Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-07-21

Było:1580zł

Jest:1480zł

Podstawowe informacje

Kierowanie zespołem pracowniczym - Trening kreowania własnego autorytetu i zarządzania personelem

  • Termin: 2019-10-23 - 2019-10-25
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 2110.00 1810 zł (Rabat -300zł)
  • Cena brutto: 2226.30 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl
Firma szkoleniowa Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12


Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

 

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 


 

Cele szkolenia
Celem tego szkolenia jest zaprezentowanie najskuteczniejszej wiedzy z zakresu psychologii poznawczej, oraz Psychologii wywierania wpływu. Przedstawione zostaną techniki wykorzystywane przez osoby na co dzień zajmujące się skuteczną komunikacją z drugim człowiekiem, największych korporacji w kraju, służące uzyskiwaniu celów biznesowych. W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i ćwiczeniach, bazujących na prezentowanej wiedzy.


Korzyści dla uczestników

Wywieranie wpływu. Sztuka perswazji. Sztuka manipulacji. Czym się różnią? Emocje i motywacja. Gdzie tkwi “klucz” do budowania długofalowych relacji z klientem? Na czym polega sztuka zjednywania sobie ludzi? W znajomości technik?
W znajomości tajników ludzkiej osobowości? A może jeszcze, sposób, klucz, reguła, tkwi zupełnie gdzie indziej?


Program szkolenia

Dzień I

1.    Wywieranie wpływu – modele, strategie, zastosowanie:
•    komunikacja – bezpośrednie wywieranie wpływu,
•    jak powstają emocje – pierwszy stopień perswazji,
•    motywacja w komunikacji – perswazja, czy manipulacja,
•    relacje zależne vs nie zależne – jak je wykorzystać,
•    wywieranie wpływu  - model Kim Barens,
•    reguły Wywierania Wpływu –  prof.R Chialdini,
•    inteligencja Emocjonalna – czy można się jej nauczyć.
Ćwiczenie. Uczestnicy na podstawie wybranej (postaci), będą projektować narzędzia wywierania wpływu dla omówionej sytuacji.

2.    Komunikacja – rodzaje, modele, komunikaty:
•    komunikat Ja – komunikat Ty,
•    język oceny vs Jezyk obserwacji – jak skutecznie wybrać,
•    wywieranie wpływu w komunikacji – narzędzia,
•    motywacja w komunikacji – mix modeli,
•    komunikacja werbalna i nie werbalna – dlaczego są równie ważne.
Ćwiczenie. Obserwacja vs Ocena. Uczestnicy przećwiczą zmianę modelu komunikacji, z oceniającej na obserwującej.

3.    Efektywne prezentacje - szanse, zagrożenia, interakcja:
•    przygotowanie do prezentacji - najważniejsze punkty,
•    mowa ciała - szanse zagrożenia,
•    gesty i mimika - jak nas czyta odbiorca,
•    interakcja z grupą - na co położyć nacisk,
•    merytoryka prezentacji - jaki przekaz wybrać,
•    semantyka - dlaczego muszę być spójny.
Ćwiczenie. Mowa ciała. Każdy z uczestników, zaprojektuje skrzynkę narzędziową która umożliwi panowanie na mową ciała.

4.    Komunikacja werbalna – jak być zrozumianym:
•    mówić – co to znaczy w biznesie,
•    mój głos mój autorytet – jak wykorzystać głos w komunikacji (ton, modulacja, pauza),
•    jakie słowa są furtką do słuchaczy,
•    jakich słów i zwrotów nie używać – autodiagnoza,
•    asertywność i zarządzanie konfliktem podczas prezentacji.
Ćwiczenie. Uczestnicy podczas prezentacji przedstawią tekst, zbudowany według zasad omówionych w bloku.


Dzień II i III

1.    Kreacja celów:
•    cele osobiste,
•    cele firmowe,
•    moduł poświęcony uświadomieniu sobie, jakie cele (osobiste i zawodowe) stoją przed nami w przyszłości. Uczestniczy zgodnie z zasadą, NLP, precyzują cele tak, aby na drodze własnego rozwoju osobistego kierować się do celu, a w chwilach słabości pamiętać, co jest celem nadrzędnym oraz że popełniane błędy są niejednokrotnie częścią procesu, który prowadzi do wyznaczonych celów.

2.    Skuteczna komunikacja jako narzędzie kierowania:
•    narzędzia skutecznej komunikacji interpersonalnej,
•    komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w procesie komunikacji,
•    umiejętność aktywnego słuchania w kierowaniu zespołem,
•    bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania,
•    jedną z podstawowych kompetencji każdego człowieka, a w szczególności niezbędną skutecznemu managerowi, jest umiejętność komunikowania się z ludźmi. Model A. Machrabiana pozwoli na określenie kanałów komunikacji, którymi przekazujemy informacje. wskażemy też, jakie podstawowe błędy popełniamy w kontaktach interpersonalnych.

3.    Psychologiczne aspekty w komunikacji:
•    elementy technik wywierania wpływu w procesie komunikacji,
•    czynniki wpływające na funkcjonowanie zespołu - budowanie relacji,
•    ćwiczenia praktyczne,
•    jako doświadczeni managerowie wiemy, jak często uzyskiwanie przychylności innych dla realizacji naszych wizji, zamierzeń, planów lub nawet prostych poleceń nie jest umiejętnością prostą. W tym module przekażemy Państwu, w jaki sposób wykorzystywać wiedzę o psychologii zachowań człowieka w celu optymalnego zarządzania jego motywacją, do realizacji wspólnych celów.

4.    Motywowanie pracowników:
•    rodzaje motywacji,
•    model Maslowa,
•    model Herzberga,
•    rola motywatorów niematerialnych - motywowanie środkami poza finansowymi jako oddziaływanie na sferę potrzeb pracowników,
•    ćwiczenia praktyczne - rozmowa z pracownikiem,
•    motywacja - czyli nic innego jak kontynuacja tematu manipulacji i oddziaływań psychologicznych. Ta część zajęć to wprowadzenie teorii motywacji oraz analiza, diagnoza i decyzja dotycząca wyboru jednej ze strategii motywacji personelu. Moduł ten będzie miał swoje podsumowanie w drugim dniu szkolenia, przy realizacji case'u.

 

5.   Umiejętne delegowanie zadań:
•    czym jest delegowanie zadań?
•    jak delegować, aby wszystko było zrozumiane?
•    rozmowy dyscyplinujące – plan, projektowanie, poziomy,
•    feedback – jak skutecznie korygować lub wzmacniać,
•    FUKO – efektywny Feed Back. Konstruktywna krytyka,
•    jak krytyka jednostki działa na zespół – studium przypadku,
•    delegowanie w zespole, jak korelować zadania z kompetencjami.


6.    Metody budowania autorytetu:
•    podstawowe czynniki budujące autorytet,
•    autorytet funkcji, wiedzy i osobowości,
•    co decyduje o tym, że ludzie oceniają mnie jako dobrego lub złego szefa?
•    wskażemy na konkretne kryteria, którymi kierują się ludzie w dokonywaniu ocen i postaw kierowniczych.

7.    Rola i zadania kierownika:
•    diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem,
•    podstawowe umiejętności menadżera w zakresie kierowania zespołem,
•    czym powinna zajmować się osoba zarządzająca ludźmi a czym w praktyce się zajmuje? Dokonamy refleksji na ten temat, aby zrozumieć istotę kompetencji kierowniczej, która na drodze rozwoju opierać się powinna na diagnozie osobistego potencjału w kierowaniu. Wykorzystamy do tego specjalnie przygotowane testy.

8.    Style zarządzania:
•    test - mój styl zarządzania,
•    diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem,
•    SWOT "osobisty",
•    zrealizowany test na diagnozę potencjału dostarczy nam również informacji dotyczących dominującego stylu zarządzania, jaki uprawiamy w codziennej pracy. Dokonamy analizy czy w wybranych przypadkach wskazany z testu styl ma szansę powodzenia. Zamknięciem tematu diagnozy osobistego potencjału będzie realizacja SWOT'a osobistego, który dostarczy uczestnikom wiele cennych wskazówek i obszarów do własnych przemyśleń.

9.    Analiza poziomu rozwoju pracownika:
•    macierz kompetencji - wytyczanie kierunków rozwoju,
•    klasyfikacja stylu zarządzania na etapach rozwoju pracownika,
•    skuteczny dowódca to taki, który wybierając się na wojnę, zna perfekcyjnie siłę i potencjał swojego "wojska". W naszej codziennej pracy wykorzystanie narzędzia, jakim jest macierz kompetencji pozwoli na dokonanie "przeglądu wojsk" w celu wytyczenia kierunku dalszego ich rozwoju.

10.    Organizacja pracy - zarządzanie sobą i pracownikami w czasie:
•    perspektywa planowania - ustalenie i weryfikacja celów działania,
•    metody ustalania i realizacji priorytetów,
•    analiza zakresu obowiązków,
•    określenie krytycznej ścieżki zakresu obowiązków (reguła PARETO),
•    analiza ABC, zasada Eisenhower'a,
•    ćwiczenia praktyczne,
•    wciąż aktualna zasada PARETO, mówiąca że 20 % działań przynosi 80 % efektów. Motywuje to nas do ciągłego doskonalenia umiejętności wykorzystanie jednego z najcenniejszych zasobów które nam dano - mianowicie czasu. Moduł ten poświęcony będzie jednemu z bardzo istotnych obszarów zarządzania, jakim jest alokacja czasu pracowników w określone zadania. Przekażemy Państwu informację o technikach pozwalających na efektywne organizowanie i priorytetyzowanie zadań.

  • Hotel Ibis Styles
  • 50-083 Wrocław, Pl. Konstytucji 3 Maja nr 3
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2019-07-03 - 2019-07-05
Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie
Cena: 2110.00 zł
Termin: 2019-11-20 - 2019-11-22
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 2110.00 1810 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2019-12-11 - 2019-12-13
Lokacja: ZAKOPANE, Małopolskie
Cena: 2110.00 1810 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Najnowsze szkolenia:

Podatek Dochodowy od osób prawnych
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Opis: zakres podmiotowy ustawy, koszty uzyskania przychodu, zasady unikania podwójnego opodatkowania w CIT, ryczałtowany podatek dochodowy od osób prawnych, podstawa opodatkowania i wysokość podatku, pobór podatku

ONE PIECE FLOW Projektowanie gniazd wytwórczych w oparciu o przepływ jednej sztuki
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: poznaj co to jest Standaryzacja i dlaczego warto ją wdrożyć, dowiedz się jak najlepiej przygotować się do wdrożenia, dowiedz się jaki jest wpływ standaryzacji na realizowane procesy, naucz się tworzyć karty standaryzacji

Umowy handlowe z pozycji zakupowej
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Każdy uczestnik otrzyma praktyczną wiedzę na temat prawnych aspektów zawierania umów, oraz negocjowania warunków zabezpieczeń umów handlowych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

Zmiany w prawie celnym
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Szkolenie będzie stanowiło wyjątkową możliwość uzyskania wiedzy z zakresu najnowszych zmian prawnych w kodeksie celnym, a także o projektach dalszych jego modyfikacji oraz konsekwencjach, które wniosą dla przedsiębiorstw.

Logistyka procesu dystrybucji
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanymi z zarządzaniem zapasami, kształtowaniem infrastruktury magazynowej oraz przepływem towarowo - informacyjnym w procesach dystrybucyjnych.

Zarządzanie przepływem materiałów analiza, projektowanie, optymalizacja i przebudowa procesów
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: W trakcie warsztatu przybliżymy państwu korzyści z wdrożenia zasad zarządzania przepływem materiałów poprzez zastosowanie strategii logistycznych.

Cło i podatek akcyzowy - obrót towarowy we Wspólnocie
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Opis: aktualne przepisy wspólnotowe dot. obrotu towarowego między Państwami Członkowskimi UE i krajami trzecimi, wyprowadzenie towarów z wspólnotowego obszaru celnego i terytorium kraju do krajów trzecich, system podatku akcyzowego

Koszty logistyki przedsiębiorstw - struktura, analiza, optymalizacja
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Nadrzędnym celem szkolenia jest szczegółowe rozpoznanie kosztów procesów logistycznych oraz zdefiniowanie czynników, które mają wpływ na wielkość poszczególnych kosztów i ich powstawanie w określonych punktach łańcucha logistycznego.

Kompetencje interkulturowe we współpracy międzynarodowej
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Zdobycie wiedzy na temat różnic kulturowych w odniesieniu do zachowań w codziennym życiu zawodowym. Nabycie zdolności identyfikowania i oddziaływania na stereotypy międzykulturowe

Metodologia oceny dostawców
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat zarządzania kontrolą kosztów, ze szczególnym uwzględnieniem całkowitego kosztu utrzymania (TCO)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Kierowanie zespołem pracowniczym - Trening kreowania własnego autorytetu i zarządzania personelem, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, inne, menedżerskie, kierownicze, inne, Wrocław. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.