Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Komunikacja managerska – prowadzenie rozmów z Pracownikami

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

  • 05-500 Piaseczno, Mazowieckie
  • Zielona 10/5
  • Telefon: 22 756 21 35
  • Email: biuro@machconsulting.pl
  • www: www.machconsulting.pl
Firma szkoleniowa Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zakres merytoryczny:

 

Prawidłowy przepływ informacji w zespole – sztuka komunikacji

- Komunikacja w zespole – najistotniejsze zasady

- Koncentracja na odbiorcach, jako podstawowy element efektywnej wymiany

- Zasady aktywnego słuchania i efektywnego mówienia

- Sztuka zadawania pytań

- Rola parafrazowania w komunikacji

- Bariery w komunikacji – rodzaje, jak ich unikać i jak sobie z nimi radzić

 

Komunikacja w codziennej współpracy z ludźmi

- Rola Managera w efektywnej komunikacji

- Po ludzku do ludzi – naturalność w komunikacji

- Kiedy komunikacja powinna być hierarchiczna, a kiedy nie?

- Kiedy komunikacja działa motywująco, a kiedy demotywująco

 

Profesjonalna rozmowa z Pracownikiem o celach, zadaniach i oczekiwaniach

- Szczególna rola komunikacji niewerbalnej Managera

- Różnica pomiędzy komunikatem „ja” i komunikatem „ty”

- Jak formułować cele w rozmowie z Pracownikiem?

- Motywujące stawianie celów

- Jak wyrazić własne oczekiwania, aby Pracownik wiedział czego od niego oczekujemy?

 

Znaczenie asertywności w pracy Managera

- Definicja asertywności

- Asertywność, a uległość i agresja

- Asertywne wyrażanie próśb, odmawianie i asertywne mówienie „tak”

- Jak egzekwować swoje prawa? Jak wymagać od innych?

 

Szczególne znaczenie rozmów monitorujących

- Znaczenie informacji zwrotnej w codziennej współpracy z ludźmi

- Jak zachęcać do dawania informacji zwrotnej?

- Feedback bez krytyki

- Wsparcie Managera w trakcie realizacji zadań

 

Rozmowy korygujące – sytuacje problematyczne

- Jak zachować dystans w sytuacjach trudnych

- Szczególne znaczenie pozytywnego myślenia

- Jak zachęcać do zmiany w działaniu? – metoda „hamburgera”

- Zasada konsensusu w rozmowach o problemach

 

Rozmowa podsumowująca realizację celów i zadań

- Struktura  rozmowy kończącej realizację celów i zadań

- Uznanie i pochwała w rozmowie podsumowującej

- Jak komunikować osobiste niezadowolenia

- Rozmowa typu „żółta kartka” i rozmowa typu „czerwona kartka”

 

Grupowe i indywidualne podsumowanie warsztatów

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie zakupami / zapasami
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny szkolenia:Zdefiniowanie podstawowych pojęćAnaliza popytuAnaliza ABC w zakresie zapotrzebowania materiałowego,Analiza XYZ w zakresie kosztów zakupów ,Analiza ABC/XYZ w zakresie (...)

Zarządzanie produkcją
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny szkolenia:Definicje związane z procesami produkcyjnymiZdefiniowanie wydajności, zdolności produkcyjnej oraz samego procesu produkcji,Definicje operacji, zabiegu, czasu przygotowawczo-zakończeniowego (...)

Zarządzanie i optymalizacja kosztów magazynu
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny szkolenia:MagazynZdefiniowanie podstawowych pojęć w obszarze gospodarki magazynowej,Zdefiniowanie kosztów magazynu,Organizacja prac magazynowychOpakowania,Urządzenia do składowania, (...)

Zarządzanie zespołem sprzedaży
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Korzyści dla Uczestników:- Zwiększenie skuteczności zarządzania zespołem sprzedaży- Rozwijanie kompetencji Szefa Sprzedaży w zakresie definiowania celów, planowania sprzedaży, kontrolowania, zatrudniania handlowców.i inne

Negocjacje biznesowe
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny szkolenia:Podstawowe zasady negocjacjiistota negocjacjijak definiować cele i interesy w negocjacjach?kluczowe elementy przygotowania się do negocjacjikryteria i warunki skutecznych (...)

Rola i główne zadania Managera oraz proces budowania zespołu
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny: Rola i główne zadania Managera- Jakie predyspozycje i umiejętności są potrzebne początkującemu Managerowi?- Główne zadania Managera- Budowanie wiary w siebie i pewności w roli (...)

Komunikacja managerska – prowadzenie rozmów z Pracownikami
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny: Prawidłowy przepływ informacji w zespole – sztuka komunikacji- Komunikacja w zespole – najistotniejsze zasady- Koncentracja na odbiorcach, jako podstawowy element efektywnej wymiany (...)

Sztuka motywacji, coaching oraz istota przywództwa
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny:   Rola Managera w motywowaniu swojego zespołu- Różne style kierowania zespołem i ich wpływ na sukces motywacyjny- Osobiste predyspozycje Managera do motywacyjnego kierowania ludźmi (...)

Turkusowe zarządzanie organizacją – jak wdrażać ideę empowermentu w praktyce
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Wprowadzenie do zarządzania turkusowego – na czym polega i jak je wdrażać z poziomu organizacji  - Pojęcie turkusu – na czym polega w praktyce i czego wymaga od całej organizacji  - Cykl wprowadzenia (...)

SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE etykieta i elegancja w kontaktach z ludźmi
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Cel szkolenia:Celem szkolenia jest znajomość zasad obowiązujących w relacjach służbowych.Szkolenie to daje poczucie bezpieczeństwa, pewność siebie, umiejętność znalezienia wyjścia z trudnych sytuacji, (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Komunikacja managerska – prowadzenie rozmów z Pracownikami, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, menedżerskie, . zamkniete, efs

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.