Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz  prorozwojowe środowisko pracy – specjalistyczne warsztaty z elementami coachingu dla medycznej i administracyjnej kadry kierowniczej w podmiotach leczniczych >>>

 

Głównym celem warsztatów jest przedstawienie metod i technik w zakresie skutecznej komunikacji w sytuacji sporów, negocjacji i konfliktów interpersonalnych, a także przyciągnięcia i zatrzymania doświadczonych pracowników w organizacjach ochrony zdrowia.


Dlaczego taki temat?

Szkolenie jest odpowiedzią na bardzo często zgłaszany problem przez kadrę zarządzającą związany z niedoborem i utrzymaniem właściwie dobranego personelu medycznego, administracyjnego i technicznego, prowadzeniem komunikacji wewnętrznej w różnych sytuacjach kryzysowych a także problemami wynikającymi z braku funkcjonowania w placówce systemów motywacyjnych i służących rozwojowi pracowników w organizacjach ochrony zdrowia.


Odpowiadamy na wyzwania:

Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi – medycznymi, administracyjnymi, technicznymi i pomocniczymi – w jednostkach ochrony zdrowia staje się coraz większym problemem w sytuacji rosnących niedoborów kwalifikowanej, doświadczonej kadry niezbędnej do realizacji podstawowej działalności leczniczej jaką jest udzielanie świadczeń zdrowotnych.
Szkolenie pozwala na analizę sytuacji w jednostce i dobranie odpowiednich narzędzi, które mogłyby usprawnić obszar kierowania personelem bez którego działalność lecznicza jest niemożliwa. Warsztaty podejmują problematykę sporów, konfliktów, trudnych negocjacji i zmiany organizacyjnej – a zatem tych wyzwań, z którymi placówki medyczne w różnych formach stykają się na co dzień.
Doradzamy jak znaleźć, przyciągnąć, zatrzymać i rozwinąć potencjał pracowników w różnych typach organizacji ochrony zdrowia. Wśród narzędzi, które wspierają ten proces –  jakie aplikujemy uczestnikom szkolenia – są coaching wewnętrzny, zarządzanie talentami i techniki motywacyjne.
Warsztaty podejmują problematykę budowania kultury organizacyjnej przyjaznej dla pracowników i kapitału społecznego organizacji. To wymaga jednak analizy, doboru właściwych proporcji i kompleksowych działań, które dopasowywane są uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych danej instytucji.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Pracujemy wykorzystując najnowsze i najbardziej efektywne metody szkoleniowe wśród których są coaching, analizy problemowe, studia przypadków, benchmarking i najlepsze praktyki na rynku, dyskusje w grupach, odgrywanie konkretnych ról

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I. Sesja coachingowa
Sesja coachingowa będzie poświęcona wspólnej analizie słabych punktów i zagrożeń, które zmniejszają efektywną działalność podmiotu leczniczego. Będzie ona punktem wyjściem do wyboru optymalnych rozwiązań prewencyjnych, zaradczych bądź rozwojowych dopasowanych do specyfiki placówki leczniczej w zakresie komunikacji wewnętrznej, zarządzania zasobami ludzkimi i tworzenia przyjaznej kultury organizacyjnej.

  • Analiza słabych punktów i zagrożeń w organizacji w obszarze komunikacji, kultury organizacyjnej i zasobów ludzkich.
  • Jak dopasować rozwiązania w zakresie komunikacji, motywacji i rozwoju pracowników do sytuacji i specyfiki placówki?
  • Wdrażanie strategii i narzędzia kontroli czyli jak podnieść efektywność organizacji.

MODUŁ II. Komunikacja na terenie placówki medycznej
Moduł będzie służyć wspólnej dyskusji w oparciu o burzę mózgów i przegląd najlepszych praktyk polskich i zagranicznych w tym zakresie i próbie znalezienie odpowiedzi: Czy można wyjść poza utarte schematy i zacząć na nowo budować relacje z pracownikami, aby ich nie tylko przyciągnąć, ale i również zatrzymać  na dłużej? Do tego potrzebne są jednak konkretne działania, które zapewnią poczucie zrozumienia, poszanowania i korzyści dla obu stron.

  • Spory i konflikty indywidualne oraz zbiorowe – identyfikacja przyczyn, analiza przebiegu i strategie postępowania.
  • Czy można wynegocjować zmianę w organizacji korzystną dla pracownika i pracodawcy?
  • Jak zbudować relacje w oparciu o wspólne cele, wartości i zyski?

MODUŁ III. Zarządzaniem ryzykiem i sytuacjami kryzysowi
Nie unikniemy ryzyk w organizacji, część z nich możemy jednak przewidzieć, aby nie doprowadzić do głębszego kryzysu w obszarze relacji ludzkich wewnątrz organizacji. Czy i jak możemy ochronić się przed falą, aby nas nie zalała i czy możemy przewidzieć sztorm? – na te pytania postaramy się odpowiedzieć w trakcie tego modułu budując kompleksowe rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem i sytuacjami kryzysowymi w odniesieniu do specyfiki działalności danej jednostki.

  • Identyfikacja, kategoryzacja i ocena ryzyk w obszarze zasobów ludzkich.
  • Zarządzanie najczęściej występującymi i najpoważniejszymi ryzykami wewnątrz organizacji (komunikacja kryzysowa, struktura organizacyjna, delegowanie zadań, podział obowiązków, monitoring efektywności wykonywanych zadań).
  • Jak nie doprowadzać do kryzysu i czy można z niego wyjść obronną ręką?

MODUŁ IV. Zasoby ludzkie w organizacji ochrony zdrowia
Kolejny moduł będzie poświęcony znalezieniu skutecznych rozwiązań i podjęciu praktycznych działań usprawniających procesy rekrutacji  i adaptacji personelu medycznego, administracyjnego i technicznego w obliczu niedoborów kadrowych na rynku pracy w sektorze ochrony zdrowia. Odpowiemy sobie także na pytanie: jak skutecznie motywować i rozwijać potencjał pracowników?

  • Jak przeprowadzić skuteczną rekrutację i adaptację pracownika?
  • Dobór technik motywacyjnych do poszczególnych pracowników lub całych grup zawodowych.
  • Czy możliwy jest rozwój zasobów ludzkich w organizacji? – główne bariery i zagrożenia, możliwości i perspektywy.

MODUŁ V. Budowanie kultury organizacyjnej
Jednych z największych wyzwań dla menedżerów i właścicieli organizacji ochrony zdrowia jest budowanie i rozwijanie kompleksowej strategii, której odbiciem będzie spójna kultura organizacyjna. Jest to tym większe wyzwanie w sytuacji sporów, negocjacji i konfliktów interpersonalnych. Czy możemy stworzyć kapitał społeczny organizacji? Czy jest to jedynie mit czy może realna możliwość?

  • Czy potrzebna jest kultura organizacyjna w podmiocie leczniczym, a jeśli tak to jaka?
  • Warsztaty dotyczące narzędzi pomiaru, analizy i oceny funkcjonalności poszczególnych typów kultury organizacyjnej.
  • Jak stworzyć kapitał społeczny i przyjazny klimat organizacyjny w miejscu pracy?

 

 

Szkolenie prowadzi:
Maciej Rogala
Praktyk i ekspert rynku medycznego. Wyznaje zasadę, że każdą placówkę medyczną można wyróżnić na rynku w oparciu o jakąś unikalną cechę – w trakcie szkoleń i projektów doradczych pomaga znaleźć tę wartość, odpowiednio ją wyeksponować i sprzedać na rynku usług zdrowotnych

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji


 

 

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz , Szkolenie Medyczne, Zarządzanie, marketingowe, zarządzanie, zdrowie publiczne, HR, aktywizacja zawodowa, kierownicze, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.