Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

MEDIA RELATIONS - warsztat PR managera, Szkolenie Marketingowe, Zarządzanie, zarządzanie, PR, menedżerskie, kierownicze, inne, social media, Kraków. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

MEDIA RELATIONS - warsztat PR managera

  • Termin: 2018-12-03 - 2018-12-04
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

MEDIA RELATIONS - warsztat PR managera>>>


Warsztat PR managera to zajęcia, których celem jest przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu kontaktów z mediami. Podczas szkolenia, uczestnicy, przede wszystkim ćwiczą – doskonalą swój warsztat, lub uczą się go od początku. Zajęcia te pozwalają na rozwinięcie swoich dziennikarskich umiejętności, takich jak pisanie, czy wypowiedzi publiczne, niezbędnych w kontaktach z mediami. uczą także kreowania newsów, czyli tworzenia treści atrakcyjnych dla mediów, co zwiększa prawdopodobieństwo wykorzystania przesłanych materiałów przez media.

Szkolenie z media relations to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations, oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami. Uczestnicy poznają takze rodzaje tekstów, jakie powinny być tworzone na użytek mediów i będą mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce.


Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami



Dzięki szkoleniu, uczestnicy:

  • nauczą się kreować newsy
  • zdobędą wiedzę na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • nauczą się tworzyć interesujące teksty na użytek mediów
  • zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
  • nauczą się dopasowywać poszczególne typy materiałów prasowych do typu mediów oraz okoliczności
  • poznają przyczyny odrzucenia tekstów przez media
  • nauczą się tworzyć ciekawe i intrygujące tytuły dla swoich tekstów
  • poznają zasady przygotowania się na kryzysy oraz zapobieganie im
  • stworzą strukturę media planu dla swoich organizacji



Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • case study
  • warsztaty
  • ćwiczenia na autorskich arkuszach
  • burze mózgów
  • ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • dyskusje
  • odgrywanie scenek
  • warsztaty pisania



PROGRAM SZKOLENIA:


I. Poznaj media.

  1. Komunikacja to dialog.
  2. Odpowiedź na pytanie dlaczego do tej pory nie zbudowałeś wartościowych relacji z mediami.
  3. Wartościowe relacje z mediami jako istotny element budowania wizerunku firmy.
  4. Przegląd mediów – gdzie chcesz być widoczny.
  5. Opracowanie strategii komunikacji z mediami – warsztaty.
  6. Media plan – czym jest, jak tworzyć?
  7. Potrzeby i oczekiwania mediów.
  8. Dziennikarz też człowiek, czyli poznaj swoją „publiczność”.
  9. Budowanie bazy dziennikarzy – jak się za to zabrać?

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, praca na autorskich arkuszach „media plan”, warsztaty na autorskich arkuszach „planowanie strategii i komunikacji z mediami”.

 

II. Formy kontaktu z mediami.

10. Jak wykreować newsa? Czyli sposób na publikację materiałów prasowych.

11. Przyczyny odrzucenia materiałów.

12. Pisemne formy komunikacji z mediami:

a. Misja firmy, informacja prasowa, background release, oświadczenie.

13. Warsztat tworzenia omówionych rodzajów wypowiedzi pisemnych na użytek mediów:

a. informacja prasowa (jak tworzyć, kreacja intrygujących tytułów oraz chwytliwych leadów, właściwa konstrukcja treści)

b. misja firmy – typowe błędy oraz warsztaty tworzenia misji


Metody pracy:
ćwiczenie – „wykreuj newsa”, dyskusja, burza mózgów, case study – przykłady poszczególnych form komunikacji oraz przykłady złych i dobrych informacji prasowych, praca w grupach, ćwiczenia na tworzenie tytułów oraz leadów, warsztaty pisania na autorskich arkuszach „odwrócona piramida”.

 

III. Kontakty i spotkania z mediami – odczarowanie mitu.

14. Kreowanie ekspertów, czyli jak sprawić, by media same prosiły o opinię, wypowiedzi, komentarze. Elementy personal brandingu.

15. Wypowiedzi publiczne:

a. język mediów

b. rodzaje wystąpień medialnych, charakterystyka

c. konstruowanie szybkich wypowiedzi dla mediów

d. trudne sytuacje podczas wystąpień

16. E-PR – kontakty i zarządzanie współpracą z mediami internetowymi (w tym z blogerami, vlogerami – jak dobrać najbardziej odpowiednich, ustalanie budżetu, rozpoczęcie współpracy).

a. strona www jako podstawowe źródło informacji o firmie (wirtualne biuro prasowe, newsy itd. – kiedy zamieszczać, w jakiej formie itd.)

17. Organizacja spotkań dla przedstawicieli mediów

a. konferencja prasowa, briefingi, spotkania, imprezy

b. press pack

c. co zrobić, by media pojawiły się na imprezie

18. Patronaty medialne – po co, jak je uzyskać, od jakich mediów?


Metody pracy:
ćwiczenie – „język mediów”, dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, warsztat – „jaki jest mój personal brand”,  warsztaty planowania konferencji prasowej na autorskich arkuszach.

 

IV. Zarządzanie kryzysowe

19. Zarządzanie sytuacja kryzysową

    • książka kryzysowa – czym jest, jaką ma strukturę, kiedy tworzyć
    • kryzysy wizerunkowe w internecie – narzędzia i metody


Metody pracy:
dyskusja, burza mózgów, case study – przykłady dobrze i źle zarządzanych kryzysów, praca w grupach, warsztaty tworzenia struktury książki kryzysowej na autorskich arkuszach.

 

Szkolenie prowadzi:
Ewa Gadomska

Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją  marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2019-01-14 - 2019-01-15
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2019-02-04 - 2019-02-05
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2019-03-07 - 2019-03-08
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2019-04-01 - 2019-04-02
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2019-04-25 - 2019-04-26
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2019-05-27 - 2019-05-28
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

ZNAKOMITA ORGANIZACJA CZASU
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Mało ludzi ma wystarczająco dużo czasu, a przecież każdy ma prawie cały czas, który istnieje. (Paradoks czasu)Zarządzanie sobą w czasie jest dziś bezcenną umiejętnością. To, w jaki sposób organizujemy sobie czas definiuje nasze sukcesy osobiste.

Zasady stosowania przepisów kancelaryjnych i archiwalnych w świetle obowiązującego prawa archiwalneg
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie skierowane jest do pracowników organów administracji publicznej, rządowej, samorządowej i specjalnej.

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań...

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobra prezentacja to dobre przygotowanie. Wystarczy skupić się na kilku kluczowych elementach, takich jak: jasno sprecyzowany cel, odpowiedni początek, rzeczowe przykłady i argumenty, mowa ciała, czytelne slajdy i silny kontakt z publicznością...

Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie>>> Korzyści dla uczestników: Uczestnicy poznają własne kompetencje w zakresie organizacji szkoleńDowiedzą się (...)

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, ...

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności>>> Mało ludzi ma wystarczająco dużo czasu, a przecież każdy ma prawie cały czas, który istnieje. (Paradoks (...)

Wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w oświacie w świetle znowelizowanych przepisów prawa
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w oświacie to szereg przepisów prawnych, które przysparzają wiele wątpliwości i budzą szereg kontrowersji...

Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi / strategicznymi klientami
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi / strategicznymi klientami>>> DLA KOGO?Dla Osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie i rozszerzanie (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.