Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Marketing i obsługa klienta w placówce medycznej

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 517679568
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: paulina.kasprzak@adept.pl
  • www: www.adept.pl
Firma szkoleniowa ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: paulina.kasprzak@adept.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.


Cel szkolenia

  • Określenie obecnego i przyszłego miejsca placówki na rynku
  • Określenie funkcji marketingu
  • Organizacja marketingu
  • Poznanie podstawowych reguł i metod zarządzania marketingowego
  • Nabycie umiejętności tworzenia strategii marketingowej
  • Nabycie umiejętności tworzenia planu marketingowego
  • Specyfika klienta w placówce medycznej
  • Obsługa klienta w placówce medycznej

 

Ramowy program szkolenia 

1. Czym jest marketing w sektorze medycznym:

  • Grupa docelowa, czyli do kogo kierujemy nasze działania (rodzaje grup docelowych, jak wybrać, analiza),
  • Analiza składników marketing mix (jak je zastosować w praktyce),
  • Komunikacja marketingowa – jak będzie przebiegać (komunikat marketingowy – sposoby tworzenia),

2. Wizerunek placówki medycznej – co się na niego składa i jak go skutecznie kreować?
3. Uwarunkowania obsługi klienta placówki medycznej:

  • Co warunkuje dobrą obsługę,
  • Rola pracownika firmy w procesie obsługi,
  • Specyfika świadczenia usług - warto zrozumieć, żeby skuteczniej pracować,
  • Brak cech fizycznych (niematerialność usługi) a klient, 
  • Nierozerwalność procesu świadczenia usługi i jej uzyskania przez klienta,
  • Niestała jakość usług.

4. Jak sobie radzić z trudnym lub wymagającym klientem  w placówce medycznej:

  • Metody i techniki,
  • Typologia zachowań trudnych klientów - jak sobie z nimi radzić,
  • Obiekcje, zarzuty i wątpliwości – metody wyjaśniania,
  • Pokonywanie obiekcji w praktyce.

5.  Style komunikowania się – typologia klienta w placówce medycznej:

  • Szybkie rozpoznanie typu klienta - nieświadome programy komunikacyjne,
  • Indywidualne dostosowanie sposobu obsługi do typu klienta.

6. Obsługa telefoniczna klienta.
7. Analiza firmy i jej otoczenia:

  • Jak przeprowadzić analizę sytuacyjną firmy,
  • Analiza otoczenia,
  • Ocena wewnętrznej sytuacji firmy,
  • Analiza SWOT,
  • Tworzenie własnej analizy firmy.

8. Narzędzia marketingu w sektorze medycznym – usługa medyczna jako produkt.
9. Produkt i cena na rynku:

  • Potrzeby człowieka,
  • Kształtowanie programu asortymentowego,
  • Planowanie strategiczne dotyczące produktu,
  • Nowy produkt – koncepcje, rozwój, wprowadzenie na rynek,
  • Cykl życia produktu,
  • Profile segmentów usług w sektorze medycznym i ich charakterystyka.

10. Promocja i dystrybucja na rynku:

  • Efektywna promocja sprzedaży,
  • Marka,
  • Planowanie kampanii promocyjnej – reklama,
  • Marketing bezpośredni,
  • PR,
  • Marketing relacji w sektorze medycznym.

11. Pułapki marketingu usług medycznych – jaki ich unikać?


Informacja o prelegencie

Specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi szkolenia ze sprzedaży, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i public relations. Jej warsztaty to przede wszystkim zajęcia praktyczne, dzięki czemu uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z:  Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..

 

Opis metodyki szkolenia

Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies.


Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Najnowsze szkolenia:

Finanse dla niefinansistów
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów.

Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów.

Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne.

Prawo zamówień publicznych dla Wykonawców
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego uczestniczenia w postępowaniach przetargowych bez szkody dla Wykonawców.

Problematyka stosowania przepisów tzw. „specustawy drogowej”
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Problematyka stosowania przepisów tzw. „specustawy drogowej”.

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im.

Zmiany w kodeksie postępowania administracyjnego oraz procedura rozstrzygania skarg i wniosków
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Przedmiotem szkolenia jest przedstawienie zmian w Kodeksie Postępowania Administracyjnego, które weszły albo mają wejść w życie w 2011 r. oraz szczegółowe przedstawienie procedury rozstrzygania skarg i wniosków na podstawie przepisów kodeksu.

Biznes Plan - narzędzie pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodpodarczej
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Wymogi formalne, jakie trzeba spełnić przy staraniu się o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej, współfinansowanych w ramach projektów UE, lub ze środków publicznych, a w szczególności opracowanie Biznes Planu.

CZAS PRACY W INSTYTUCJACH KULTURY
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Kompleksowe omówienie problematyki czasu pracy w instytucjach kultury ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych zmian w przepisach.

Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory.

Więcej...

Najnowsze kursy:

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruc
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Marketing i obsługa klienta w placówce medycznej, Szkolenie Marketingowe, PR, reklama, obsługa klienta, . zamkniete

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.