Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. 3-dniowe warsztaty praktyczne w Z, Szkolenie Informatyczne IT, Biznesowe, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, administracja IT, procesy biznesowe, zarządzanie projektami, procesy biznesowe, Zakopane. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. 3-dniowe warsztaty praktyczne w Z

  • Termin: 2018-05-15 - 2018-05-18
  • Lokacja: Zakopane, Małopolskie
  • Cena netto: 2190.00 2080.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2559.02 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 
 

 

Terminy i miejsca szkolenia

Miejsce      

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

Liczba dni

Liczba godzin

Zakopane

2018-03-13

2018-03-16

3

24

Zakopane

2018-05-15

2018-05-18

3

24

Zakopane

2018-07-03

2018-07-06

3

24

Zakopane

2018-09-11

2018-09-14

3

24

Szkolenia w Zakopanem organizujemy w następujących obiektach:

Miejsce szkolenia: Hotel ***Mercure ul. Szymaszkowa, 34-500 Zakopane
możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel:
-basen
-sauna
-fitness
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.

Miejsce szkolenia: Grand Hotel ****Stamary ul. T. Kościuszki 19, 34-500 Zakopane 

W dwupoziomowym Wellness & SPA (600m2) Uczestnicy w ramach szkolenia mogą korzystać z:
-basenu z podwodnym systemem hydroterapii
-kameralnego jacuzzi
-sauny fińskiej, łaźni parowej i kabiny na podczerwień
-siłowni
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu
bezpłatny parking.



*W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu, w którym odbędzie się szkolenie, na hotel o takim samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.

 

Grupa docelowa:

Program szkolenia przeznaczony jest dla osób chcących zdobyć kompleksową wiedzę w zakresie skutecznego organizowania i zarządzania projektami. Głównymi adresatami są więc specjaliści oraz kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla zarządzania.
 

Cel szkolenia:

1.Przekazanie uczestnikom szkolenia wiedzy z zakresu zarządzania projektami oraz roli i zadań kierownika projektu.
2.Nabycie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności, które będą mogli wykorzystać w pracy jako członkowie zespołów projektowych. 
3.Zachęcenie uczestników do wykorzystania nabytych umiejętności i poznanych technik w pracy codziennej.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodami i technikami skutecznego zarządzania projektami stanowiącymi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów, ograniczeń i osiągnięcia zakładanych rezultatów. Wiodącym celem warsztatów jest przedstawienie uczestnikom skutecznych metod i technik w zakresie planowania i kontrolowania projektów, zarządzania zmianą oraz ryzykiem przy wykorzystaniu praktycznych i sprawdzonych narzędzi. Bezpośrednie ich odniesienie do cyklu życia projektu i studiów przypadków umożliwi ich łatwą adaptacje we własnej organizacji m.in. poprzez analizę uwarunkowań organizacyjnych, finansowych i wykorzystaniu potencjału zespołu projektowego. Warsztat szkoleniowy ma charakter autorski i został opracowany na bazie doświadczeń wynikających z realizacji szeregu przedsięwzięć projektowych.

Trener będzie omawiał zintegrowane podejście do zarządzania projektem czerpiąc inspirację z takich metodyk jak: PMBoK, PRINCE2, AGILE, SCRUM m.in. przy wykorzystaniu: techniki analizy ścieżki krytycznej, techniki opartej na produktach, analizy powiązań logicznych między działaniami, zdarzeniami lub decyzjami. W ramach programu omówione zostaną główne ograniczenia, których nieuwzględnienie podczas realizacji własnych przedsięwzięć może skutkować brakiem realizacji celów organizacji i osiągnięcia oczekiwanych korzyści. 

Dzięki prezentacji i inspirującym ćwiczeniom dotyczącym tworzenia spójnej struktury projektowej uczestnicy zyskują możliwość doskonalenia swych umiejętności poprzez: właściwe formułowanie wymagań dla projektu, tworzenie struktury podziału pracy, struktury podziału produktów. Warsztaty szkoleniowe dają szansę na poznanie zaawansowanych technik dających możliwość optymalizacji własnych przedsięwzięć i skupieniu się na realizacji złożonych projektów.
 

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy będą wiedzieli:
1.Zrozumieją na czym polega praca skutecznego Kierownika Projektu.
2.Poznają terminologię stosowaną w zarządzaniu projektami.
3.Będą znali najpopularniejsze metodyki zarządzania projektami.
4.Poznają cały cykl życia projektu.
5.Poznają techniki zarządzania ryzykiem w projekcie.
6.Poznają techniki zarządzania budżetem projektowym.
7.Poznają techniki zarządzania jakością.
8.Poznają w jaki sposób opracowywać harmonogramy uwzględniając wszystkie obszary wiedzy w zarządzaniu projektami. 
9.Będą wiedzieli jak zarządzać interesariuszami projektu.
10.Monitorować postępy prac oraz definiować kamienie milowe.

Uczestnicy będą potrafili:
1.Zainicjować projekt.
2.Sporządzić plan realizacji projektu (harmonogram, budżet, zasoby).
3.Zarządzić ryzykiem, budżetem, jakością.
4.Zapewnić właściwą komunikację w ramach zespołu projektowego.
5.Monitorować realizację projektu.
6.Oceniać główne ograniczenia i konstruktywnie zarządzać zagadnieniami projektowymi.  
7.Tworzyć harmonogramy wykorzystując m.in. technikę PERT, analizować ścieżkę krytyczną oraz opracowywać wykresy Gantta.
8.Definiować wymagane zasoby do realizacji przedsięwzięć. 
9.Oceniać posiadane rezerwy i optymalnie wykorzystać potencjał własnych zespołów.
10.Monitorować postępy prac oraz definiować kamienie milowe.
11.Jak zastosować metodę wartości wypracowanej i jak oceniać uzyskane rezultaty. 
12.Zakończyć projekt w kontrolowany sposób zgodnie z oczekiwaniami głównych interesariuszy projektu. 

Korzyści dla Organizacji:
Uczestnicy rozwiną i poszerzą wiedzę na temat nowoczesnego zarządzania projektami oraz zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie planowania, realizacji i kontrolowania złożonych przedsięwzięć. Będą również potrafili wybrać i dostosować do swojej organizacji i specyfiki poszczególne metody i techniki harmonogramowania. Do głównych korzyści wynikających z udziału w szkoleniu warto zaliczyć m.in.: 
1.Umiejętność szacowania kosztów i czasu trwania zadań przy wykorzystaniu różnych technik estymacji.
2.Aktywnie zarządzanie ryzykiem i planowanie pro aktywnych działań wynikających z  przyjętej strategii sterowania. 
3.Wykorzystywanie wiedzy historycznej do eksploracji przyszłych wyników szczególnie w zakresie kosztów i czasów realizacji poszczególnych zadań.
4.Podejmowanie optymalnych decyzji na podstawie analiz harmonogramu i zależności pomiędzy zadaniami.  
5.Łatwiejsze osiąganie zamierzonych celów.
6.Nabycie umiejętności właściwego przygotowywania projektów.
7.Dostrzeganie punktów krytycznych i ograniczeń we własnych projektach.
8.Reagowanie na symptomy niekorzystnych zmian zachodzących w projektach.
9.Zarządzać w odpowiedni sposób relacjami dostawcami i odbiorcami wyników projektów. 
10.Świadomie zarządzać zmianami w projekcie.
11.Zarządzać etapami projektu i ich zakresem. 
12.Umiejętność budowania strategii komunikacji.
 

Metodologia:

Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych:

-Warsztaty, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami. 
-Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów zarządzania. 
-Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów.

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

 

Trener:

Tomasz Kurek
Specjalizacja trenerska:
Wybitny trener biznesu i konsultant z kilkuletnim doświadczeniem menedżerskim w organizacjach. Specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji długofalowych strategii rozwoju z wykorzystaniem narzędzi myślowych Teorii Ograniczeń oraz w ich realizacji w oparciu o zarządzanie projektami. Przedsiębiorca, menedżer i doradca w zakresie zarządzania organizacjami i zespołami projektowymi. Doradzał przy opracowaniu kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych wprowadzających do oferty firm nowe produkty i usługi. Współtworzył kilkanaście strategii rozwoju firm i instytucji publicznych, strategii komercjalizacji wynalazku i pozyskania inwestora. Zwolennik ciągłego i dobrze zaplanowanego doskonalenia organizacji w oparciu o zestaw narzędzi dobranych indywidualnie do jej sytuacji i potrzeb. Aktualnie zajmuje stanowisko Dyrektora Departamentu Inwestycji w Agencji Rozwoju Innowacji Sp. z o.o. oraz zarządza dwoma innymi firmami. Zajęcia prowadzi żywiołowo z powodzeniem zachęcając osoby uczestniczące do licznych aktywności, inspiruje do zmian, rozwoju i podnoszenia efektywności organizacji.
 

Program szkolenia:

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|
 
 
TEN INTERDYSCYPLINARNY WARSZTAT BĘDZIE NIEZWYKLE CENNYM DOŚWIADCZENIEM PRAKTYCZNYM DAJĄCYM MOŻLIWOŚĆ OPANOWANIA UMIEJĘTNOŚCI, DZIĘKI KTÓRYM MOŻNA OPTYMALNIE WYKORZYSTAĆ WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI NAJCENNIEJSZYCH ZASOBÓW W REALIZOWANYCH PRZEDSIĘWZIĘCIACH CZYLI LUDZI.

MODUŁ I – ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 
WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH
-Prezentacja trenera,
-Prezentacja uczestników szkolenia,
-Omówienie zakresu i harmonogramu szkolenia. 
 
WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI.
-Co to są projekty, programy, portfele? – definiowanie głównych pojęć.
-Dlaczego należy stosować metodyki zarządzania projektami?
-Dlaczego projekty się nie udają? – czyli czerpanie z doświadczeń. 
-Dlaczego projekty się udają?  - przegląd zastosowanych metod w praktyce. 
-Cykl życia projektu, a cykl życia produktu – model procesowy.
-Analiza środowiska i udziałowców – kluczowi interesariusze projektu i ich wymagania.
-Główne czynniki wpływające na rezultaty projektu.
 
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM I KOMUNIKACJĄ.
-Plan komunikacji – główne zasady jego opracowania.
-Struktura Organizacyjna Projektu i przegląd głównych ról:
o    Zespół zarządzania projektem. 
o    Role i obowiązki zespołu projektowego.
o    Komitet sterujący: Przewodniczący, Główny Dostawca, Główny Użytkownik.
o    Kierownik Projektu
o    Kierownik zespołu wykonawczego i Zespół wykonawczy.
o    Nadzór i Wsparcie.
o    Projekt w środowisku Klient-Dostawca.
-Macierz obowiązków.
-Identyfikacja zakresu informacyjnego dla interesariuszy projektu.
 
FAZA 1 - POMYSŁ NA PROJEKT.
-Identyfikacja potrzeb i określenie możliwości organizacji.
-Opracowanie koncepcji projektu.
-Ocena opłacalności finansowej koncepcji projektu.
-Identyfikacja interesariuszy projektu oraz ocena ich nastawienia i wpływu na projekt.
-Wymagania projektu – główne zasady formułowania wymagań.
-Zainicjowanie projektu.
 
FAZA 2 -  PLANOWANIE PROJEKTU.
-Cel fazy planowania projektu.
-Struktura podziału pracy (WBS):
o    Tworzenie struktury podziału pracy.
o    Metoda ścieżki krytycznej.
o    Wykres Gantta.
o    Uwzględnianie czynności zarządczych i zarządzania ryzykiem w planie i harmonogramie
o    Bilansowanie zasobów.
-Definiowanie produktów projektu:
o    Zarządzanie wytwarzaniem produktów projektu.
o    Technika planowania opartego na produktach.
o    Struktura podziału produktów projektu.
o    Diagram następstwa produktów.
-Szacowanie budżetu i czasu realizacji – przegląd głównych technik i poziomów dokładności.
-Planowanie harmonogramu.
-Diagramy sieciowe – metoda ścieżki krytycznej [studium przypadku.
- Macierz kompromisów projektowych.
-Intensywność wykorzystania i bilansowanie zasobów.
-Planowanie zarządzania ryzykiem.
-Planowanie zamówień.
-Planowanie jakości.

MODUŁ II – ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
PRZEGLĄD ZREALIZOWANYCH ZAGADNIEŃ W I DNIU WARSZTATÓW. 
FAZA 3 - PROJEKTOWANIE.
-Czynności wykonywane w fazie projektowania.
-Specyfikacja techniczna projektu – czyli co mamy wykonać? 
-Przegląd technik projektowania.
-Formy realizacji zakresu:
o    Budowa.
o    Zakup.
o    Zlecenie na zewnątrz.
o    Modele współpracy z kontrahentami. 
 
FAZA 4 – SKUTECZNA REALIZACJA PROJEKTU.
-Plany bazowe i ich wykorzystanie przez zespół projektowy.
-Zarządzanie zmianami i ich wpływ na kryteria sukcesu.
-Zarządzanie ryzykiem – wykorzystanie szans i eliminacja zagrożeń. 
o    Identyfikacja czynników ryzyko.
o    Reakcje na ryzyko.
o    Identyfikacja ryzyka i planowanie działań zapobiegawczych.
-Sprawozdawczość wykonania – monitoring realizacji projektu.
-Audyt, ocena i monitorowanie wykonania zakresu projektu.
-Metoda wartości wypracowanej (ang. Earned Value).
-Ratowanie zagrożonych projektów w praktyce.
-Zarządzanie zagadnieniami i zmianami w projekcie.
 
FAZA 5 -  ROZLICZENIE I ZAMKNIECIE PROJEKTU.
-Weryfikacja zakresu i akceptacja (odbiór) przez zamawiającego.
-Zamknięcie administracyjne i zamknięcie kontraktów.
-Przekazanie wyciągniętych wniosków do przyszłych projektów.
-Rozliczanie projektu i przedstawienie osiągniętych rezultatów głównym interesariuszom projektu.
PODSUMOWANIE II DNIA WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.

MODUŁ III – ZARZĄDZANIE HARMONOGRAMEM I KONTROLĄ BUDŻETU PROJEKTU.
 
TECHNIKI SZACOWANIA CZASU TRWANIA PROJEKTU.
-Szacowanie ram czasowych projektu.
-Narzędzia wspierające harmonogramowanie projektu:
o    Struktura podziału pracy (ang. Work Breakdown Structure).
o    Diagram sieciowy.
o    Wyznaczenie ścieżki krytycznej – elementy na które należy zwrócić szczególną uwagę. 
o    Technika PERT.
o    Konstruowanie wykresu Gantta.
o    Wyznaczanie kamieni milowych.
o    Technika delficka. 
-Co to jest plan bazowy? – czyli do czego będziemy porównywać realizację.
-Kontrolowanie harmonogramu realizacji.
-Ocena i prognozowanie projektu.
-Zarządzanie zmianami w projekcie – klucz do zarządzania integralnością. 
 
ESTYMACJA BUDŻETU PROJEKTOWEGO.
-Podstawowe pojęcia finansowe:
o    Rodzaje kosztów.
o    Próg rentowności.
o    Uzasadnienie ekonomiczne realizacji projektu.
o    Podstawowe wskaźniki rentowności.  
-Metody szacowanie kosztów projektowych.
-Sprawozdawczość finansowa w projektach.

MODUŁ IV – ZARZĄDZANIE RYZYKIEM NA PROJEKCIE.
WPROWADZENIE DO ZARZADZANIA RYZYKIEM.
-Podstawowe definicje dotyczące ryzyka.
-Korzyści z zarządzania ryzykiem.
-Odpowiedzialność Kierownika Projektu w procesie zarządzania ryzykiem.
- Typy ryzyk.
-Cechy zdarzeń ryzyka.
 
PROCES ZARZĄDZANIA RYZYKIEM.
-Planowanie zarządzania ryzykiem.
-Identyfikacja ryzyka:
o    Zasady identyfikacji ryzyka.
o    Narzędzia wspierające w identyfikacji ryzyk.
-Analiza ryzyka:
o    Zasady analizy ryzyk.
-Priorytetyzacja ryzyk.
-Reakcje na ryzyko:
o    Reakcje na zagrożenie.
o    Reakcje na sznase.
-Monitorowanie i kontrola ryzyk.
-Ocena ryzyk.
 
PRZEGLĄD NARZĘDZI I TECHNIK DO ANALIZY RYZYKA.
-Metodyka zarządzania ryzykiem M_o_R (ang. Management of Risk). 
-Przegląd technik i narzędzi do analizy ryzyk.
o    Technika RBS.
o    Technika PERT. 
o    Drzewa produktów. 
o    Drzewa decyzyjne.
o    Metoda Delficka.
o    Burza Mózgów.
o    Symulacja Monte Carlo. 
o    Metody priorytetyzacja i wizualizacji ryzyk.
-Rejestr Ryzyka – narzędzie integrujące. 
 
ZARZĄDZANIE ZMIANAMI W PROJEKCIE.
-Procedury oceny potrzeb projektu. 
-Określenie kryteriów kontroli zmian.
-Wybór narzędzi i technik zapewniających realizację oczekiwań klientów. 
-Główne kryteria sukcesu. 

MODUŁ V – ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ NA PROJEKCIE.
ZASADY PLANOWANIA JAKOŚCI W PROJEKCIE.
-Czym jest planowanie jakości?
-Planowanie jakości – materiały wejściowe, narzędzia i techniki. 
-Wymagania jakościowe w projekcie: 
o    Źródła wymagań.
o    Powszechnie występujące właściwości wymagań jakościowych.
o    Hierarchizacja wymagań jakościowych w projekcie.
- Metoda rozwinięcia funkcji jakości.
-Rezultaty planowania jakości.
 
TECHNIKI ZAPEWNIANIA JAKOŚCI W PROJEKCIE.
-Zapewnianie jakości – materiały wejściowe, narzędzia i techniki. 
-Określanie działań zapewniania jakości.
-Badanie potencjału zapewniania jakości.
-Audyty i przeglądy jakości.
-Zapewnianie jakości i kontrola zmian. 
 
NADZÓR I KONTROLA JAKOŚCI W PROJEKCIE. 
-Relacje pomiędzy nadzorem projektu a nadzorem jakości.
-Główne aspekty planowania, zapewniania i kontroli jakości.
-Kontrola jakości – materiały wejściowe, narzędzia i techniki.
-Podstawowe narzędzia kontroli jakości w projektach i procesach dostarczania wartości: 
o    Arkusze kontrolne.
o    Histogramy.
o    Diagramy Pareto.
o    Schematy blokowe.
o    Diagramy przyczynowo-skutkowe.
o    Diagramy rozproszenia.
o    Karty kontrolne.
-Działania kontroli jakości a plan zarządzania jakością w projekcie.
-Rezultaty kontroli jakości. 

PODSUMOWANIE WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
 

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Szczegółowa agenda wydarzenia:
Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).

Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.

Dzień IV:
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia.
 

Inwestycja:

2190 zł netto (+23% VAT) 
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
  • 3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
  • możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
  • dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
1890 zł netto - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
2190 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
2540 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).
 

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura:      Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194     
tel. (61) 6 115 034     
tel. 508 393 926  
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
 

Uwaga:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • Zakopane
  • woj. Małopolskie

Najnowsze szkolenia:

Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) - Kompendium obowiązujących przepisów - 2-dniowe warszta
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) - Kompendium obowiązujących (...)

Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) - Kompendium obowiązujących przepisów - 2-dniowe warszta
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) - Kompendium obowiązujących (...)

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty prakty
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty prakty
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty prakty
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Specjalista ds. rozliczania, księgowania i realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finans
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Specjalista ds. rozliczania, księgowania i realizacji projektów unijnych (...)

Specjalista ds. rozliczania, księgowania i realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finans
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Specjalista ds. rozliczania, księgowania i realizacji projektów unijnych (...)

Specjalista ds. rozliczania, księgowania i realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finans
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Specjalista ds. rozliczania, księgowania i realizacji projektów unijnych (...)

Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne i zabezpieczające w praktyce -
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne (...)

Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne i zabezpieczające w praktyce -
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) - Kompendium obowiązujących przepisów - 2-dniowe warszta
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) - Kompendium obowiązujących (...)

Prawo Budowlane: Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami - 2-dniowe wa
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawo Budowlane: Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi (...)

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty prakty
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Specjalista ds. rozliczania, księgowania i realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finans
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Specjalista ds. rozliczania, księgowania i realizacji projektów unijnych (...)

Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne i zabezpieczające w praktyce -
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne (...)

Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawo
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z dosta
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować (...)

Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych praktyk. 2-dniowe szkoleni
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych (...)

Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej (...)

Fundusze Europejskie 2014-2020. Kompendium wiedzy w zakresie nowej perspektywy finansowej oraz warsz
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Fundusze Europejskie 2014-2020. Kompendium wiedzy w zakresie nowej perspektywy (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.