Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Jak zarządzać zespołem - Komunikacja w zespole

  • Termin: 2024-02-28 - 2024-02-29
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1290.00 zł
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cele szkolenia:

► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych

► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu

► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie pracy w zespole

► Poznanie i umiejętność stosowania narzędzi skutecznej komunikacji 

► Kształtowanie postawy zaangażowania na rzecz realizacji wspólnych celów

 

Opis szkolenia: 

Nie bez powodu umiejętność pracy w zespole jest jedną z najbardziej poszukiwanych przez pracodawców kompetencji. W większości zawodów, które wykonujemy, pracujemy w zespołach. Praktycznie trudno wyobrazić sobie stanowisko, na którym nie musielibyśmy z nikim współpracować. Jest to jednocześnie kompetencja, którą można rozwijać dzięki identyfikacji własnych predyspozycji do pracy w zespole i doskonaleniu umiejętności skutecznej komunikacji.

 

Szkolenie „Praca w zespole” dedykowane jest osobom, chcącym doskonalić swoje kompetencje interpersonalne na rzecz realizacji celów zespołu. W ramach proponowanego szkolenia wybraliśmy zagadnienia umożliwiające doskonalenie umiejętności współpracy oraz kształtujące zaangażowanie we wspólne działania. Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami warsztatowymi pozwalającymi na eksperymentowanie z nowymi umiejętnościami.

 

Korzyści dla firmy:

► Integracja członków zespołu na rzecz realizacji wyznaczonych celów

► Zwiększenie efektywności pracy zespołu dzięki lepszej współpracy między jego członkami

► Skuteczniejsze spotkania zespołu dzięki lepszej organizacji pracy

 

Korzyści dla uczestnika:

► Rozumienie procesów zachodzących w zespole i mechanizmów rozwiązywania sytuacji konfliktowych

► Zidentyfikowanie przez członków zespołu swoich mocnych stron wspierających realizację celów zespołu

► Minimalizowanie skutków problemów komunikacyjnych dzięki doskonaleniu umiejętności precyzowania wypowiedzi i uważnego słuchania

► Pogłębienie świadomości współzależności i współodpowiedzialności za wspólnie realizowane cele oraz wykształcenie umiejętności widzenia zachodzących procesów z szerszej perspektywy

 
 Prowadzący: Joanna Kempińska

 

     Trener biznesu, psycholog. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim i Szkołę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od ponad 10 lat zaangażowana w tworzenie i realizację projektów wspierających rozwój ludzi i organizacji. Autorka projektów szkoleniowych z zakresu psychoedukacji i psychoprofilaktyki, publikacji z obszaru rozwoju osobistego oraz analiz diagnostycznych dla urzędów miast i gmin.

     Opracowuje i prowadzi szkolenia z zakresu doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, obejmujące tematykę m.in. efektywnej komunikacji i asertywności, pracy w zespole zadaniowym i rozwiązywania konfliktów, zarządzania różnorodnością, organizacji czasu pracy, zarządzania stresem i rozwijania inteligencji emocjonalnej, technik twórczego myślenia i rozwiązywania problemów oraz obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

    Współpracowała między innymi z: Europejskim Instytutem Edukacji Engram, Wszechnicą Uniwersytetu Jagiellońskiego, Telekomunikacją Polską S.A., Ark Skills Corporation, Berndson, Prospera Consulting oraz Gabinetami Gestaltowskimi.

 

 

Program szkolenia - 2 dni

SESJA I – Praca zespołowa

  • Dlaczego ludzie łączą się w grupy? Efekt synergii w pracy zespołu
  • Co wyróżnia dobry zespół?
  • Czynniki wpływające na współpracę i osiąganie wspólnego celu
  • Korzyści i zagrożenia pracy zespołowej 

SESJA II – Dynamika grupy

  • Na czym polega motywowanie? - dyskusja moderowana
  • Zasady motywowania- praca w podgrupach
  • Przegląd teorii motywacji: Teoria dwuczynnikowa, Teoria X i teoria Y, Teoria D. McClellanda, Teoria oczekiwań, Teoria sprawiedliwości- mini-wykład, dyskusja moderowana
  • Styl zarządzania,  poziom pewności siebie a motywacja - ćwiczenie wykonywane indywidualnie  w odniesieniu do członków swojego zespołu

SESJA III – Procesy zachodzące w zespole

  •  Specyfika poszczególnych ról zespołowych
  • Autodiagnoza własnej roli w zespole 
  • Konflikty między rolami 

SESJA IV – Komunikacja w zespole

  • Efektywna komunikacja ustna i pisemna
  • Jak zadbać o to, by mnie zrozumiano? Co mi przeszkadza w słuchaniu? 
  • Przekazywanie informacji w zespole i komunikowanie oczekiwań
  • Kształtowanie umiejętności udzielania  informacji zwrotnej
  • Narzędzia wspierające prowadzenie trudnych rozmów

SESJA V – Rozwiązywanie konfliktów w zespole

  • Rodzaje i funkcje konfliktu w grupie
  • Osobowościowe style reagowania na konflikt
  • Etapy rozwiązywania konfliktu
  • Techniki wspomagające efektywne zarządzanie konfliktami i ich rozwiązywanie

Zarządzanie zespołem szkolenie Kontakt :


E-mail: biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886


  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-03-21 - 2024-03-22
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-04-25 - 2024-04-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-05-23 - 2024-05-24
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-06-27 - 2024-06-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-07-25 - 2024-07-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-08-29 - 2024-08-30
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-09-26 - 2024-09-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-10-28 - 2024-10-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Jak zarządzać zespołem - Komunikacja w zespole, Szkolenie Menedżerskie, Biznesowe, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, komunikacja wewnętrzna, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.