Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

Serdecznie zapraszamy  na naszą stronę internetową:

Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie >>>

 

Zostałeś menedżerem? Brawo! Masz teraz okazję już na początku menedżerskiej drogi w pełni przygotować się do tej fascynującej i wymagającej przygody. Uniknąć kosztownych błędów i wypracować najlepsze nawyki lidera. Czy czujesz się w pełni przygotowany do nowej roli? Jeśli tak, to działaj  jeśli jeszcze czegoś Ci brakuje przyjdź po kompetencje o których mowa poniżej. Jesteś szefem już jakiś czas, ale nie miałeś okazji się szkolić – Ciebie także zapraszamy.

Możesz wybrać szkolenie 3-dniowe. Składa się ono z dwóch poziomów I i II.
Możesz  także zdecydować się:

  • tylko na poziom I (2 dni szkoleniowe) lub
  • tylko poziom II(1 dzień szkoleniowy).  


Korzyści dla uczestników szkolenia:

Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu. Pierwsze kroki młodego menedżera:

  • Od czego zacząć swoje działania, jak najlepiej wystartować w nowej roli?
  • Jak na nowo ułożyć relacje z dotychczasowymi kolegami?
  • Pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera.
  • Jak budować autorytet w oczach zespołu?
  • Jak radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą?
  • Jak sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów?
  • Jak zbudować zespół współpracujących ludzi?
  • Delegowania celów i zadań.
  • Egzekwowania zadań i dyscyplinowania, kiedy to konieczne.
  • Motywowania i angażowania pracownika.
  • Jak być przywódcą tzw. Piątego poziomu, czyli liderem transformacyjnym, wg. modelu Johna Maxwella oraz Jima Collinsa?
  • Wykorzystywania coachingowego stylu zarządzania.


Szkolenie polecamy dla:

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz jak najbardziej świadomie, w sposób zaplanowany wejść w nową rolę menedżera,
  • chcesz uniknąć kosztownych błędów,
  • obawiasz się nowej roli i chciałbyś zyskać więcej pewności siebie,
  • Twoi koledzy nie słuchają Cię i nie liczą z Tobą jako przełożonym,
  • nie do końca rozumiesz swój zespół, nie wiesz dlaczego Twoi ludzie zachowują się w taki sposób,
  • używasz zbyt wielu słów do przekazania zespołowi, szefowi, tego co masz na myśli,
  • kierowanie zespołem sprawia Ci trudności i masz różnego rodzaju wątpliwości,
  • zauważyłeś, że Twoje decyzje, komunikaty wprowadzają spore zamieszanie w zespole,
  • zastanawiasz się jak styl kierowania przyjąć,
  • chcesz stać się liderem.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • symulacje,
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne,
  • inscenizacje sytuacji zawodowych,
  • gry,
  • dyskusje problemowe,
  • wykłady interaktywne,
  • studium przypadku,
  • gorące krzesło,
  • analiza filmu,
  • instruktaż.

Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii społecznej,
  • psychologii eksperymentalnej,
  • terapii poznawczo-behawioralnej,
  • założeń dynamiki uczenia się człowieka dorosłego,
  • technik coachingowych.

 

 PROGRAM SZKOLENIA:

POZIOM I

MODUŁ 1. Zmiana z perspektywy pracownika na perspektywę menedżera, czyli od czego zacząć?
Właśnie zaczynasz … Dowiesz się od czego zacząć i jakie czyhają zagrożenia.

  • 7 niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
  •  Zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
    • Najważniejsze działania kierownika na początek.
    • Jak przygotować grunt pod pierwsze działania?
  • Jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?

MODUŁ 2. Awans przez rekrutację wewnętrzną.
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.

  • możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
  • co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
  • pomoc nowemu menedżerowi – zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring.

MODUŁ 3. Jakim mam być szefem dyrektywnym czy liberalnym?
To wątpliwość wielu, nie tylko młodych menedżerów. Wykorzystamy model ZarządzaniaMsytuacyjnego wg. Herseya – Blancharda oraz wg. Blake’ a –Mouton.

  • Jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania i narzędzia (R1, R2, R3, R4)?
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika (relacyjny, optymalny, zadaniowy, unikowy, zachowaczy)?

MODUŁ 4. Jak stworzyć odpowiedzialny, współpracujący zespół?
Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się? Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.

  • Jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
  • Praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
    • naprawdę się angażowali.
    • brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół.
    • ufali sobie nawzajem i polegali na sobie.
    • mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczyo błędach, bez ukrytych intencji.
    • zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień.

MODUŁ 5. Jak delegować i rozliczać efektywność pracownika?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje, a to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.

  • Błędy w delegowaniu.
  • Praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
  • Planowanie delegowania.
  • W jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?

MODUŁ 6. Jak zwiększyć efektywność rozmów z pracownikami?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie, a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami. Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!

  • wina i kara vs odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie,
  • motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej – podejście push vs pull,
  • motywujące przekazywanie celów,
  • techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika:
    Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania.
    • STAGES
  • techniki dyscyplinowania i egzekwowania.

MODUŁ 6. Motywowanie, czyli co naprawdę działa motywująco.
Odkrywamy tajemnicę motywacji, dostaniesz do ręki konkretne narzędzia i przekonasz się na jak wiele sposobów można motywować pracowników.

  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji.
  • Spójrz na motywowanie jako proces.
  • Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy.
  • Nauczysz się negocjować z pracownikiem w oparciu o swoje i jego interesy, a nie stanowiska – tak, żeby zaspokoić jego potrzeby i go zmotywować.
  • Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać.
  • Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby  pracownika.

MODUŁ 7. Przywództwo czy zarządzanie? Jak doskonalić się jako lider?
Aby ludzie zaaprobowali Cię jako lidera potrzebujesz być kompletny w różnych aspektach. W tej części popracujemy nad tym jak stawać się przywódcą. Co mówić, nad postawą, pewnością siebie, samoświadomością … bo, żeby rozwijać innych trzeba znać i rozwijać siebie.

  • Trafna samoocena – jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron?
  • Jakie działania i postawy budują autorytet?
  • Znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
  • Pewność siebie – czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów?
    • budowanie pewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich,
    • praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu.
  • Jaka jest różnica między liderem transakcyjnym a liderem  transformacyjnym?
  • Stosowanie w praktyce modelu przywództwa 5 –poziomu wg. Jima Collinsa i Johna Maxwella.

 

 

Wkrocz na właściwą drogę! Stwórz zwycięski zespół, stań się liderem ….

przejdź do POZIOMU II >>>

 

Szkolenie prowadzi:
Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Certyfikowany Coach EMCC EQA, skuteczny Trener biznesu, zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów, specjalizuje się także w rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności komunikacji i sprzedaży.

 


 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia 
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników


Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie, Szkolenie Interpersonalne, Interpersonalne, Zarządzanie, Zarządzanie, autoprezentacja, autoprezentacja, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, negocjacje, negocjacje, menedżerskie, menedżerskie, kierownicze, kierownicze, podejmowanie decyzji, podejmowanie decyzji, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.