Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Kurs negocjacje dla działu zakupów

  • Termin: 2024-03-26 - 2024-03-27
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena netto: 1500.00 zł
  • Cena brutto: 1845.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KM Studio - szkolenia

  • 90-430 Łódź, Łódzkie
  • Piotrkowska 125
  • Telefon: 512 344 837
  • Fax: 42 209-30-67
  • Email: kmstudio@kmstudio.com.pl
  • www: s://www.kmstudio.com.pl/
Firma szkoleniowa KM Studio - szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie negocjacje dla działu zakupów uczy uczstników określać cel oraz sporządzać strategie negocjacjyjne w zależności od sytuacji. Warsztaty umożliwiają praktyczne ćwiczenie odpowiednich technik strategii negocjacyjnych specyficznych dla działu zakupów także w odniesieniu do własnej osobowości, celu, charakteru i stylu pracy. Uczestnicy dowiadują się jak działać w sytuacji gdy mają zdecydowanie silniejszą a jak gdy maja słabszą niż oponent pozycję wyjściową.

Uzyskane umiejetności podczas szkolenia negocjacje dla działu zakupów:

  • umiejętność opracowywania strategii negocjacyjnej w zależności od sytuacji
  • umiejętność negocjowania w skali mikro  i makro
  • stosowanie w praktyce różnych technik negocjacyjnych

 Szkolenie negocjacje dla działu zakupów program :

  1. Przygotowanie do rozmów
  • poznanie partnera/przeciwnika rozmów
  • nauka precyzowania zadań negocjacyjnych i celu negocjacji
  1. Osoba dostawcy – analiza osobowości
  • Sprzedawcą nikt się nie rodzi, ale nie wszyscy się do tego zawodu nadają.
  • Ukierunkowanie na korzyści swojej organizacji, brak sentymentów, znajomość psychologii, chłodna kalkulacja, cechy analityczne – podstawowe cechy dobrego negocjatora.
  • Z drugiej strony dostawca to też człowiek – coś go motywuje. Umiejętność odkrywania indywidualnych czynników motywacyjnych i ważnych dla klienta wartości – metoda analizy lingwistycznej
  • Hobby dostawcy – czyli co nieprzyjemnego może nas spotkać ze strony dostawcy

 

  1. Siadamy do stołu, czyli jak korzystać z technik negocjacyjnych
  • rola pierwszego wrażenia – zasady budowania dobrego kontaktu z klientem/partnerem negocjacyjnym
  • jak mówić i co mówić, aby być przekonującym i zdobyć zaufanie partnera negocjacyjnego
  • ćwiczenia z komunikacji werbalnej:
    • plan wypowiedzi
    • treść negocjacji
    • dobór słów
    • układ słów
    • sztuka zadawania pytań i uzyskiwania satysfakcjonujących odpowiedzi
    • odpowiednie przedstawianie faktów
    • rozwijanie umiejętności korzystania z przykładów
    • dobieranie treści i sposobu mówienia do celu negocjacji rodzaju odbiorców
    • ćwiczenie odpowiedniego stylu wypowiadania się podczas negocjacji:
      • stosowanie odpowiednich form gramatycznych
      • używanie pojęć i terminów
      • analiza błędów i korygowanie nawyków językowych
      • manieryzmy językowe
  • ćwiczenia z komunikacji niewerbalnej:
    • postawa ciała
    • sposób poruszania się
    • ton i siła głosu,  ( ćwiczenie dykcji, modulacji i emisji głosu) gestykulacja
    • tempo wymowy
    • kontrola nad kontaktem wzrokowym
    • wskazówki dotyczące wyglądu: ubioru, atrybutów, fryzury, itd.
    • praca nad utrzymywaniem odpowiedniego wyrazu twarzy podczas negocjacji
  • techniki wywierania wpływu
  • techniki manipulacji ( jak z nich korzystać i jak się im nie dać)
  • taktyki negocjacyjne, czyli jak radzić sobie z trudnymi przeciwnikami
  • negocjacje z partnerem roszczeniowym
  • negocjacje z partnerem atakującym
  • negocjacje z partnerem niezdecydowanym
  • negocjacje z partnerem niezaangażowanym i mało zainteresowanym
  • techniki perswazji
  1. Rozwijanie cech dobrego negocjatora
  • określanie indywidualnego stylu negocjacyjnego uczestników
  • określanie mocnych i słabych stron jeśli chodzi o umiejętności negocjacyjne uczestników
  • praca nad uświadamianiem sobie własnych emocji towarzyszących negocjajom
  • radzenie sobie z utratą motywacji w negocjacjach (sporządzanie listy czynników osłabiających i wzmacniających)
  • rozwijanie asertywności negocjatora
  • ćwiczenia z aktywnego słuchania, parafrazowania i klasyfikowania wypowiedzi partnera negocjacyjnego
  1. Złote zasady prowadzenia negocjacji
  • oddzielanie ludzi od problemu
  • koncentracja na interesach
  • opracowywanie możliwości korzystnych dla obu stron
  • stosowanie obiektywnych kryteriów
  1. Zakończenie negocjacji
  • techniki negocjacyjne przydatne w fazie zamykania procesu negocjacji
  • ćwiczenie umiejętność pozwalających zachęcać klientów/ partnerów negocjacyjnych do dalszej współpracy

 

Metodologia:

Podczas szkolenia wykorzystujemy następujące metody szkoleniowe:

  • mini wykłady w Power Point
  • gry zespołowe i ćwiczenia w grupach
  • dyskusja na forum
  • odgrywanie ról
  • praca z kamerą i analiza uzyskanego materiału
  • mini filmiki szkoleniowe
  • KM Studio - szkolenia | lub online
  • 90-430 Łódź, Piotrkowska 125
  • woj. Łódzkie
Termin: 2024-04-25 - 2024-04-26
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-05-28 - 2024-05-29
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-06-27 - 2024-06-28
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-07-25 - 2024-07-26
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-08-29 - 2024-08-30
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy).

Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacji
KM Studio - szkolenia

Kurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów.

Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór.

Sztuka dyskusji
KM Studio - szkolenia

Celem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców.

Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
KM Studio - szkolenia

Szkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem.

Praca w zespole - praca zespołowa
KM Studio - szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole.

Coaching w zarządzaniu
KM Studio - szkolenia

Szkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych.

Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzić
KM Studio - szkolenia

Szkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby.

dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowania
KM Studio - szkolenia

Szkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy

Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkolenia
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Kurs negocjacje dla działu zakupów, Szkolenie Menedżerskie, Biznesowe, marketing i sprzedaż, sprzedaż/handlowe, Łódź. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.