Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

MEDIA RELATIONS - warsztat PR managera

  • Termin: 2022-09-08 - 2022-09-09
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stroną interentową:
Media Relations - warsztat PR Managera>>>

 

Warsztat PR managera to zajęcia, których celem jest przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu kontaktów z mediami. Podczas szkolenia uczestnicy przede wszystkim ćwiczą - doskonalą swój warsztat lub uczą się go od początku. Zajęcia te pozwalają na rozwinięcie swoich dziennikarskich umiejętności takich jak pisanie czy wypowiedzi publiczne niezbędnych w kontaktach z mediami. Uczą także kreowania newsów czyli tworzenia treści atrakcyjnych dla mediów co zwiększa prawdopodobieństwo wykorzystania przesłanych materiałów przez media.

Szkolenie z media relations to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations, oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami. Uczestnicy poznają takze rodzaje tekstów, jakie powinny być tworzone na użytek mediów i będą mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce.


Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Dzięki szkoleniu Uczestnicy:

  • Nauczą się kreować newsy
  • Zdobędą wiedzę na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nauczą się tworzyć interesujące teksty na użytek mediów
  • Zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
  • Nauczą się dopasowywać poszczególne typy materiałów prasowych do typu mediów oraz okoliczności
  • Poznają przyczyny odrzucenia tekstów przez media
  • Nauczą się tworzyć ciekawe i intrygujące tytuły dla swoich tekstów
  • Poznają zasady przygotowania się na kryzysy oraz zapobieganie im
  • Stworzą strukturę media planu dla swoich organizacji


Szkolenie polecamy dla:

  • PR managerów
  • Marketing managerów
  • Specjalistów ds. komunikacji
  • Pracowników administracji publicznej zajmujący się komunikacją z mediami

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Case study
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia na autorskich arkuszach
  • Burze mózgów
  • Ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • Dyskusje
  • Odgrywanie scenek
  • Warsztaty pisania

 

PROGRAM SZKOLENIA


MODUŁ I. POZNAJ MEDIA

  1. Komunikacja to dialog
  2. Odpowiedź na pytanie dlaczego do tej pory nie zbudowałeś wartościowych relacji z mediami
  3. Wartościowe relacje z mediami jako istotny element budowania wizerunku firmy
  4. Przegląd mediów - gdzie chcesz być widoczny
  5. Opracowanie strategii komunikacji z mediami - warsztaty
  6. Media plan - czym jest, jak tworzyć?
  7. Potrzeby i oczekiwania mediów
  8. Dziennikarz też człowiek, czyli poznaj swoją „publiczność”
  9. Budowanie bazy dziennikarzy - jak się za to zabrać?

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, praca na autorskich arkuszach „media plan”, warsztaty na autorskich arkuszach „planowanie strategii i komunikacji z mediami”

MODUŁ II. FORMY KONTAKTU Z MEDIAMI

Metody pracy: ćwiczenie - „wykreuj newsa”, dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady poszczególnych form komunikacji oraz przykłady złych i dobrych informacji prasowych, praca w grupach, ćwiczenia na tworzenie tytułów oraz leadów, warsztaty pisania na autorskich arkuszach „odwrócona piramida”

  1. Jak wykreować newsa? Czyli sposób na publikację materiałów prasowych
  2. Przyczyny odrzucenia materiałów
  3. Pisemne formy komunikacji z mediami:
    • misja firmy, informacja prasowa, background release, oświadczenie
  4. Warsztat tworzenia omówionych rodzajów wypowiedzi pisemnych na użytek mediów
    • informacja prasowa (jak tworzyć, kreacja intrygujących tytułów oraz chwytliwych leadów, właściwa konstrukcja treści)
    • misja firmy - typowe błędy oraz warsztaty tworzenia misji

MODUŁ III. KONTAKTY I SPOTKANIA Z MEDIAMI - ODCZAROWANIE MITU

  1. Kreowanie ekspertów, czyli jak sprawić, by media same prosiły o opinię, wypowiedzi, komentarze. Elementy personal brandingu
  2. Wypowiedzi publiczne:
    •     język mediów
    •     rodzaje wystąpień medialnych, charakterystyka
    •     konstruowanie szybkich wypowiedzi dla mediów
    •     trudne sytuacje podczas wystąpień
  3. E-PR - kontakty i zarządzanie współpracą z mediami internetowymi (w tym z blogerami, vlogerami - jak dobrać najbardziej odpowiednich, ustalanie budżetu, rozpoczęcie współpracy)
    •     strona www jako podstawowe źródło informacji o firmie (wirtualne biuro prasowe, newsy itd. - kiedy zamieszczać, w jakiej formie itd.)
  4. Organizacja spotkań dla przedstawicieli mediów:
    •     konferencja prasowa, briefingi, spotkania, imprezy
    •     press pack
    •     co zrobić, by media pojawiły się na imprezie?
  5. Patronaty medialne - po co, jak je uzyskać, od jakich mediów?

Metody pracy: ćwiczenie - „język mediów”, dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, warsztat - „jaki jest mój personal brand”,  warsztaty planowania konferencji prasowej na autorskich arkuszach

MODUŁ IV. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady dobrze i źle zarządzanych kryzysów, praca w grupach, warsztaty tworzenia struktury książki kryzysowej na autorskich arkuszach.

  1. Zarządzanie sytuacja kryzysową
    • książka kryzysowa - czym jest, jaką ma strukturę, kiedy tworzyć
    • kryzysy wizerunkowe w internecie - narzędzia i metody

 

TRENEREWA GADOMSKA

Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Zapraszamy na blog Trenera.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). 
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji



  • Hotel***Quality Silesian
  • Katowice
  • woj. Śląskie

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie projektami w oparciu o PMI-PMBOK
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania...

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...)

Lean Manufacturing i 5S - nowoczesna produkcja
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Lean Manufacturing i 5S - nowoczesna produkcja>>> Cele szkolenia:Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu Lean Manufacturing Poznanie narzędzi Lean Manufacturing (...)

Techniki kreatywnego myślenia i tworzenia innowacyjnych rozwiązań
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest rozwijanie kreatywności w zespole. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły technik kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.

Autoprezentacja i kreowanie własnego wizerunku osób 50+
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i kreowania własnego wizerunku, niezbędnych w życiu zawodowym i prywatnym.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klientów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klinetów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?>>> Prospecting jest stosunkowo nowym pojęciem stosowanym (...)

Zadania Administratorów oraz Inspektorów Ochrony Danych w kontekście europejskiego rozporządzenia o
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:KOMPLEKSOWE WARSZTATY DLA INSPEKTORÓW OCHRONY DANYCH (IOD)>>> Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



MEDIA RELATIONS - warsztat PR managera, Szkolenie Marketingowe, Zarządzanie, zarządzanie, PR, menedżerskie, kierownicze, inne, social media, Katowice. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.