Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Kierowanie zespołem - trening menadżerski

  • Termin: 2019-05-16 - 2019-05-17
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1990.00 1690 zł (Rabat -300zł)
  • Cena brutto: 1690.00 zł (Vat 0%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Dobry szef to przywódca!

Czy Twoi ludzie dają z siebie wszystko? Czy umiesz wydobyć z nich to, co najlepsze? Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy? Czy chcesz, by byli najlepszym zespołem?


Szkolenie KIEROWANIE ZESPOŁEM-TRENING MENADŻERSKI to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego szefa, kierownika, menadżera.

 

Główny cel warsztatów to wyposażyć kadrę kierowniczą w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznej motywacji oraz przekazywania i kontroli realizacji zadań, jak również rozwiązywania sytuacji konfliktowych.


Korzyści dla Ciebie:

poznasz skuteczne narzędzia kierowania zespołem
dowiesz się jak skutecznie delegować, kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy wykonywali je z ochotą
poznasz techniki radzenia sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami
Twój zespół będzie pracować wydajniej i wzrośnie jego jakość pracy
poznasz metody skutecznego motywowania zespołu do pracy i wyzwalania w nim chęci działania


Jako szef, właściciel, przedsiębiorca masz świadomość, że zyskowny biznes osiągniesz tylko wtedy kiedy Twój Zespół będzie skuteczny! Prawdziwi przywódcy angażują pracowników do działania. Stwarzają zespoły, które są zdolne i zmotywowane do osiągania celów. Inspirują do wyzwań i szukania nowych rozwiązań.


ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ!!!  POZNAJ SKUTECZNE METODY KIEROWANIA i MOTYWACJI pracowników, aby dali z siebie wszystko!

 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 


Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.


Czas trwania2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla istotne dla Twoich pracowników. Szczegóły do ustalenia.
 


„LIDEREM JEST TEN, KTO WIDZI WIĘCEJ NIŻ INNI, PATRZY DALEJ NIŻ INNI I KTO DOSTRZEGA RZECZY, ZANIM ZOBACZĄ JE INNI". EIMSLEROY 


CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ KADRY KIEROWNICZEJ? Szkolenie dedykowane tylko dla Twojej firmy. Napisz wiadomość na szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75   


PROGRAM SZKOLENIA:

Osobowość lidera.
Zadania lidera.
Style przywództwa.
Zidentyfikowane też zostają przeszkody i bariery na jakie mogą napotkać.
Rola menedżera a rola lidera.

Funkcje kierowania.
Czy planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola to już naprawdę wszystko co warunkuje osiąganie rezultatów?
Uświadomienie Uczestnikom dodatkowych aspektów związanych ze skutecznym przewodzeniem zespołom pracowniczym.
Jak planować i organizować pracę w zespole (cele i zadania zespołu)?

Dlaczego ludzie mówiący tym samym językiem często nie potrafią się porozumieć?
Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
Jak efektywnie przekazywać polecenia?
Proces komunikacji z podwładnymi.
Sztuka zadawania właściwych pytań.

Motywacja – a cóż to takiego?
Przegląd teorii motywacji.
Kiedy ludzie zaczynają pracować tylko dla pieniędzy?
Najskuteczniejsze narzędzia motywacji.
Pochwała vs. (motywująca) nagana.

Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole?
Ludzie unikają odpowiedzialności – gdzie tkwi przyczyna?

Skuteczne delegowanie.
Jeszcze delegowanie czy już spychologia?
Zasady delegowania.
Najczęściej popełniane błędy.

Kontrola – motywuje czy zniechęca?
Warunki konieczne do tego, aby kontrola była motywująca.
Narzędzia kontroli.
Jak sprawić, aby podwładni „z radością” wypełniali raporty.

Efektywne zebrania.
„Żadna wielka idea nie zrodziła się na meetingu firmowym, ale wiele głupich znalazło tam swój kres.”
Czy naprawdę musi być nudno?
Najczęstsze błędy i sposoby ich unikania.


Więcej na www.superszkolenia.pl -------> KIEROWANIE ZESPOŁEM - TRENING MENADŻERSKI
  • Hotel Witek
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2019-06-27 - 2019-06-28
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1990.00 1690 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2019-07-30 - 2019-07-31
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1990.00 1690 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2019-08-27 - 2019-08-28
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1990.00 1690 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta 
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

IQ, EQ - Zarządzanie emocjami – warsztaty
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem treningu jest rozwijanie umiejętności składających się na inteligencję emocjonalną. Umiejętność ich wyrażania, panowania nad nimi, dystansowania się do emocji innych zdobycie wiedzy i umiejętności.

Więcej...

Najnowsze kursy:

RODO 2018
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

 Celem szkolenia jest przekazanie praktycznych informacji, które zobrazują kluczowe zmiany, jakie czekają nas w przepisach z zakresu ochrony danych osobowych. RODO wprowadza bardzo istotne zmiany w stosunku (...)

Techniki sprzedaży i cold calling
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

 Firmom pragnącym przeszkolić większą liczbę pracowników, oferujemy realizację szkoleń w trybie dedykowanym z szerokiego zakresu tematycznego. Szkolenia takie dopasowujemy ściśle do wymogów naszych (...)

ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko? Czy umiesz wydobyć z nich to, co najlepsze? Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy? Czy chcesz, by byli najlepszym zespołem?Współczesny menedżer - niezależnie od (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Kierowanie zespołem - trening menadżerski, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, menedżerskie, kierownicze, zarządzanie zmianą, Kraków. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.