CELE SZKOLENIA
- Przekazanie wiedzy o procesie postępowania wg metody QRQC
- Nauczenie narzędzi do szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów
- Zmiana postaw w podejściu do rozwiązywania problemów
KORZYŚCI
- Dowiesz się w jaki sposób metodycznie rozwiązywać problemy
- Poznasz i sam użyjesz narzędzi metody QRQC
Gwarantujemy rzetelną dawkę wiedzy i doświadczenia edukacyjnego
DLA KOGO SZKOLENIE QRQC?
Szkolenie QRQC zostało przygotowane z myślą o szerokiej grupie pracowników jakości – począwszy od Managerów Jakości, poprzez Specjalistów & Inżynierów Jakości/ procesu/ produkcji – a skończywszy na liniowych Inspektorach i Technikach Kontroli Jakości
1. PROBLEM SOLVING
4 kroki problem solving:
- Wykrycie
- Komunikowanie
- Analiza
- Weryfikacja
ANALIZA LOGICZNA
- Charakterystyka problemu: Metoda 5W2H
- Analiza operacji sortowania
- Analiza FTA
- Poszukiwanie przyczyn źródłowych/ Root Cause Analysis: 5 WHY
2. PREWENCJA
4 kroki prewencji:
- Nauka
- Dzielenie się
- Przestrzeganie
- Stosowanie
3. STANDARYZACJA
4 kroki standaryzacji:
- Kapitalizacja
- Standaryzacja
- Publikowanie
- Wdrożenie
4. COACHING
4 kroki coachingu:
- Wyjaśnienie
- Demonstracja
- Obserwacja
- Ocena
Czas trwania
1 dzień
9.00 - 16.00
Certyfikat
Ukończenia szkolenia QRQC. Quick Response Quality Control - Lubuskiego Instytutu Jakości (polsko-angielski)/ po szkoleniu
Zgłoszenia można dokonać poprzez FORMULARZ ZGŁOSZENIA na naszej stronie
https://lij.com.pl/szkolenie-qrqc-szkolenie-quick-response-quality-control
Na zgłoszenia oczekujemy do tygodnia przed terminem szkolenia
CHANGE MANAGEMENT. ZARZĄDZANIE ZMIANĄLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCIDlaczego zmiany się nie udają i kończą spektakularnym fiaskiem?Dlaczego zmiany budzą taki opór?Jak zaplanować wprowadzanie zmian? |
|
TRAIN THE TRAINER. Trener wewnętrzny organizacjiLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCINasze szkolenie jest zaprojektowane przez doświadczonego praktyka.Opiera się na rzetelnej i praktycznej wiedzy „wydeptanej” w trakcie realizacji kilku tysięcy godzin szkoleń. |
|
LEAN SIX SIGMA GREEN BELTLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCICzym jest Six Sigma?Sześć Sigma jest to metoda zarządzania jakością wprowadzona w Motoroli w połowie lat 80 przez Boba Galvina oraz Billa Smitha. Za to osiągnięcie w 1988 Motorola otrzymała Amerykańską Nagrodę Jakości im. M. Baldridge’a. |
|
ZARZĄDZANIE CZASEM.LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie jest skierowane dla osób, które z uwagi na mnogość obowiązków mają problem z zarządzaniem sobą w czasie |
|
INŻYNIER PROCESULUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie Inżynier Procesu to podstawowe kompendium wiedzy niezbędnej na tym stanowisku |
|
Analiza Pareto | GOTOWY KURS VIDEOLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCIAnaliza Pareto…krótko, zwięźle i na temat, z cyklu NARZĘDZIA JAKOŚCI: |
|
CHANGE MANAGEMENT. ZARZĄDZANIE ZMIANĄLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCIDlaczego zmiany się nie udają i kończą spektakularnym fiaskiem?Dlaczego zmiany budzą taki opór?Jak zaplanować wprowadzanie zmian? |
|
INŻYNIER PROCESULUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie Inżynier Procesu to podstawowe kompendium wiedzy niezbędnej na tym stanowisku |
|
LEAN SIX SIGMA GREEN BELTLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCICzym jest Six Sigma?Sześć Sigma jest to metoda zarządzania jakością wprowadzona w Motoroli w połowie lat 80 przez Boba Galvina oraz Billa Smitha. Za to osiągnięcie w 1988 Motorola otrzymała Amerykańską Nagrodę Jakości im. M. Baldridge’a. |
|
TRAIN THE TRAINER. Trener wewnętrzny organizacjiLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCINasze szkolenie jest zaprojektowane przez doświadczonego praktyka.Opiera się na rzetelnej i praktycznej wiedzy „wydeptanej” w trakcie realizacji kilku tysięcy godzin szkoleń. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Metoda QRQC. Quick Response Quality Control, Szkolenie Jakość, Zarządzanie, zarządzanie, audyt, inne, produkcja, zarządzanie zmianą , zarządzanie procesami (BPM), Poznań. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.