Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Komunikacja interpersonalna skuteczne przekazywanie i odbiór informacji

  • Termin: 2024-04-09 - 2024-04-10
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena netto: 1500.00 zł
  • Cena brutto: 1845.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KM Studio - szkolenia

  • 90-430 Łódź, Łódzkie
  • Piotrkowska 125
  • Telefon: 512 344 837
  • Fax: 42 209-30-67
  • Email: kmstudio@kmstudio.com.pl
  • www: s://www.kmstudio.com.pl/
Firma szkoleniowa KM Studio - szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie komunikacja interpersonalna obejmuje szereg zagadnień dotyczących komunikacji interpersonalnej, pomagających zrozumieć co dzieje się między ludźmi w trakcie wymiany informacji. W głównej mierze koncentruje się na ćwiczeniach związanych z precyzją oraz zrozumiałością przekazu zarówno wtedy, gdy się go "wysyła" jak i "odbiera".

Kurs ukazuje też siłę wpływania na innych poprzez umiejętne dostosowanie komunikatu do odbiorcy. Warsztat komunikacja interpersonalna obejmuje również zagadnienia teoretyczne i praktyczne dotyczące rozumienia i rozwiązywania konfliktów spowodowanych zakłóceniami w komunikacji.

Uczestnicy poznają następujące zagadnienia: przekazywanie informacji
 w sposób zrozumiały, świadomość roli przekazu werbalnego i niewerbalnego, przedstawianie informacji w sposób precyzyjny, klarowny, przejrzysty i spójny, korzystanie z przykładów, agendy, tabel, diagramów, piktogramów, świadome stosowanie argumentacji i kontrargumentacji, aktywne słuchanie ze zrozumieniem, świadomość postawy pro aktywnej w komunikacji ( m.in. inicjowanie dialogu), parafrazowanie i klaryfikacja mające na celu upewnienie się, czy przekaz został poprawnie zrozumiany, umiejętność dopasowania komunikatu do odbiorcy, znajomość własnego stylu komunikacji, znajomość barier i zakłóceń w komunikacji społecznej, wczesne rozpoznawanie sygnałów konfliktu, praktyczna znajomość efektywnych technik rozwiązywania i wykorzystywania konfliktów, większa świadomość siebie w relacjach interpersonalnych.

 

 

Uzyskane umiejętności:                                                                                

  • Przekazywanie informacji w sposób zrozumiały
  • Świadomość roli przekazu werbalnego i niewerbalnego
  • Przedstawianie informacji w sposób precyzyjny, klarowny, przejrzysty i spójny
  • Korzystanie z przykładów, agendy, tabel, diagramów, piktogramów
  • Świadome stosowanie argumentacji i kontrargumentacji
  • Aktywne słuchanie ze zrozumieniem
  • Świadomość postawy pro aktywnej w komunikacji ( m.in. inicjowanie dialogu)
  • Parafrazowanie i klaryfikacja mające na celu upewnienie się, czy przekaz został poprawnie zrozumiany
  • Umiejętność dopasowania komunikatu do odbiorcy
  • Znajomość własnego stylu komunikacji
  • Znajomość barier i zakłóceń w komunikacji społecznej
  • Wczesne rozpoznawanie sygnałów konfliktu
  • Praktyczna znajomość efektywnych technik rozwiązywania i wykorzystywania konfliktów
  • Większa świadomość siebie w relacjach interpersonalnych

 

 

Program szkolenia komunikacja interpersonalna


1. Czym jest komunikacja interpersonalna

  • co mówić i jak mówić
  • świadomość celu w przekazywaniu informacji
  • ćwiczenia precyzji mówienia
  • ćwiczenia jasności, przejrzystości i spójności przekazu
  • stosowanie pytań
  • stosowanie przykładów

2. Typy osobowości a styl komunikacji
Test osobowości  Hartmana w kontekście potrzeb i przeszkód poszczególnych Uczestników w komunikacji

3. Poznanie swojego stylu komunikacji

  • Określenie własnego stylu w komunikacji
  • Analiza swojego sposobu interakcji z innymi – okno Johari

4. Komunikacja niewerbalna

  • Funkcje komunikacji niewerbalnej
  • Komunikaty niewerbalne – ćwiczenie
  • Komunikaty interakcyjne
  • Emocje w komunikacji niewerbalnej: jak z nich korzystać
  • Zakłócenia komunikacji – ćwiczenie

5. Bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie

  • Bariery komunikacyjne
  • Bariery utrudniające słuchanie – ćwiczenie
  • Zakłócenia komunikacji w bliskich relacjach
  • Parafraza, klaryfikacja, zadawanie pytań, ocena, interpretacja – jako techniki znoszące bariery w komunikacji
  • Budowanie przekonań oraz umiejętności sprzyjających nieoceniającemu komunikowaniu

6. Słuchanie jako element komunikacji

  • Cztery kroki skutecznego słuchania
  • Czym jest aktywne słuchanie
  • 4 uszy i 4 usta w komunikacji

7. Elementy asertywności w komunikacji

  • Asertywna odmowa, pochwała, krytyka – odgrywanie scenek
  • Asertywne wyrażanie złości
  • Wyrażanie próśb/ poleceń

8. Konflikty jako skutek trudności w komunikacji

  • Analiza transakcyjna E. Berne’a
  • Rozwiązywanie konfliktów (style reakcji na konflikt, etapy)
  • Model stylów reakcji na konflikt – test oparty na samoocenie uczestników
  • Techniki wspomagające efektywne zarządzanie konfliktami i ich rozwiązanie
  • Odgrywanie scenek

9. Wywieranie wpływu na innych poprzez komunikację

  • Argumentacja
  • Kontrargumentacja
  • Język korzyści
  • Stosowanie przykładów
  • Stosowanie „pomagaczy” takich jak: diagramy, tabele, wykresy, piktogramy, zdjęcia

Metody i techniki wykorzystywane podczas szkolenia

  • Prezentacja materiału i technik przez trenera
  • Praca własna uczestników
  • Ćwiczenia z kamerą
  • Odgrywanie scenek
  • Coachingowe metody pracy
  • Dyskusja z uczestnikami

 

Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia

 

Więcej informacji na temat szkolenia komunikacja interpersonalna znajdziecie Państwo na stronie https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-komunikacja-interpersonalna/

  • KM Studio - szkolenia | lub online
  • 90-430 Łódź, Piotrkowska 125
  • woj. Łódzkie
Termin: 2024-05-09 - 2024-05-10
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-06-11 - 2024-06-12
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-07-09 - 2024-07-10
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-08-08 - 2024-08-09
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-09-10 - 2024-09-11
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy).

Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacji
KM Studio - szkolenia

Kurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów.

Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór.

Sztuka dyskusji
KM Studio - szkolenia

Celem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców.

Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
KM Studio - szkolenia

Szkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem.

Praca w zespole - praca zespołowa
KM Studio - szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole.

Coaching w zarządzaniu
KM Studio - szkolenia

Szkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych.

Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzić
KM Studio - szkolenia

Szkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby.

dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowania
KM Studio - szkolenia

Szkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy

Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkolenia
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Komunikacja interpersonalna skuteczne przekazywanie i odbiór informacji, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, kompetencje biznesowe, asertywność, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, komunikacja wewnętrzna, Łódź. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.