Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie, Szkolenie Menedżerskie, Biznesowe, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, komunikacja wewnętrzna, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:1550zł

Jest:1350zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

  • Termin: 2018-09-20 - 2018-09-20
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena brutto: Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem. 290.00 145.00 zł (Rabat -50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KC Centrum Rozwoju

  • 43-190 Mikołów, Śląskie
  • Rybnicka 87
  • Telefon: 797 458 721 , 32 220 6826
  • Fax: 32 441 7476
  • Email: kontakt@kccr.pl
  • www: www.kccr.pl
Firma szkoleniowa KC Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. Nauczy sposobu komunikowania się przełożonych z podwładnymi w zakresie oczekiwań dotyczących kluczowych celów i wartości. Ukaże jak jesteśmy manipulowani jako zarządzający i w jakie techniki powinniśmy zastosować, by minimalizować konflikty w zespole. Szkolenie zostało przygotowane dla kadry zarządzającej ze szczegolnym naciskiem na specyfikę środowiska pracy oraz na sytuacje codzienne, z którymi ma do czynienia przełożony.

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

Zasada stawiania i konstruowania celów projektowych S.M.A.R.T.
7 nawyków skutecznego działania wg Stephena R. Coveya
Motywowanie zespołu (najważniejsze zasady motywowania finansowego i pozafinansowego)
Błędy popełniane przy wykorzystywaniu płacy jako elementu motywowania
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna w zespole pracowniczym
Kultura ASK i TELL w zarządzaniu
Techniki manipulacyjne w zespole zawodowym (zasady i techniki)
Asertywna komunikacja szef- podwładny
Przyjmowanie krytyki zawodowej
Przekazywanie krytyki pracownikowi
Tajniki udanej komunikacji w pracy- komunikacja pozytywna
Umiejętność aktywnego słuchania, przeformułowania, wydawania poleceń, wyrażania krytyki- ćwiczenia
Zasady interpretacji komunikatów werbalnych, niewerbalnych i podprogowych kierownika i pracowników
Szef bez autorytetu (reguła zarządzania czasem 5-10-15, strefa graniczna 3 h, dysharmonizacja, formalizowanie, reguła uogólnienia, synchronizacja)

 

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.

 

Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

 

 

PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB

PROMOCJA 4+1
Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.

PROMOCJA 50%
Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem.

 

Wydarzenie zawiera:

szkolenie, dwudaniowy obiad,  indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia

 

Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.

  • Ośrodek Dydaktyczny KC Centrum Rozwoju
  • 00-002 Warszawa, Kopińska 12/16
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2018-09-20 - 2018-09-20
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-09-27 - 2018-09-27
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-09-27 - 2018-09-27
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-10-04 - 2018-10-04
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-10-04 - 2018-10-04
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-10-11 - 2018-10-11
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-10-11 - 2018-10-11
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-10-18 - 2018-10-18
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-10-18 - 2018-10-18
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-10-18 - 2018-10-18
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-10-25 - 2018-10-25
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-10-25 - 2018-10-25
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-11-08 - 2018-11-08
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-11-08 - 2018-11-08
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-11-12 - 2018-11-12
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-11-15 - 2018-11-15
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-11-15 - 2018-11-15
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-11-22 - 2018-11-22
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-11-22 - 2018-11-22
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-11-29 - 2018-11-29
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-12-06 - 2018-12-06
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-12-06 - 2018-12-06
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-12-13 - 2018-12-13
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-12-13 - 2018-12-13
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-12-20 - 2018-12-20
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2018-12-20 - 2018-12-20
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 290.00 145 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Najnowsze szkolenia:

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem
KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych
KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy/organizacji
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez i odpowiadają za wizerunek instytucji.

PROFESJONALNA SEKRETARKA - skuteczna komunikacja w procesie obsługi klienta
KC Centrum Rozwoju

PROFESJONALNA SEKRETARKA -skuteczna komunikacja w procesie obsługi klienta. Szkolenie przeznaczone dla sekretarek biznesowych i pracowników administracyjno - biurowych

Mapowanie Strumienia Wartości w przedsiębiorstwie- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie praktyczne poświęcone metodzie optymalizacji procesu produkcyjnego w analitycznym ujęciu VSM. Warsztat obejmuje analizę przepływu oraz sposobów pracy ze stworzoną mapą jako narzędziem eliminowania strat w procesie produkcyjnym.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.