Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz prorozwojowe środowisko pracy – specjalistyczne warsztaty z elementami coachingu dla medycznej i administracyjnej kadry kierowniczej w podmiotach leczniczych >>>
Głównym celem warsztatów jest przedstawienie metod i technik w zakresie skutecznej komunikacji w sytuacji sporów, negocjacji i konfliktów interpersonalnych, a także przyciągnięcia i zatrzymania doświadczonych pracowników w organizacjach ochrony zdrowia.
Dlaczego taki temat?
Szkolenie jest odpowiedzią na bardzo często zgłaszany problem przez kadrę zarządzającą związany z niedoborem i utrzymaniem właściwie dobranego personelu medycznego, administracyjnego i technicznego, prowadzeniem komunikacji wewnętrznej w różnych sytuacjach kryzysowych a także problemami wynikającymi z braku funkcjonowania w placówce systemów motywacyjnych i służących rozwojowi pracowników w organizacjach ochrony zdrowia.
Odpowiadamy na wyzwania:
Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi – medycznymi, administracyjnymi, technicznymi i pomocniczymi – w jednostkach ochrony zdrowia staje się coraz większym problemem w sytuacji rosnących niedoborów kwalifikowanej, doświadczonej kadry niezbędnej do realizacji podstawowej działalności leczniczej jaką jest udzielanie świadczeń zdrowotnych.
Szkolenie pozwala na analizę sytuacji w jednostce i dobranie odpowiednich narzędzi, które mogłyby usprawnić obszar kierowania personelem bez którego działalność lecznicza jest niemożliwa. Warsztaty podejmują problematykę sporów, konfliktów, trudnych negocjacji i zmiany organizacyjnej – a zatem tych wyzwań, z którymi placówki medyczne w różnych formach stykają się na co dzień.
Doradzamy jak znaleźć, przyciągnąć, zatrzymać i rozwinąć potencjał pracowników w różnych typach organizacji ochrony zdrowia. Wśród narzędzi, które wspierają ten proces – jakie aplikujemy uczestnikom szkolenia – są coaching wewnętrzny, zarządzanie talentami i techniki motywacyjne.
Warsztaty podejmują problematykę budowania kultury organizacyjnej przyjaznej dla pracowników i kapitału społecznego organizacji. To wymaga jednak analizy, doboru właściwych proporcji i kompleksowych działań, które dopasowywane są uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych danej instytucji.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Pracujemy wykorzystując najnowsze i najbardziej efektywne metody szkoleniowe wśród których są coaching, analizy problemowe, studia przypadków, benchmarking i najlepsze praktyki na rynku, dyskusje w grupach, odgrywanie konkretnych ról
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. Sesja coachingowa
Sesja coachingowa będzie poświęcona wspólnej analizie słabych punktów i zagrożeń, które zmniejszają efektywną działalność podmiotu leczniczego. Będzie ona punktem wyjściem do wyboru optymalnych rozwiązań prewencyjnych, zaradczych bądź rozwojowych dopasowanych do specyfiki placówki leczniczej w zakresie komunikacji wewnętrznej, zarządzania zasobami ludzkimi i tworzenia przyjaznej kultury organizacyjnej.
MODUŁ II. Komunikacja na terenie placówki medycznej
Moduł będzie służyć wspólnej dyskusji w oparciu o burzę mózgów i przegląd najlepszych praktyk polskich i zagranicznych w tym zakresie i próbie znalezienie odpowiedzi: Czy można wyjść poza utarte schematy i zacząć na nowo budować relacje z pracownikami, aby ich nie tylko przyciągnąć, ale i również zatrzymać na dłużej? Do tego potrzebne są jednak konkretne działania, które zapewnią poczucie zrozumienia, poszanowania i korzyści dla obu stron.
MODUŁ III. Zarządzaniem ryzykiem i sytuacjami kryzysowi
Nie unikniemy ryzyk w organizacji, część z nich możemy jednak przewidzieć, aby nie doprowadzić do głębszego kryzysu w obszarze relacji ludzkich wewnątrz organizacji. Czy i jak możemy ochronić się przed falą, aby nas nie zalała i czy możemy przewidzieć sztorm? – na te pytania postaramy się odpowiedzieć w trakcie tego modułu budując kompleksowe rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem i sytuacjami kryzysowymi w odniesieniu do specyfiki działalności danej jednostki.
MODUŁ IV. Zasoby ludzkie w organizacji ochrony zdrowia
Kolejny moduł będzie poświęcony znalezieniu skutecznych rozwiązań i podjęciu praktycznych działań usprawniających procesy rekrutacji i adaptacji personelu medycznego, administracyjnego i technicznego w obliczu niedoborów kadrowych na rynku pracy w sektorze ochrony zdrowia. Odpowiemy sobie także na pytanie: jak skutecznie motywować i rozwijać potencjał pracowników?
MODUŁ V. Budowanie kultury organizacyjnej
Jednych z największych wyzwań dla menedżerów i właścicieli organizacji ochrony zdrowia jest budowanie i rozwijanie kompleksowej strategii, której odbiciem będzie spójna kultura organizacyjna. Jest to tym większe wyzwanie w sytuacji sporów, negocjacji i konfliktów interpersonalnych. Czy możemy stworzyć kapitał społeczny organizacji? Czy jest to jedynie mit czy może realna możliwość?
Szkolenie prowadzi:
Maciej Rogala
Praktyk i ekspert rynku medycznego. Wyznaje zasadę, że każdą placówkę medyczną można wyróżnić na rynku w oparciu o jakąś unikalną cechę – w trakcie szkoleń i projektów doradczych pomaga znaleźć tę wartość, odpowiednio ją wyeksponować i sprzedać na rynku usług zdrowotnych
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymiAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...) |
|
Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.AVENHANSEN Sp. z o.o.Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach. |
|
Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.AVENHANSEN Sp. z o.o.Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowymAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...) |
|
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskichAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...) |
|
Formy prowadzenia działalności gospodarczejAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz , Szkolenie Medyczne, Zarządzanie, marketingowe, zarządzanie, zdrowie publiczne, HR, aktywizacja zawodowa, kierownicze, . otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.