Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Komunikacja interpersonalna z osobami w starszym wieku – warsztaty praktyczne, Szkolenie Nauczycielskie, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, pedagogiczne, umiejętności interpersonalne, inne, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Komunikacja interpersonalna z osobami w starszym wieku – warsztaty praktyczne

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT S.C.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 504181312
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: ewa.kaszynska@adept.info.pl
  • www: www.adept.info.pl
Firma szkoleniowa ADEPT S.C.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu otwartym z tego zakresu (szkolenia otwarte odbywają się Gdańsku) prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: ewa.trafalska@adept.info.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.info.pl/szkolenia-zamkniete#header.

 

Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest do kadry nauczycielskiej oraz wszystkich osób mających kontakt ze słuchaczami Akademii Trzeciego Wieku (organizatorzy, koordynatorzy).


Cel szkolenia

Kształtowanie umiejętności interpersonalnych.


Program szkolenia

1. Wizerunek starości
1.1. Stereotyp starości – wady i zalety
1.2. Psychiczne teorie starzenia się – postawy ludzi wobec własnej starości

2. Komunikacja z osobą starszą
2.1. Bariery w komunikacji
2.2. Techniki porozumiewania się z osobą starszą

3. Asertywność - skuteczne przekonywanie do swoich racji
3.1. Jak skutecznie rozmawiać z osobą starszą?
3.2. Jak postępować w sytuacjach roszczeniowych?

4. Podsumowanie szkolenia

Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, wieloletni wykładowca w Zakładzie Ekonomiki i Zarządzania w Ochronie Zdrowia na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym. W czasie swojej kariery dydaktycznej, była autorką pionierskich kierunków studiów, które z powodzeniem zostały wciągnięte do programu uczelni. Przez ponad dziesięć lat była Dyrektorem Zarządzającym firmy szkoleniowej. Pełniła również funkcję Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością. Laureatka wielu nagród za osiągnięcia zawodowe, w tym Srebrnego Krzyża Zasługi. Swoje doświadczenie i umiejętności wykorzystuje przede wszystkim do szkolenia z zakresu: zarządzania zasobami ludzkimi (komunikacja interpersonalna, rozpoznawanie potrzeb, skuteczna organizacja pracy własnej i zespołu), nawiązywania efektywnych relacji i znajdowania korzystnych rozwiązań w zakresie zarządzania, marketingu i procesowego podejścia do systemów zarządzania.


Opis metodyki szkolenia

Wykład, warsztaty, dyskusja.


Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Najnowsze szkolenia:

Analiza wydatków poniesionych na wynagrodzenia nauczycieli wraz z prezentacją odpowiednich narzędzi
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy dotyczącej analizy wydatków poniesionych na wynagrodzenia nauczycieli wraz z prezentacją odpowiednich narzędzi.

Archiwum, kancelaria i sekretariat w jednostkach oświatowych
ADEPT S.C.

Szkolenie skierowane jest do pracowników administracyjnych jednostek oświatowych chcących zapoznać się szczegółowo z zasadami organizacji i funkcjonowania archiwum, kancelarii i sekretariatu. Integralną częścią szkolenia są ćwiczenia i warsztaty.

Coaching
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest przygotowanie do prowadzenia coachingu, czyli jak pomóc danej osobie we wzmacnianiu i doskonaleniu działania poprzez refleksję nad tym, jak stosuje konkretną umiejętność i/lub wiedzę.

Copywriting – zabawa słowami w promocji
ADEPT S.C.

Warsztaty copywritingu to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się tworzenia SKUTECZNEGO I EFEKTYWNEGO komunikatu reklamowego. Poznają psychologię copywritingu i nauczą się wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce.

Dialog i partnerstwo warunkiem rozwoju-współpraca samorządów lokalnych z organizacjami pozarządowymi
ADEPT S.C.

Przekazanie niezbędnego zakresu wiedzy i umiejętności w zakresie zasad i form współpracy administracji gmin i powiatów z organizacjami pozarządowymi na swoim terenie.

Dokumentacja cen transferowych w podmiotach powiązanych
ADEPT S.C.

Szkolenie dwudniowe omawia obowiązki podmiotów powiązanych w zakresie dokumentowania transakcji pomiędzy nimi. W ramach szkolenia prowadzone są warsztaty związane z przygotowywaniem oraz analizą dokumentacji cen transferowych.

Doradztwo zawodowe
ADEPT S.C.

Nauka efektywnego zarządzania karierą.

Faktury VAT – kompendium wiedzy o fakturowaniu
ADEPT S.C.

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej i dotyczy analizy oraz wystawiania faktur VAT. Przedstawione szkolenie w praktyce jest często modyfikowane na potrzeby konkretnego odbiorcy – np. faktury VAT dla firm spedycyjnych.

Jak radzić sobie ze stresem
ADEPT S.C.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak identyfikować objawy stresu, panować nad stresem i zapobiegać mu, poznają wybrane techniki radzenia sobie ze stresem i zasady organizacji czasu pracy, które ułatwią im opanowanie stresu.

Komunikacja interpersonalna – progi i bariery
ADEPT S.C.

Szkolenie skierowane do osób, które w działalności zawodowej zajmują się obsługą klienta, sprzedażą, prezentacją usług, itp. oraz tych wszystkich, którzy chcieliby doskonalić swoje umiejętności skutecznego porozumiewania się.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN MDDP Akademia Biznesu

Dołącz do nas



© 2010 - 2015 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.