Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

KIEROWANIE ZESPOŁEM - Trening Menedżerski, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, efektywna komunikacja, sprzedaż/handlowe, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-01-22

Było:1300zł

Jest:700zł

Podstawowe informacje

KIEROWANIE ZESPOŁEM - Trening Menedżerski

  • Termin: 2017-01-30 - 2017-01-31
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1890.00 zł
  • Cena brutto: 2324.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Aktywne szkolenie warsztatowe

KIEROWANIE ZESPOŁEM

trening menadżerski



Dobry szef to Przywódca

Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko?

Czy umiesz wydobyć z nich to co najlepsze?

Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy?

Czy chcesz by byli najlepszym zespołem?

 

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ!!!

POZNAJ SKUTECZNE METODY KIEROWANIA i MOTYWACJI pracowników aby dali z siebie wszystko!!



EFEKTY SZKOLENIA:

  • zwiększenie skuteczności zespołu, aby był on podstawą satysfakcji Klienta;

  • wyposażenie menedżerów w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznej motywacji oraz przekazywania i kontroli realizacji zadań oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych;

  • umiejętność skutecznego motywowania zespołu do pracy i wyzwalania w nim chęci działania;

  • program oparty jest na przełomowym podejściu pozwalającym uniknąć typowych błędów, częstokroć prowadzących do poważnych błędów biznesowych i w konsekwencji porażki na stanowisku;

  • umiejętność budowy swojego pozytywnego wizerunku jako przywódcy;

  • umiejętność ustalania długo i krótkoterminowych celów i priorytetów;

  • diagnoza słabych i mocnych stron oraz stojących przed nami szans i zagrożeń.

 

 

 

SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW

Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

 

Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.

 

 

METODA SZKOLENIOWA

80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.

20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

 

  • ćwiczenia,

  • studia przypadków,

  • gry sytuacyjne,

  • mikro-wykłady,

  • symulacje

  • dyskusje moderowane,

  • autoprezentacje i odgrywanie ról.

 

 



Ze względu na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Magdalena z Katowic:

    Szkolenie jest bardzo dobrym doświadczeniem. Pozwoliło spojrzeć na problem z innej strony. Dzięki szkoleniu wprowadzę nowe zasady w firmie, przyjaźnie podejdę do pracownika. Szkolenie profesjonalne na wysokim poziomie, przykłady na własnych doświadczeniach. Bardzo owocne”

  • Radosław z Warszawy:

    Najlepsze szkolenie w którym uczestniczyłem w tym roku (a byłem na 4) Największa ilość przydatnej wiedzy którą można bezpośrednio wykorzystać”

  • Krzysztof z Warszawy:

    jak zwykle bardzo dobre wrażenia z perspektywą na udział w kolejnych”

  • Wojciech z Warszawy:

    Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Informacje uzyskane były bardzo skoncentrowane na temat szkolenia, były bardzo przydatne, oraz atmosfera jest super podczas szkolenia”

  • Piotr z Krakowa:

    szkolenie było przeprowadzone w miłej atmosferze. Zakres wiedzy prowadzącego na temat szkolenia był duży i dobrze przekazany co pozwoli mi nabytą wiedzę wykorzystać w pracy zawodowej”

  • Paweł z Katowic:

    ciekawe, aktywizujące, mądrze przygotowane i dobrze przeprowadzone. Poznałem cechy dobrego lidera, poznałem swoje błędy i dowiedziałem się jak je poprawić. Szkolenie bardzo inspirujące, przebiegające w dobre atmosferze, zachęcające do pracy nad sobą”

     

PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH

Quo vadis? - Profil skutecznego przywódcy.
Już na samym początku szkolenia uczestnicy wspierani przez trenera kreślą wzór skutecznego przywódcy, do którego chcieliby dążyć.
Zidentyfikowane też zostają przeszkody i bariery na jakie mogą napotkać.

 

Co to jest zarządzanie/przewodzenie?
Rola menedżera a rola lidera.

 

Funkcje kierowania.
Czy planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola to już naprawdę wszystko co warunkuje osiąganie rezultatów?
Uświadomienie uczestnikom dodatkowych aspektów związanych ze skutecznym przewodzeniem zespołom pracowniczym.
Jak planować i organizować pracę w zespole (cele i zadania zespołu)?

 

Style kierowania.
Rzecz o zarządzaniu sytuacyjnym.
Zła wiadomość: NIE MA WYTRYCHU, który sprawdzi się w każdych okolicznościach.

 

Dlaczego ludzie mówiący tym samym językiem często nie potrafią się porozumieć?
Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
Jak efektywnie przekazywać polecenia ?

 

Motywacja – a cóż to takiego?
Przegląd teorii motywacji.
Kiedy ludzie zaczynają pracować tylko dla pieniędzy?
Najskuteczniejsze narzędzia motywacji.
Pochwała vs. (motywująca) nagana.

 

Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole ?
Ludzie unikają odpowiedzialności – gdzie tkwi przyczyna?

 

Skuteczne delegowanie.
Jeszcze delegowanie czy już spychologia?
Zasady delegowania.
Najczęściej popełniane błędy.

 

Kontrola – motywuje czy zniechęca?
Warunki konieczne do tego aby kontrola była motywująca.
Narzędzia kontroli.
Jak sprawić aby podwładni „z radością” wypełniali raporty.

 

Efektywne zebrania ?
Żadna wielka idea nie zrodziła się na meetingu firmowym,
ale wiele głupich znalazło tam 
swój kres.”

Czy naprawdę musi nudno?
Najczęstsze błędy i sposoby ich unikania.

 

Uniwersalne i ponadczasowe prawa zarządzania.
Cztero-punktowa, skuteczna recepta na trwały sukces.

 

Poszukiwanie i kreowanie liderów.
Co odróżnia miernoty od prawdziwych przywódców?

 

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Czas trwania:16 h szkoleniowych - 2 dni szkoleniowe

Terminy:

  • 30-31 stycznia Warszawa

  • 23-24 lutego Kraków

  • 20-21 marca Poznań

 

Koszt inwestycji:

  • Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem:  1490,00 zł netto/os + 23% VAT  

  • Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem:  1690,00 zł netto/os + 23% VAT 

  • Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem:  1890,00 zł netto/os + 23% VAT  

 

II , III i IV osoba z firmy - 1290,00netto + 23% VAT  V osoba – gratis


Cena zawiera:

  • Konsultacje z ekspertem VIDIpo szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) - bezterminowo

  • materiały szkoleniowe,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • 4x przerwa kawowa, 2x obiad,

  • pomoc i doradztwo po szkoleniu

* szkolenie finansowane ze środków publicznych zwolnione z VAT

 

WARTO SKORZYSTAĆ RÓWNIEŻ:

 

  • MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW I BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA

  • KIEROWANIE ZESPOŁEM - POZIOM ZAAWANSOWANY

  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2017-02-23 - 2017-02-24
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1890.00 1690 zł (Last Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2017-03-20 - 2017-03-21
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1890.00 1690 zł (Last Minute -200zł)

-200zł

Najnowsze szkolenia:

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwalazrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanychemocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Profesjonalne Negocjacje
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie z negocjacji, profesjonalne negocjajce

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwalazrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanychemocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Savoir-vivre w biznesie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą… Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacjeEfektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego (...)

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Mobbing, dyskryminacja, molestowanie - metody radzenia sobie z przemocą w pracy
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem szkolenia jest uświadomienie uczestników w zakresie rozpoznawania znamion mobbingu oraz przedstawienie, w jaki sposób korzystać z procedury antymobbingowej jeśli taka istnieje w danym przedsiębiorstwie.

Obrona ceny w procesie sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Cele i kryteria sukcesu w pracy z Klientem - wzmocnienie świadomości, kontakt z Klientem -niezbędne narzędzia i zaawansowane techniki

Ochrona danych osobowych w przedsiębiorstwie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie ma za zadanie przedstawić w jasny i zrozumiały sposób temat ochrony danych osobowychw przedsiębiorstwie.

Pozyskiwanie Klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Metoda typologii Klientów - techniki indywidualnego dostosowywania obsługi Klienta do osoby

Przejmowanie Klientów Konkurencji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zwiększenie efektywności handlowców dzięki poznaniu technik przejmowania Klientów konkurencji. Rozwój efektywnych technik pozytywnego oddziaływania na Klienta, zasady skutecznego komunikowania się z Klientem.

Więcej...

Najnowsze kursy:

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY- aktywne szkolenie oparte o ćwiczenia i sceny

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce Aktywne szkolenie z budowania zespołu i kierowania
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Kurs dla kadry kierowniczej z zakresu budowani i kierowania zespołem

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.