Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Kompetencje menedżera w czasach kryzysu

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Kompetencje menedżera w czasach kryzysu>>>

 

 

Czas kryzysu bardzo mocno weryfikuje kompetencje menedżera.

Nietypowe czasy wymagają umiejętności, które pomogą firmie przejść przez trudny dla organizacji czas.
Menedżer odpowiada nie tylko za wynik firmy, ale także za bezpieczeństwo zespołu. To od jego decyzji zależy, czy biznes nie poniesie ogromnych strat, a tym samym czy pracownicy utrzymają pracę.

Odpowiednie kompetencje mogą wspierać menedżerów w czasach kryzysu. Warto sprawdzić, w jaki sposób kadra jest przygotowana do pełnienia funkcji w trudnych dla organizacji czasach. I rozwinąć te umiejętności, które użyte w odpowiednim momencie zabezpieczą dobro przedsiębiorstwa.

Szkolenie przygotowane jest w formie warsztatów aktywizujących uczestników kursu, dzięki czemu będzie możliwość zastosowania wiedzy w praktyce.

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Z tego szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jakie kompetencje są dla menedżera najważniejsze w czasie kryzysu i jak je rozwijać:

  • Dlaczego umiejętność komunikacji jest źródłem sukcesu w czasach kryzysu?
  • W jaki sposób zarządzać zmianą, aby przeprowadzić zespół przez kryzys?
  • Jaki powinien być przywódca zarządzający w niestandardowych czasach?
  • Dlaczego kreatywność i inspiracja są teraz tak ważne?
  • W jaki sposób tworzyć wygrywający zespół?
  • Jakie talenty miękkie pomogą menedżerowi z czasie kryzysu?

 

Szkolenie polecamy dla: 

  • Dla kadry zarządzającej
  • Dla pracowników odpowiadających za biznes
  • Dla osób, które są na programach menedżerskich
  • Dla osób, które dostały niedawno awans na stanowisko menedżera


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • dyskusje
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • indywidualne testy zachowań
  • warsztatowe ćwiczenia


PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I  KOMUNIKACJA

  1. komunikacja pisana - zasady
  2. zachowania obronne i wspierające
  3. reakcja na opór
  4. test na komunikatywność
  5. bariery w komunikacji
  6. konflikt w komunikacji
  • źródła konfliktów
  • test na rozwiązywanie konfliktów
  • sposoby rozwiązywania konfliktów
  1.  praca zdalna – system spotkań

MODUŁ II. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

  1. akceptacja zmiany
  2. test: czy jesteś otwarty na zmiany
  3. opór na zmiany w zespole i jak sobie z nim razić

MODUŁ III. PRZYWÓDZTWO

  1.  z roli kontrolera na doradcę
  2. pewność siebie
  3. konsekwencja
  4. motywowanie
  5. podejmowanie ryzyka
  6. test jakim typem lidera jesteś

MODUŁ IV.  KREATYWNOŚĆ I INSPIRACJA

  1. poszukiwanie nowych rozwiązań
  2. inspirowanie
  3. rozgrzewki kreatywne - przykłady

MODUŁ V.  TEAM WORK

  1. co wyróżnia dobry zespół?
  2. cechy nieefektywnego zespołu
  3. metoda 6 kapeluszy Edwarda De Bono
  4. jak wykorzystać talenty zespołu do pracy zdalnej?


MODUŁ VI. TALENTY MIĘKKIE

  1. empatia
  2. test na empatię
  3. jak eliminować stres w zespole
  4. test na poziom stresu
  5. zaufanie
  6. samodyscyplina

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Kompetencje menedżera w czasach kryzysu, Szkolenie Biznesowe, Zarządzanie, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, inne, menedżerskie, kierownicze, zarządzanie zmianą, . otwarte, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.