W JAKI SPOSÓB ZAPEWNIĆ REALNOŚĆ WYKONYWANIA PLANÓW.
• Analiza i znaczenie ścieżki krytycznej dla osób zarządzających projektami.
• Widok obciążenia zasobów – rozwiązywanie konfliktów przydziałów zasobów.
• Definiowanie i analiza pracy w nadgodzinach oraz ocena wpływu na budżet projektu.
• Bilansowanie zasobów w trybie manualnym oraz automatycznym.

XI. MONITOROWANIE REALIZACJI PROJEKTÓW.
• Aktualizacja poziomu realizacji zadań w projekcie.
• Śledzenie postępu prac w odniesieniu do planu bazowego.
• Plan bazowy na wykresie Gantta.
• Aktualizacja planu bazowego m.in. w odniesieniu do zaakceptowanych zmian projektu.
• Wprowadzanie planów pośrednich i ich znaczenie dla zespołów projektowych.
• Analiza odchyleń od terminów, kosztów i zaplanowanej pracy.
• Wykorzystanie raportów: standardowych, predefiniowanych przez użytkowników.
• Funkcje filtrów w kreowaniu widoków dla osób zarządzających projektem.
• Raporty wizualne – obciążenia zasobów w projekcie.
• Eksportowanie i prezentacja danych do narzędzi pakietu MS Office.

XII. PODSUMOWANIE WARSZTATU I WNIOSKI KOŃCOWE.

Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów zarządzania portfelem, programem i projektem.

 
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
 

Informacje organizacyjne

 Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
 
Szkolenie on-line
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.


Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.30-15.30 każdego dnia według harmonogramu:

Dzień I
Godz.09.30-11.00-szkolenie
Godz.11.00 -11.10 -przerwa
Godz.11.10-12.40 -szkolenie
Godz.12.40-12.50 -przerwa
Godz.12.50-14.00 -szkolenie
Godz.14.00-14.10 -przerwa
Godz.14.10-15.30 -szkolenie
Dzień II
Godz.09.30-11.00-szkolenie
Godz.11.00 -11.10 -przerwa
Godz.11.10-12.40 -szkolenie
Godz.12.40-12.50 -przerwa
Godz.12.50-14.00 -szkolenie
Godz.14.00-14.10 -przerwa
Godz.14.10-15.30 -szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
 

Inwestycja

 Szkolenie stacjonarne
1590.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 2040 zł netto (+23% Vat)
 
Szkolenie on-line
1490.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
 

Zgłoszenie

 Szkolenie stacjonarne

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
  • UZUPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE:   formularz zgłoszenia online

  • POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA PDF: karta zgłoszenia do pobrania
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT
  • POBIERZ OŚWIADCZENIE: oświadczenie do pobrania

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

 

Szkolenie on-line

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
  • UZUPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE:  formularz zgłoszenia online

  • POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA PDF: karta zgłoszenia do pobrania
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT
  • POBIERZ OŚWIADCZENIE: oświadczenie do pobrania

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

 

Kontakt

 Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań


Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      


Uwagi

 Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
Termin: 2024-04-22 - 2024-04-23
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1590.00 1510.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2024-06-10 - 2024-06-11
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1490.00 1415.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2024-06-10 - 2024-06-11
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1590.00 1510.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2024-08-26 - 2024-08-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1590.00 1510.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2024-08-26 - 2024-08-27
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1490.00 1415.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. 2-dniowe szkolenie przygotowu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. (...)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty (...)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty (...)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty (...)

Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian (...)

Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian (...)

Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (...)

Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (...)

Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (...)

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji w Kołobrzegu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. 2-dniowe szkolenie przygotowu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. (...)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty (...)

Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)

Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (...)

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji w Kołobrzegu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...)

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty (...)

Magazynowanie odpadów w praktyce - nowe wymagania po 1 stycznia 2021 – 1-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Magazynowanie odpadów w praktyce - nowe wymagania po 1 stycznia 2021 (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Narzędzia IT w zarządzaniu projektami -2-dniowe warsztaty komputerowe pozwalające na wprowadzenie us, Szkolenie Informatyczne IT, Zarządzanie, aplikacje biurowe, obsługa komputera, systemy komputerowe, projekty, logistyka, inne, . otwarte, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.