Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Kierowanie zespołem pracowniczym - Trening kreowania własnego autorytetu i zarządzania personelem

  • Termin: 2020-06-17 - 2020-06-19
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 2110.00 zł
  • Cena brutto: 2595.30 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl
Firma szkoleniowa Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10


Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

 

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 


 

Cele szkolenia
Celem tego szkolenia jest zaprezentowanie najskuteczniejszej wiedzy z zakresu psychologii poznawczej, oraz Psychologii wywierania wpływu. Przedstawione zostaną techniki wykorzystywane przez osoby na co dzień zajmujące się skuteczną komunikacją z drugim człowiekiem, największych korporacji w kraju, służące uzyskiwaniu celów biznesowych. W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i ćwiczeniach, bazujących na prezentowanej wiedzy.


Korzyści dla uczestników

Wywieranie wpływu. Sztuka perswazji. Sztuka manipulacji. Czym się różnią? Emocje i motywacja. Gdzie tkwi “klucz” do budowania długofalowych relacji z klientem? Na czym polega sztuka zjednywania sobie ludzi? W znajomości technik?
W znajomości tajników ludzkiej osobowości? A może jeszcze, sposób, klucz, reguła, tkwi zupełnie gdzie indziej?


Program szkolenia

Dzień I

1.    Wywieranie wpływu – modele, strategie, zastosowanie:
•    komunikacja – bezpośrednie wywieranie wpływu,
•    jak powstają emocje – pierwszy stopień perswazji,
•    motywacja w komunikacji – perswazja, czy manipulacja,
•    relacje zależne vs nie zależne – jak je wykorzystać,
•    wywieranie wpływu  - model Kim Barens,
•    reguły Wywierania Wpływu –  prof.R Chialdini,
•    inteligencja Emocjonalna – czy można się jej nauczyć.
Ćwiczenie. Uczestnicy na podstawie wybranej (postaci), będą projektować narzędzia wywierania wpływu dla omówionej sytuacji.

2.    Komunikacja – rodzaje, modele, komunikaty:
•    komunikat Ja – komunikat Ty,
•    język oceny vs Jezyk obserwacji – jak skutecznie wybrać,
•    wywieranie wpływu w komunikacji – narzędzia,
•    motywacja w komunikacji – mix modeli,
•    komunikacja werbalna i nie werbalna – dlaczego są równie ważne.
Ćwiczenie. Obserwacja vs Ocena. Uczestnicy przećwiczą zmianę modelu komunikacji, z oceniającej na obserwującej.

3.    Efektywne prezentacje - szanse, zagrożenia, interakcja:
•    przygotowanie do prezentacji - najważniejsze punkty,
•    mowa ciała - szanse zagrożenia,
•    gesty i mimika - jak nas czyta odbiorca,
•    interakcja z grupą - na co położyć nacisk,
•    merytoryka prezentacji - jaki przekaz wybrać,
•    semantyka - dlaczego muszę być spójny.
Ćwiczenie. Mowa ciała. Każdy z uczestników, zaprojektuje skrzynkę narzędziową która umożliwi panowanie na mową ciała.

4.    Komunikacja werbalna – jak być zrozumianym:
•    mówić – co to znaczy w biznesie,
•    mój głos mój autorytet – jak wykorzystać głos w komunikacji (ton, modulacja, pauza),
•    jakie słowa są furtką do słuchaczy,
•    jakich słów i zwrotów nie używać – autodiagnoza,
•    asertywność i zarządzanie konfliktem podczas prezentacji.
Ćwiczenie. Uczestnicy podczas prezentacji przedstawią tekst, zbudowany według zasad omówionych w bloku.


Dzień II i III

1.    Kreacja celów:
•    cele osobiste,
•    cele firmowe,
•    moduł poświęcony uświadomieniu sobie, jakie cele (osobiste i zawodowe) stoją przed nami w przyszłości. Uczestniczy zgodnie z zasadą, NLP, precyzują cele tak, aby na drodze własnego rozwoju osobistego kierować się do celu, a w chwilach słabości pamiętać, co jest celem nadrzędnym oraz że popełniane błędy są niejednokrotnie częścią procesu, który prowadzi do wyznaczonych celów.

2.    Skuteczna komunikacja jako narzędzie kierowania:
•    narzędzia skutecznej komunikacji interpersonalnej,
•    komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w procesie komunikacji,
•    umiejętność aktywnego słuchania w kierowaniu zespołem,
•    bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania,
•    jedną z podstawowych kompetencji każdego człowieka, a w szczególności niezbędną skutecznemu managerowi, jest umiejętność komunikowania się z ludźmi. Model A. Machrabiana pozwoli na określenie kanałów komunikacji, którymi przekazujemy informacje. wskażemy też, jakie podstawowe błędy popełniamy w kontaktach interpersonalnych.

3.    Psychologiczne aspekty w komunikacji:
•    elementy technik wywierania wpływu w procesie komunikacji,
•    czynniki wpływające na funkcjonowanie zespołu - budowanie relacji,
•    ćwiczenia praktyczne,
•    jako doświadczeni managerowie wiemy, jak często uzyskiwanie przychylności innych dla realizacji naszych wizji, zamierzeń, planów lub nawet prostych poleceń nie jest umiejętnością prostą. W tym module przekażemy Państwu, w jaki sposób wykorzystywać wiedzę o psychologii zachowań człowieka w celu optymalnego zarządzania jego motywacją, do realizacji wspólnych celów.

4.    Motywowanie pracowników:
•    rodzaje motywacji,
•    model Maslowa,
•    model Herzberga,
•    rola motywatorów niematerialnych - motywowanie środkami poza finansowymi jako oddziaływanie na sferę potrzeb pracowników,
•    ćwiczenia praktyczne - rozmowa z pracownikiem,
•    motywacja - czyli nic innego jak kontynuacja tematu manipulacji i oddziaływań psychologicznych. Ta część zajęć to wprowadzenie teorii motywacji oraz analiza, diagnoza i decyzja dotycząca wyboru jednej ze strategii motywacji personelu. Moduł ten będzie miał swoje podsumowanie w drugim dniu szkolenia, przy realizacji case'u.

 

5.   Umiejętne delegowanie zadań:
•    czym jest delegowanie zadań?
•    jak delegować, aby wszystko było zrozumiane?
•    rozmowy dyscyplinujące – plan, projektowanie, poziomy,
•    feedback – jak skutecznie korygować lub wzmacniać,
•    FUKO – efektywny Feed Back. Konstruktywna krytyka,
•    jak krytyka jednostki działa na zespół – studium przypadku,
•    delegowanie w zespole, jak korelować zadania z kompetencjami.


6.    Metody budowania autorytetu:
•    podstawowe czynniki budujące autorytet,
•    autorytet funkcji, wiedzy i osobowości,
•    co decyduje o tym, że ludzie oceniają mnie jako dobrego lub złego szefa?
•    wskażemy na konkretne kryteria, którymi kierują się ludzie w dokonywaniu ocen i postaw kierowniczych.

7.    Rola i zadania kierownika:
•    diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem,
•    podstawowe umiejętności menadżera w zakresie kierowania zespołem,
•    czym powinna zajmować się osoba zarządzająca ludźmi a czym w praktyce się zajmuje? Dokonamy refleksji na ten temat, aby zrozumieć istotę kompetencji kierowniczej, która na drodze rozwoju opierać się powinna na diagnozie osobistego potencjału w kierowaniu. Wykorzystamy do tego specjalnie przygotowane testy.

8.    Style zarządzania:
•    test - mój styl zarządzania,
•    diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem,
•    SWOT "osobisty",
•    zrealizowany test na diagnozę potencjału dostarczy nam również informacji dotyczących dominującego stylu zarządzania, jaki uprawiamy w codziennej pracy. Dokonamy analizy czy w wybranych przypadkach wskazany z testu styl ma szansę powodzenia. Zamknięciem tematu diagnozy osobistego potencjału będzie realizacja SWOT'a osobistego, który dostarczy uczestnikom wiele cennych wskazówek i obszarów do własnych przemyśleń.

9.    Analiza poziomu rozwoju pracownika:
•    macierz kompetencji - wytyczanie kierunków rozwoju,
•    klasyfikacja stylu zarządzania na etapach rozwoju pracownika,
•    skuteczny dowódca to taki, który wybierając się na wojnę, zna perfekcyjnie siłę i potencjał swojego "wojska". W naszej codziennej pracy wykorzystanie narzędzia, jakim jest macierz kompetencji pozwoli na dokonanie "przeglądu wojsk" w celu wytyczenia kierunku dalszego ich rozwoju.

10.    Organizacja pracy - zarządzanie sobą i pracownikami w czasie:
•    perspektywa planowania - ustalenie i weryfikacja celów działania,
•    metody ustalania i realizacji priorytetów,
•    analiza zakresu obowiązków,
•    określenie krytycznej ścieżki zakresu obowiązków (reguła PARETO),
•    analiza ABC, zasada Eisenhower'a,
•    ćwiczenia praktyczne,
•    wciąż aktualna zasada PARETO, mówiąca że 20 % działań przynosi 80 % efektów. Motywuje to nas do ciągłego doskonalenia umiejętności wykorzystanie jednego z najcenniejszych zasobów które nam dano - mianowicie czasu. Moduł ten poświęcony będzie jednemu z bardzo istotnych obszarów zarządzania, jakim jest alokacja czasu pracowników w określone zadania. Przekażemy Państwu informację o technikach pozwalających na efektywne organizowanie i priorytetyzowanie zadań.

  • Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
  • 53-332 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 7
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2020-07-01 - 2020-07-03
Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie
Cena: 2110.00 zł
Termin: 2020-08-26 - 2020-08-28
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 2110.00 1810 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2020-10-07 - 2020-10-09
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 2110.00 1810 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2020-10-21 - 2020-10-23
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 2110.00 1810 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2020-11-25 - 2020-11-27
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 2110.00 1810 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Najnowsze szkolenia:

TPM - Kompleksowe zwiększanie wydajności parku maszynowego
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel:Przedmiotem szkolenia jest szukanie wzrostu potencjału produkcyjnego posiadanego parku maszynowego oraz zespołowe wypracowanie usprawnień w systemie utrzymania ruchu jak i również wzrosty efektywności wykorzystania maszyn i urządzeń produkcyjnych

Diagnoza kandydatów metodą DEEP HIDE - współczesne osiągnięcia psychodiagnostyki w selekcji personel
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Celem szkolenia jest prezentacja i trening najnowocześniejszych technik prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej na różnorodne stanowiska pracy. Uczestnicy poznają diagnozę pożądanych cech i uzdolnień metodami intencji ukrytych

Warsztat kierowniczy dla brygadzisty/mistrza magazynu
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: kształtowanie umiejętności zarządzania zespołem pracowników magazynów, doskonalenie kompetencji komunikacyjnych, podnoszenie efektywności grupowych form pracy, zwiększanie motywacji indywidualnej i zespołowej

Sztuka autoprezentacji i prowadzenia spotkań
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel:Dowiesz się,jak umysł świadomy i nieświadomy odbiera to,co usłyszał,zobaczył i poczuł, czyli w jaki sposób mózg odbiera i przetwarza informacje.Będziesz potrafił rozpoznawać różne typy osobowości i dostosować do każdego z nich swoje zachowanie

Zarządzanie łańcuchem dostaw
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Celem szkolenia jest zapoznanie się z, jak i przećwiczenie najlepszych praktyk wykorzystywanych w budowaniu i rozwijaniu elastycznych łańcuchów dostaw.

Jawne i ukryte umiejętności i predyspozycje kandydata - skuteczna rekrutacja
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Głównym celem szkolenia jest przede wszystkim przekazanie uczestnikom praktycznych narzędzi selekcyjnych pozwalających na profesjonalne prowadzenie spotkań i rozmów kwalifikacyjnych, a w związku z tym efektywny wybór kandydatów do pracy

Sztuka prowadzenia prezentacji z wykorzystaniem programu MS PowerPoint
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

W pierwszym dniu uczestnicy poznają zasady tworzenia profesjonalnych prezentacji w programie Power Point. Drugi dzień to warsztat uczący efektywnej sztuki prezentowania na forum materiałów przygotowanych w dniu pierwszym.

Standaryzacja pracy
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Podstawą szkolenia jest gra symulacyjna, której rundy będą powtarzane po kolejnych blokach tematycznych.

Czas pracy kierowców i planowanie przewozu drogowego
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z maksymalnymi, dopuszczalnymi okresami czasu prowadzenia pojazdu, minimalnymi wielkościami przerw i odpoczynków obowiązującymi kierowców wykonujących przewozy drogowe.

Inwentaryzacje w nowoczesnym przedsiębiorstwie
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników przedsiębiorstwa do skutecznego przygotowania i przeprowadzenia procesu inwentaryzacji.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Kierowanie zespołem pracowniczym - Trening kreowania własnego autorytetu i zarządzania personelem, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, inne, menedżerskie, kierownicze, inne, Wrocław. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.