Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Lojalność pracownicza czyli jak zatrzymać najlepszych w firmie

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 510786820
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: karina.lniska@adept.pl
  • www: www.adept.pl
Firma szkoleniowa ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to  prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail:karina.lniska@adept.pl

Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.


Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do menedżerów średniego i wyższego szczebla, kierujących zespołami pracowniczymi.


Cel szkolenia

Uczestnicy szkolenia będą mogli rozpoznać lojalnych pracowników w swojej organizacji oraz możliwości jak dalej ich motywować, aby ich zaangażowanie było na najwyższym poziomie. Uczestnicy dowiedzą się co faktycznie powoduje zadowolenie z pracy, wśród  załogi a co natomiast frustrację.


Program szkolenia

1. Główne przyczyny odchodzenia pracowników z organizacji.

2. Czy można przewidzieć odejście z firmy kluczowych pracowników?

3. Czynniki po stronie organizacji, pozwalające zatrzymać pracowników w firmie.

4. Po czym rozpoznać lojalnych pracowników a po czym, tych którzy planują rozstać się z organizacją?

5. W jaki sposób bezpośredni przełożony może zapobiec składaniu wypowiedzeń wśród swych podwładnych?

6. Badania satysfakcji pracowników w firmie jedną z metod diagnozowania co dzieje się w organizacji.

7. Kiedy pieniądze tracą zdolność zatrzymania pracownika w firmie?

8. Wpływ osobowości przełożonego na lojalność podległych mu ludzi.

9. Rola komunikacji firmowej w kształtowaniu postaw pracowniczych.

10. Różnice w postrzeganiu lojalności przez szefów i pracowników.

11. Czy ma sens przygotowywanie indywidualnych programów lojalnościowych ?

12. Autoanaliza SWOT, czyli co ja jako menedżer mogę zrobić aby zapobiec odchodzeniu z firmy najlepszych pracowników?


Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, doradca, coach, absolwenta Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, kierunek Polityka Społeczna) oraz studiów podyplomowych na SGH z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania grupami pracowniczymi oraz ponad 6 letnie doświadczenie w pracy menadżera. Specjalista z zakresu zasad  organizacji pracy i  bezpośredniej pracy z personelem oraz organizacja pracy podległego zespołu. Posiada wysokie kompetencje interpersonalne oraz organizacyjne.


Opis metodyki szkolenia

Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, gdzie uczestnicy biorą udział w ćwiczeniach grupowych i indywidualnych oraz swobodnych wypowiedziach na forum.


Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Najnowsze szkolenia:

Finanse dla niefinansistów
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów.

Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów.

Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne.

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im.

Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory.

E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJA
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu.

Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych

Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych

Rezydent biur podróży
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Rezydent biur podróży

VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCH
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT.

Więcej...

Najnowsze kursy:

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruc
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Lojalność pracownicza czyli jak zatrzymać najlepszych w firmie, Szkolenie Biznesowe, Zarządzanie, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, inne, . zamkniete

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.