Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Kontrola i audyt projektów unijnych - Kompendium dobrych praktyk - inspirujące 2-dniowe warsztaty z

  • Termin: 2024-03-14 - 2024-03-15
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1290.00 1225.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1507.37 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

 

Kontrola i audyt projektów unijnych - Kompendium dobrych praktyk - inspirujące 2-dniowe warsztaty z możliwością indywidualnych konsultacji. 

 

 

>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA 

 

Terminy i miejsca szkolenia:

 

Termin

Miejsce

od: 2023-05-22
do: 2023-05-23

Warszawa / Online

od: 2023-06-19
do: 2023-06-20

Poznań / Online

od: 2023-07-10
do: 2023-07-11

Wrocław / Online

od: 2023-08-24
do: 2023-08-25

Kraków / Online

od: 2023-09-21
do: 2023-09-22

Warszawa / Online

od: 2023-09-21
do: 2023-09-22

Poznań / Online

od: 2023-10-19
do: 2023-10-20

Wrocław / Online

od: 2023-10-19
do: 2023-10-20

Gdańsk / Online

od: 2023-11-16
do: 2023-11-17

Warszawa / Online

od: 2023-11-16
do: 2023-11-17

Poznań / Online

od: 2023-12-07
do: 2023-12-08

Kraków / Online

od: 2024-01-22
do: 2024-01-23

Wrocław / Online

od: 2024-02-19
do: 2024-02-20

Warszawa / Online

od: 2024-03-14
do: 2024-03-15

Kraków / Online

od: 2024-03-14
do: 2024-03-15

Gdańsk / Online

 

 

 

 

 

Grupa docelowa

-pracownicy administracji publicznej i samorządowej zaangażowani w proces realizacji poszczególnych projektów unijnych;
-projektodawcy;
-beneficjenci pomocy
-oraz wszystkie osoby dla których proces kontroli i audytu projektów unijnych wymaga analizy praktycznych zagadnień, niezbędnych w zakresie pełnionych obowiązków.

Szkolenie polecane jest w szczególności kadrze zarządzającej i pracownikom komórek merytorycznych zajmujących się obsługą projektów UE, w tym również audytorom wewnętrznym. Propozycja skierowana jest do samorządów, jednostek podległych, jednostek ochrony zdrowia oraz innych realizujących projekty współfinansowane z UE. Szkolenie polecamy osobom z doświadczeniem przy projektach współfinansowanych z UE.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom wiedzy z zakresu wymaganych prawem lub wynikających z dobrych praktyk zasad dokumentowania przebiegu projektu finansowanego ze środków UE, zasad archiwizacji dokumentacji projektu, zasad ujęcia projektu w ewidencji księgowej beneficjenta oraz przede wszystkim przebiegu audytu i kontroli projektu. 

Celem szkolenia jest zapoznanie pracowników z poniżej przedstawionymi zagadnieniami:

Podstawy prawne (prawo krajowe i unijne)
Cele archiwizacji dokumentów
Działania i procedury w zakresie kontroli i audytu projektów unijnych
Jakie dokumenty podlegają archiwizacji i okresy ich przechowywania
Obowiązki i odpowiedzialność pracowników
Systemy ewidencji zasobów archiwalnych
Archiwizacja dokumentów księgowych
Archiwizacja dokumentów kadrowych i osobowych
Archiwizacja dokumentów merytorycznych i proceduralnych
Archiwizacja dokumentów elektronicznych.

 

Korzyści dla uczestników:

-Uczestnicy nabędą wiedzę prawną, otrzymają niezbędne informacje w zakresie obszaru oraz podstaw oceny stanu faktycznego kontroli i audytu projektów UE.
-Szczegółowe przedstawienie problemu archiwizowania najistotniejszych dokumentów, dotyczących realizacji projektów unijnych z uwzględnieniem dokumentów księgowych, kadrowych i osobowych, merytorycznych i wynikających z procedur oraz dokumentów w formie elektronicznej.
-Zapoznanie uczestników z formami dokumentowania operacji finansowych pochodzących funduszy unijnych.
-Dogłębna analiza sposobów ewidencjonowania księgowego i rachunkowego podejmowanych operacji gospodarczych niezbędnych w trakcie realizacji projektu unijnego na gruncie prawa unijnego i zaleceń krajowych.

 

Metodologia:

Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.


Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

 

Program szkolenia:

DZIEŃ 1
1. Kontrola projektów współfinansowanych ze środków UE w latach 2014-2020 wprowadzenie
§ Podstawy prawne
§ Podmioty uprawnione do kontroli
§ Postępowanie w przypadku rozbieżności wyników kontroli
§ Obowiązek kontroli projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie
2. Organizacja procesu kontroli
§ Cele kontroli
§ Rodzaje kontroli, obszary kontrolowane
§ Funkcje kontroli w procesie realizacji projektu
§ Prawa i obowiązki kontrolującego i kontrolowanego.
§ Zasady przeprowadzania kontroli planowanych i doraźnych
§ Wizyty monitorujące realizację projektu
§ Dokumenty kontroli
§ Rodzaje uchybień (uchybienia drobne i istotne)
§ Informacja pokontrolna oraz zalecenia pokontrolne/rekomendacje
§ Wdrażanie zaleceń pokontrolnych
3. Kontrola wydatków
§ Kontrola wniosków o płatność
§ Kontrole krzyżowe
Kontrole projektów w trakcie realizacji
§ Warsztaty - kontrola kwalifikowalności wydatków na podstawie przykładowych dowodów księgowych oraz weryfikacja poprawności dokumentacji rozliczeniowej służącej dokumentowaniu wydatków

DZIEŃ 2
1. Kontrola na zakończenie projektu
§ Podstawowe reguły przeprowadzania kontroli na zakończenie realizacji projektu
§ Metodyka doboru obszarów do kontroli na zakończenie realizacji projektu
§ Zakres kontroli na zakończenie realizacji projektu przeprowadzanej na dokumentach dla wszystkich projektów
§ Zakres kontroli na zakończenie realizacji projektu przeprowadzanej na miejscu realizacji projektu
§ Warsztaty - kontrola zakończenia rzeczowej i finansowej realizacji projektu oraz osiągnięcia założonych wskaźników produktu.
2. Kontrola trwałości projektu
§ Terminy realizacji kontroli trwałości projektu
§ Weryfikacja możliwych okoliczności powodujące naruszenie trwałości projektu:
o zaprzestanie działalności produkcyjnej lub przeniesienie jej poza obszar objęty programem;
o zmiana własności elementu infrastruktury, która daje przedsiębiorstwu lub podmiotowi publicznemu nienależne korzyści;
o istotna zmiana wpływająca na charakter operacji, jej cele lub warunki wdrażania, która mogłaby doprowadzić do naruszenia jej pierwotnych celów
§ Weryfikacja stopnia osiągniecia i utrzymania założonych wskaźników rezultatu
§ Weryfikacja dochodu generowanego przez projektu
§ Weryfikacja podwójnego finansowania projektu (w tym związanego z odzyskaniem podatku VAT)
§ Kontrola sposobu prowadzenia działań promocyjnych
§ Kontrola sposobu archiwizacji dokumentacji związanej z realizacją projektu
§ Warsztaty - Monitorowanie obszarów szczególnego ryzyka na etapie trwałości projektów (odstępstwa wskaźników, przekształcenia własnościowe Beneficjenta, zmiana Operatora, generowanie nieplanowanego dochodu w projekcie, siła wyższa)
3. Podsumowanie szkolenia:
§ dyskusja końcowa,
§ konsultacje indywidualne.
 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

 

Inwestycja:

Szkolenie stacjonarne

1290.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1740 zł netto (+23% Vat)

 

Szkolenie on-line

1190.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.

 

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

 

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań


Godziny pracy biura:      Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194     
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034     
tel. 508 393 926  

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

 

Uwaga:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przed szkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • Gdańsk
  • woj. Pomorskie
Termin: 2024-03-14 - 2024-03-15
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2024-03-14 - 2024-03-15
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1190.00 1130.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. 2-dniowe szkolenie przygotowu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. (...)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty (...)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty (...)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty (...)

Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian (...)

Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian (...)

Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (...)

Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (...)

Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (...)

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji w Kołobrzegu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. 2-dniowe szkolenie przygotowu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. (...)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1-dniowe warsztaty (...)

Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)

Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Prawo ochrony środowiska w praktyce – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (...)

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji w Kołobrzegu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...)

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty (...)

Magazynowanie odpadów w praktyce - nowe wymagania po 1 stycznia 2021 – 1-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Magazynowanie odpadów w praktyce - nowe wymagania po 1 stycznia 2021 (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Kontrola i audyt projektów unijnych - Kompendium dobrych praktyk - inspirujące 2-dniowe warsztaty z, Szkolenie Zawodowe, Zawodowe, Administracja, Administracja, publiczna, publiczna, fundacje, fundacje, projekty unijne, projekty unijne, prawne, prawne, inne, inne, administracja, administracja, Gdańsk. otwarte, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.