Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

MERCHANDISING I CATEGORY MANAGEMENT - ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ PRODUKTOWĄ

  • Termin: 2022-10-17 - 2022-10-18
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1890.00 zł
  • Cena brutto: 2324.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Czego się nauczysz na szkoleniu?

  • Procesu zarządzania kategorią i jego roli w merchandisingu.
  • Budowania drzewka asortymentowego kategorii.
  • Zastosowania roli i strategii kategorii.
  • Wykorzystania motywów zakupowych w decyzjach asortymentowych.
  • Macierzy wyboru odpowiedniego producenta i produktu.
  • Analizy ekonomiczno-handlowej w budowaniu kategorii.
  • Na szkoleniu przygotujemy argumentację sprzedażową do wprowadzenia nowości w sieci czy rozszerzenia kategorii 

DLA KOGO SZKOLENIE?

  • Managerów i specjalistów marketingu aktywnie współpracujących z działem handlowym.
  • Managerów sklepów detalicznych.
  • Producentów różnych branż.
  • Przedstawicieli sieci handlowych.
  • Sprzedawców, przedstawicieli handlowych, sales managerów.
  • Merchandiserów

 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Proces zarządzania kategorią – wstęp do zarządzania kategorią Wprowadzenie do zarządzania kategorią

  • Obszar wspólny zarządzania kategorią - producent, sieć, klient
  • Elementy i proces zarządzania kategorią
  • Instrumenty marketingowe stosowane w zarządzaniu kategorią
  • Spojrzenie na proces zarządzania kategorią od strony celów kupca i KAM-a

 

2. Strategia kategorii Struktura kategorii - cele i zasady budowania drzewka asortymentowego.

  • Rodzaje ról w kategorii, wprowadzenie i oznaczenie kategorii w rolach 
  • Znaczenie motywów zakupowych klientów w decyzjach produktowych kupca

3. Drzewko decyzyjne – budowanie asortymentu:

  • Cele i zasady budowania drzewka decyzyjnego 
  • Kryteria przeznaczenia produktów 
  • Marki własne w kategoryzacji – dlaczego sieci tak bardzo je lubią i wprowadzają Jak wprowadzać nowości produktowe do kategorii? 
  • Produkty opiniotwórcze i ich rola - cena, dostępność, switch 
  • Głębokość i szerokość asortymentu – jakie wskaźniki są ważne dla detalistów? 
  • Ćwiczenie praktyczne: budowanie drzewka decyzyjnego wybranych kategorii

4. Tworzenie planogramów:

  • Czym są planogramy 
  • Zasady budowania planogramów 
  • Półka i asortyment, zapasy półkowe 
  • Promocje i strefy promocji 
  • Strategie cenowe - pozycjonowanie cenowe produktów i kategorii

6. Analizy i dane dotyczące rynku w celu oceny kategorii

  • Analizy firm badawczych - dane odnoszące się do dystrybucji numerycznej, sell in/out op-wart-cena 
  • Analiza SWOT sieci handlowych, produktów firmy oraz konkurencji w celu znalezienia przewagi na rynku 
  • Macierze danych dotyczących wyboru producenta / dystrybutora 
  • Decyzja związane z analizą danych i potencjałem produktu w kategorii 
  • Ćwiczenie: ustalenie strategii poszczególnych kategorii w drzewku

7. Dobór instrumentów marketingowych w zarządzaniu kategorią produktową

  • Taktyki produktowe - komplementarność, substytucyjność, szerokość i głębokość asortymentu w kategorii 
  • Taktyki merchandisingowe - widoczność, identyfikacja, stabilność, kategoryzacja 
  • Taktyki rekomendacji - komunikacja, wzmocnienie, motywacja

8. Ocena efektywności kategorii

  • Elementy matematyki handlowej i ujednolicenie pojęć Wskaźniki oceny kategorii z punktu widzenia kupca - TOP 5 ĆWICZENIE: określanie celów biznesowych dla wybranych kategorii
  • Golden Floor
  • Warszawa, Al. Jerozolimskie 123a
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego
Akademia Marketingu ATRIUM

Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Akademia Marketingu ATRIUM

Rozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM.

NADZÓR I ORGANIZACJA GIER HAZARDOWYCH, LOTERII I KONKURSÓW
Akademia Marketingu ATRIUM

WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów.

Podstawy marketingu
Akademia Marketingu ATRIUM

Nowoczesny marketing dla niezaawansowanych. Podstawy marketingu. Kurs. Szkolenie.

Twórz kreatywne reklamy
Akademia Marketingu ATRIUM

Cel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...)

FIRMA NA LINKEDIN ORAZ LINKEDIN ADS
Akademia Marketingu ATRIUM

W trakcie szkolenia:bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleniapraktyczne ćwiczenia i zadaniadyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. przewidziane przerwy (...)

Grafika w reklamie
Akademia Marketingu ATRIUM

SZKOLENIE DLA SOCIAL MEDIA MARKETERÓW / WEBDESIGNERÓW. PROJEKTOWANIE REKLAM

JAK KONTROLOWAĆ I WSPÓŁPRACOWAĆ Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ
Akademia Marketingu ATRIUM

Współpraca na linii Klient – Agencja oraz Agencja - Klientczyli jak doprowadzić do harmonijnej i skutecznej współpracy?

PODSTAWY WORDPRESSA - TWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ WWW
Akademia Marketingu ATRIUM

PODSTAWY WORDPRESSA - TWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ WWW

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



MERCHANDISING I CATEGORY MANAGEMENT - ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ PRODUKTOWĄ, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, zarządzanie, handlowe, reklama, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą, visual merchandising, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.