Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

MEDIA RELATIONS - warsztat PR managera

  • Termin: 2024-05-09 - 2024-05-10
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1820.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stroną interentową:
Media Relations - warsztat PR Managera>>>

 

 

Warsztat PR managera to zajęcia, których celem jest przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu kontaktów z mediami. Podczas szkolenia nauczysz się jak pisać newsy, artykuły czyli tworzyć treści atrakcyjnych dla mediów. Jak przygotować się do wywiadu, wystąpienia publicznego. Zobaczysz jak wygląda budowanie relacji z dziennikarzami, jak przygotowywać materiały i w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations. Czym są różnorodne spotkania: konferencja prasowa, briefing, śniadanie prasowe czy press tour.

Podczas warsztatu dowiesz się jak tworzyć bazę mediów, jak pozyskiwać patronaty medialne, jak zbudować zaufanie mediów oraz co robić w sytuacjach kryzysowych gdy dziennikarze dzwonią i dzwonią.  

 

Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
  • Nabycie umiejętności komunikacji z mediami podczas sytuacji kryzysowych


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Dzięki szkoleniu Uczestnicy:

  • Nauczą się kreować newsy
  • Nauczą się tworzyć interesujące teksty na użytek mediów
  • Zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
  • Nauczą się jak tworzyć treści pod kątem okoliczności i typu mediów
  • Nauczą się tworzyć ciekawe i intrygujące tytuły, leady i treści maili 
  • Poznają zasady przygotowania się na kryzysy oraz zarządzania ryzykiem
  • Stworzą strukturę media planu dla swoich organizacji


Szkolenie polecamy dla:

  • PR managerów
  • Marketing managerów
  • Specjalistów ds. komunikacji
  • Pracowników administracji publicznej zajmujący się komunikacją z mediami
     

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Case study
  • Burze mózgów
  • Ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • Dyskusje
  • Odgrywanie scenek
  • Warsztaty pisania
  • Warsztat: „przyzywczajam się do kamery”- nagrania do zabrania przez uczestników

 

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I. POZNAJ MEDIA: CZY TRZEBA SIĘ ICH BAĆ?

  1. Podstawowa zasada: zbuduj relacje z dziennikarzami
  2. Dlaczego nie kontaktujemy się z dziennikarzami od Święta?
  3. Wartościowe relacje z mediami jako istotny element budowania wizerunku firmy
  4. Przegląd mediów - gdzie chcesz być widoczny
  5. Media plan - czym jest, jak tworzyć?
  6. Czego potrzebują media?
  7. Budowanie bazy dziennikarzy – po co mi to, jak przygotować?

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, praca na autorskich arkuszach „media plan”

MODUŁ II. KONTAKT Z MEDIAMI: PRZYGOTUJ SIĘ

  1. Jak napisać informację prasową?
  2. Czy Twoja organizacja posiada press room: co to jest, co powinien zawierać?
  3. Jakie inne materiały należy przygotować dla dziennikarzy?
  4. Czy regulamin kontaktu z mediami jest potrzebny w Twojej organizacji?
  5. Jak zorganizować pracę biura prasowego?

Metody pracy: ćwiczenie - „wykreuj newsa”, dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady poszczególnych form komunikacji, praca w grupach, ćwiczenia na tworzenie tytułów oraz leadów, warsztaty pisania na autorskich arkuszach „odwrócona piramida”

MODUŁ III. WYWIADY, WYSTĄPIENIA, KONFERENCJE PRASOWE NIE TAKIE STRASZNE

  1. Personal branding: czyli to media kontaktuj się z Tobą
  2. Wypowiedzi publiczne:
    • jak się przygotować?
    • rodzaje wystąpień medialnych,
    • co zrobić, żeby dobrze ucięli wypowiedź?
    • nieprzewidziane sytuacje podczas wystąpień
  3. E-PR - współpraca z mediami internetowymi (w tym influencerami)
    • czy tylko strona www i press room? Jest tego więcej: portale branżowe, Twitter itd.
  4. Organizacja spotkań dla mediów:
    • konferencja prasowa, briefingi, śniadania prasowe, press tour, eventy
    • press pack
    • co zrobić, by media pojawiły się na wydarzeniu?
  5. Patronaty medialne - po co, jak je uzyskać, od jakich mediów?

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, warsztaty planowania wybranego spotkania z mediami, warsztat budowania marki eksperta

MODUŁ IV. SYTUACJA KRYZYSOWA: JAK SOBIE PORADZIĆ?

  1. Zarządzanie sytuacja kryzysową
    • Podręcznik zarządzania sytuacją kryzysową: co powinien zawierać
    • Kryzysy wizerunkowe w social media: jak przewidzieć, zapobiegać i zarządzać?
    • Narzędzia 5P do zarządzenia kryzysem?
    • Narzędzia do monitorowania w internecie: pomoc przed i w trakcie kryzysu.

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady dobrze i źle zarządzanych kryzysów, praca w grupach, warsztaty tworzenia podręcznika zarządzania systuacją kryzysową


TRENER:

Szkolenie prowadzi:
WIKTORIA CZARNECKA


W swojej pracy łączy PR & Marketing z wiedzą pedagogiczną. Działa pod własną marką: Sztyblety PR. Zajmuje się budowaniem tożsamości marki przez jej historię. Doradza i szkoli z storytellingu, marketingu historycznego, sportowego. Interesuje się kreatywnością w marketingu.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). 
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji



  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



MEDIA RELATIONS - warsztat PR managera, Szkolenie Marketingowe, Zarządzanie, zarządzanie, PR, menedżerskie, kierownicze, inne, social media, Kraków. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.